Hallo mede drugsgebruikers
Binnenkort heb ik 2,5 maand vakantie. Graag wil ik in deze tijd weer een beetje experimenteren met nieuwe stofjes. Voorheen heb ik enkele keren truffels gedaan, salvia geprobeerd en DXM geprobeerd.
Truffels waren niet echt iets voor mij. Ik ben van mezelf al vrij anxious en over-denk dingen vaak. Truffels zorgde ervoor dat mijn gedachten echt tering snel door mijn hoofd racede Kon absoluut geen gedachte vasthouden voor meer dan 10 seconden. Ook werden de gedachten vaak negatief na verloop van tijd. Dit komt wsl door de hoge dosis ( 15g dragons dynamite ). Ook zal het een gebrek aan ervaring zijn. Set en setting waren namelijk prima. De Visuals waren echter wel geweldig en achteraf ben ik toch blij dat ik het mee heb gemaakt. Sindsdien heb ik sterk de behoefte soortgelijke Visuals nog eens op te zoeken.. maar het liefst zonder de mindfuck die truffels met zich mee brengen.
Onlangs stelde een vriend voor om 2C-B te gebruiken.. Volgens hem geeft dit ook redelijke Visuals. Ben dus van plan dit met 3 vrienden te gaan probere ( 2 ervan hebben 0 ervaring met psychedelics ). Is dit voor hun een beetje te doen? En wat voor dosis raden jullie aan? En hoe zit het met de mindfucks bij 2C-B?
Thanks voor de replies!
Zeer veel groeten