Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 2C-B

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Theoldbum » wo jun 19, 2013 5:45 pm

Hallo mede drugsgebruikers

Binnenkort heb ik 2,5 maand vakantie. Graag wil ik in deze tijd weer een beetje experimenteren met nieuwe stofjes. Voorheen heb ik enkele keren truffels gedaan, salvia geprobeerd en DXM geprobeerd.

Truffels waren niet echt iets voor mij. Ik ben van mezelf al vrij anxious en over-denk dingen vaak. Truffels zorgde ervoor dat mijn gedachten echt tering snel door mijn hoofd racede :rock: Kon absoluut geen gedachte vasthouden voor meer dan 10 seconden. Ook werden de gedachten vaak negatief na verloop van tijd. Dit komt wsl door de hoge dosis ( 15g dragons dynamite ). Ook zal het een gebrek aan ervaring zijn. Set en setting waren namelijk prima. De Visuals waren echter wel geweldig en achteraf ben ik toch blij dat ik het mee heb gemaakt. Sindsdien heb ik sterk de behoefte soortgelijke Visuals nog eens op te zoeken.. maar het liefst zonder de mindfuck die truffels met zich mee brengen.

Onlangs stelde een vriend voor om 2C-B te gebruiken.. Volgens hem geeft dit ook redelijke Visuals. Ben dus van plan dit met 3 vrienden te gaan probere ( 2 ervan hebben 0 ervaring met psychedelics ). Is dit voor hun een beetje te doen? En wat voor dosis raden jullie aan? En hoe zit het met de mindfucks bij 2C-B?

Thanks voor de replies!

Zeer veel groeten
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor -ArKady. » wo jun 19, 2013 6:21 pm

zeker goed te doen, van 2c-b blijf je redelijk rustig in je hoofd terwijl de visuals wel redelijk heftig kunnen zijn.
ik zou als eerste keer tussen de 15-20mg nemen.. dat is voor mij een lage dosis maar ik ben geloof ik niet zo gevoelig voor het stofje.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Theoldbum » wo jun 19, 2013 6:24 pm

15MG dus. En wat voor dingen zijn leuk om te doen tijdens 2C-B? Heb er zin innnnn :kleuter: :kleuter:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Gonzo » wo jun 19, 2013 6:49 pm

Gekleurde lampjes, living color, wat te blowen, lekkere muziek en leuke mensen om je heen, dat zou genoeg moeten zijn..
Ik zie 2c-B als een soort van trippen 'light' , wel de kleurtjes maar geen mindfucks.. :love:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Partypipo » wo jun 19, 2013 7:25 pm

Dr.Gonzo schreef:Gekleurde lampjes, living color, wat te blowen, lekkere muziek en leuke mensen om je heen, dat zou genoeg moeten zijn..
Ik zie 2c-B als een soort van trippen 'light' , wel de kleurtjes maar geen mindfucks.. :love:

Gekleurde lampjes zijn niet nodig: de lampen veranderen ineens vanzelf van kleur :D
2cb is super tof!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Miss E » wo jun 19, 2013 7:34 pm

Neem een hond! Honden zijn echt tof als je aan het trippen bent. :lol:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor The Dude » wo jun 19, 2013 8:39 pm

Breeklichtjes, muziek en knallen maar!
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Italiano » wo jun 19, 2013 9:07 pm

Vergeet niet een lachgasballonnetje te nemen :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Theoldbum » do jun 20, 2013 12:51 am

Het begint al te jeuken! Kan niet wachten haha. We hebben een huisje naast een groot bos geregeld waar we waarschijnlijk zullen gaan trippen. Muziek wordt geregeld ( Techno, deephouse evt wat mellow loungy/psytrance achtige muziek ) Wiet en lachgas worden meegenomen. heb ronde bollen die van kleur veranderen en allerlei lampjes met verschillende kleuren. Verder comfortabele kleding en heel goed gezelschap.

Is een lachgasje lekker bij 2C-B?
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Eerste keer 2C-B

Berichtdoor Einstein » do jun 20, 2013 12:59 am

Robuuste voorbereiding, dat gaat volgens mij wel goedkomen :love: :love: :love:

Theoldbum schreef:Is een lachgasje lekker bij 2C-B?

Ja, absoluut :hulde:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron