Hallo allemaal,
Ik ben Teslaatje, nieuw op het forum en ook vrij onervaren op 't gebied van Drugs. Nou gaan een aantal vrienden van mij aanstaande weekeinde 2C-B proberen, en aangezien ik zelf een kleine 2 weken terug zelf XTC heb gebruikt (Had het plan toen 2C-B te gaan proberen, toch maar XTC gekozen), leek het mij een goed plan om zelf maar even over te slaan. Nou is het voor een paar van mijn vrienden de eerste keer dat ze naast blowen drugs gaan gebruiken, en staan een paar van hen er iets anders tegenover dan ik.
Zo had er een het plan om geen informatie op te zoeken, en de effecten 'over zich heen te laten komen', en gelijk een flinke dosis in z'n mik te knallen omdat je anders 'niets gaat zien'. Nou heb ik met de titel tripsitter de macht om het een en ander aan regeltjes op te stellen, en heb ik iedereen zo ver gekregen om even goed op te zoeken wat 2C-B nou allemaal met je doet. Iedereen start met een kleine dosis, ze weten allemaal het een en ander van de stof, maar nu:
Dit word mijn eerste keer tripsitten. Nou weet ik dat 2C-B gemakkelijk te 'sturen' is in vergelijking met andere drugs, maar er is altijd de kans dat iemand een slechte trip heeft, of onrustig word. Bij deze dus de vraag of jullie nog tips of ideetjes hebben. Dingen als wel naar buiten, niet naar buiten, eten, waar moet ik op letten, etc.
Bedankt voor het lezen, en natuurlijk bedankt voor de wijsheden en levenslessen die jullie me hebben bijgebracht!
-,Tesla
Ps. Allemaal thuissetting, dus geen gedoe met drukte!