Tijd voor wat quotejes:
Inhale schreef:MDMA zal beter geschikt zijn als energie boost, al vind ik die ook niet geweldig moet ik zeggen.
Mwa, met een goede set & setting (op een acidcore feestje) kan ik op MDMA toch wel enkele uren flink springen.
Wat zie jij dan als ideale energie boost? Speed of iets anders?
Hashja schreef:2c-B doet op, bepaalde 5-HT receptoren, serotonine na, het werkt dus niet direct op je serotonine huishouding.
Down-regulatie is wel mogelijk, dus ik zou persoonlijk de eerste dag 2c-B doen en de tweede dag MDMA.
Dat is al positief nieuws. Serotonine is mij nogal dierbaar...
Ik zit dan te denken aan 15mg 2C-B de eerste dag (schijnt ideaal te zijn voor de eerste keer en zonder niet al teveel tripervaring, delen jullie mijn mening daarover?) en de tweede dag MDMA. Moest ik de tweede dag bovenop de MDMA nog eens 5mg 2C-B gooien, zou dat voelbaar zijn of is dat pure verspilling?
FRESH schreef:Absoluut 1e dag 2C-B doen en dan evt. de dag erna die MDMA.
Maar je hebt het over 70mg MDMA he? Dat is niet veel, maar misschien net genoeg om je wel eventjes lekker te voelen.
Die 70mg MDMA ging over wanneer ik het ging doen in combinatie met die 15mg 2C-B, om nog een beetje extra energie te geven. 70 was ook maar een wilde gok maar leek mij een mooi getalletje...
Wanneer ik MDMA alleen doe ligt de dosis meestal aanzienlijk hoger
Shadow schreef:ik zou de dosis wat lager houden, anders krijg je ook moeite met lopen etc (denken dat je overal tegenaan loopt, dat soort dingen)
Lager dan wat? Hoeveel had je op en wat raad je aan als ideale dosis?
Thx iedereen voor de reacties!