Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

goed begin middel?

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

goed begin middel?

Berichtdoor SuperSpace » wo aug 03, 2011 7:51 pm

is 2c-b een goede eerste psychedelica om mee te beginne. Want ik heb namelijk alleen beetje ervaring met mdma en speed maar dit zijn niet echt psychedelica. :roll2:
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: goed begin middel?

Berichtdoor Azy » wo aug 03, 2011 8:06 pm

Kort antwoord: Ja
Lang antwoord: ja, het is mentaal een zeer licht middel terwijl je visueel toch een hele hoop te zien krijgt. Hierdoor is het in mijn ogen wel niet echt een trip vergelijkbaar met paddo's of lsd. Het kan je zeker goed voorbereiden op wat je kan zien, en het is een fantastisch leuk middel zonder echte mindfucks. Maar denk er dan wel aan als je iets anders neemt dat dat mentaal zeker nog een stap omhoog is.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: goed begin middel?

Berichtdoor SuperSpace » do aug 04, 2011 3:42 pm

bedankt voor je antwoord azymuth. Want het spul is hier nu in de omloop en ja ik dacht waarom niet. Moet het alleen nog een keer kopen maar da komt wel goed.
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: goed begin middel?

Berichtdoor FRESH » vr aug 19, 2011 4:17 pm

In mijn ogen ook een zeer goed stofje om te doen, maar neem niet direct een (te) hoge dosis.
Ik denk dat je je prima zal vermaken zo tussen de 11 en 18mg. Ligt er een beetje aan wat je wilt bereiken, maar met deze dosis is het vrij "common".
FRESH
Offline
 

Re: goed begin middel?

Berichtdoor Inhalicus » zo aug 21, 2011 9:31 pm

Het is zeker een leuk middel. Mentaal erg mild en ook niet echt een trip middel naar mijn mening. Het zal je dan ook niet voorbereiden op een paddo of LSD trip, dat is nog altijd een stap verder.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: goed begin middel?

Berichtdoor SuperSpace » wo aug 24, 2011 10:49 am

weet ik maar ik moet toch ergens beginne zo dat ik stap voor stap kan verwachten en er beetje voorbereid ben :P
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner