Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Redalert meldingen 2cb

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Redalert meldingen 2cb

Berichtdoor nexusflipperkast » do apr 11, 2019 9:05 pm

Hallo allemaal

Vrienden hebben gisteren 2cb genomen, elk 1 groene mercedes. Ze voelden zich een beetje vaag, tintelend en lichthoofdig. Nu zag ik vandaag op de lijst van gevaarlijke pillen (redalert app), deze groene mercedes verschijnen. Volgens de app bevatten sommigen 2cb en sommigen 2 onbekende stoffen. Wat moet ik hier van denken? Hebben jullie hier ervaring mee met deze pil?
nexusflipperkast
Newbie

Re: Redalert meldingen 2cb

Berichtdoor Jmths » do apr 11, 2019 11:05 pm

Tenzij je het laat testen zul je het nooit zeker weten. Speculeren hierover heeft geen zin.

Het gebeurt wel vaker dat populaire pillen worden nagemaakt zoals enkele superman MDMA pillen die PMA en PMMA bevatte.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

Berichtdoor PiraatPanda » vr apr 12, 2019 4:12 am

Ik hoop dat je ze laat testen. Ik ben nu ook wel benieuwd wat erin zit.

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Jmths » vr apr 12, 2019 4:29 pm

Jmths
Zwerver.info
Donateur

Berichtdoor nexusflipperkast » di apr 16, 2019 3:14 am

Hallo allemaal

Aangezien ik in België woon en een testservice nogal onbereikbaar is(Brussel), heb ik het getest met marquistest. Dit gaf 2c-b aan. Ik heb een halve pil gesnoven en 1,5 geslikt. En toch een heel licht effect. Aangezien dit bij meerdere presses voorkomt blijkbaar, vermoed ik dat er ergens iets mis is gegaan in het productieproces waarbij de stof 2c-h niet volledig is omgezet in 2c-b. 2c-h geeft in grotere hoeveelheden een licht 2c-b effect. Ik kan jullie dus afraden om de "groene mercedes" pil te kopen/gebruiken. Het is niet gevaarlijk, maar pure tijd -en geldverspilling.

Vriendelijke groeten

nexusflipperkast
nexusflipperkast
Newbie

Berichtdoor Jmths » di apr 16, 2019 10:47 pm

Nee man, dat 2C-H lichtelijk psychoactief is van zichzelf is een broodje aap verhaal. Staat in PIKHAL aangegeven dat je al een paar 100mg 2C-H nodig hebt voordat mensen iets 'denken' te merken. 2C-H is ook een beetje misleidend aangezien het water/hydro/H atoom op de 4 positie in contact met lucht direct los laat. Het maken van 2C-H is een meer bekende tussenstap voor het maken van o.a. 2C-B en 2C-I. Je moet echt wel een beetje prutsen wil je een significant onzuiver 2C-B of 2C-I product over houden. Om 2C-H te synthetiseren heb je een explosief nodig waar de laatste stappen naar eindproduct in vergelijking peulenschil zijn. :')

De marquistest is als het goed is ook zeer gevoelig voor het broom atoom in 2C-B. Als er al aanzienlijk 2C-H in zou zitten is de kans aanwezig dat je een lichtere/andere kleur krijgt dan wat de marquistest met 2C-B associeert.

Wat ik eerder denk dat het geval is is dat de 2C-B pil simpelweg laag gedoseerd is. De meeste pillen zoals de 2C-B nijntje pillen zijn slechts 6-8mg gedoseerd. Een minimale dosering om een beetje minimaal visuals te krijgen met ogen open is 15mg. Het is dus niet zo onwaarschijnlijk dat je net niets van die 2 pillen gemerkt hebt.

Als je bijvoorbeeld 2 MDMA pillen van 50mg hebt zul je zogezegd ook niet achterover geblazen worden. 2C-B op lage dosering vind ik echter in de juiste context nog wel vermakelijk. Het zou mij oprecht verbazen als ze het synthese proces verneuken maar er vervolgens wel nette harde pillen van drukken. Volgende keer even informeren bij degene waar je van koopt. Geeft geen garanties maar is beter dan niets.

Jmths
Zwerver.info
Donateur

Keer terug naar 2C's