Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Roken van 2c's

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Roken van 2c's

Berichtdoor vork » za feb 11, 2012 12:15 pm

Zoals de titel al vermeld,is dit mogelijk? Je zou het eerst moeten omzetten in freebase net zoals bij coke,iemand hier al ervaring mee?
Ook vraag ik me af wat voor soort bong/basepijp je zou moeten gebruiken.
Op verschillende site's stond hier wel info over maar ik ben erg benieuwd wat de ervaringen hier zijn met het roken van 2c's.
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Roken van 2c's

Berichtdoor Einstein » za feb 11, 2012 5:55 pm

Denk dat het idee ongeveer hetzelfde is als voor het roken van DMT, alleen weet ik niet bij welke temperatuur. Wel een hoop gedoe voor iets dat je ook gewoon kan slikken :P Omzetting naar freebase zal overigens niet zo'n groot karwei zijn. Kan zijn dat de psychedelische flash de moeite waard is, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe pijnlijk dit is voor je luchtwegen. Snuiven is hiermee immers ook vrijwel nooit een pretje.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Roken van 2c's

Berichtdoor vork » za feb 11, 2012 6:34 pm

Er zijn twee redenen dat ik het wil proberen,je hebt er minder van nodig en inderdaad de flash :love: Snuiven van 2c-t-7 vond ik erg tof in een keer Boem!! vette visuals
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron