Ik ben 20 en heb 5x XTC gebruikt, meer nog niet.
Ik ben van plan in de mei vakantie 2C-B bij een vriend van mij thuis te proberen. Hij is die week alleen thuis omdat zijn ouders op vakantie gaan. De avond is al gepland. We zijn met z'n 5e, waarvan 4 het waarschijnlijk gaan doen en dus 1 trip zitter hebben. De setting is vertrouwelijk en hij heeft een groot huis/tuin met veel openlijke ruimtes. Ik heb al veel dingen gelezen en informatie opgezocht maar kan toch niet echt het gene vinden waar ik me vragen mee kan voldoen.
mijn vragen:
1. Ik ben best gevoelig voor XTC, geld dat dan ook voor 2C-B?
2. Ik heb een aantal vervelende dingen meegemaakt in mijn jeugd (14 tot 16 jaar was ik toen) kunnen die momenten weer opkomen?
3. Hoe kan je een trip sturen, en remt suiker de trip af?
4. Het werkt niet op serotonine (wat ik lees), heb de week ervoor Beat thé Bridge en is me serotonine level wel aardig laag, heb ik dan sneller kans op een bad trip?
5. Zijn er bepaalde dingen aan of af te raden?
Verder nog een paar vragen die hier niks mee te maken hebben.
1. Een vriend van mij wilt het wel doen maar is bang dat hij de hallucinaties niet kan accepteren, kan ik hem hiermee helpen of overtuigen? (heb zelf de eigenschap dat ik soms manipuleer of heel hard push terwijl het mijn bedoeling niet is).
2. Enige tips voor een trip zitter? mijn vriendin wilt wel trip zitter zijn maar is bang dat ze zich gaat vervelen.
Hoop dat jullie al mijn vragen kunnen beantwoorden!
Heel erg bedankt en zal een trip report uitbrengen in de mei vakantie!