Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

tips 2C-B?

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

tips 2C-B?

Berichtdoor rode oortjes » ma apr 20, 2015 7:08 pm

Hoi allemaal!

Ik ben 20 en heb 5x XTC gebruikt, meer nog niet.

Ik ben van plan in de mei vakantie 2C-B bij een vriend van mij thuis te proberen. Hij is die week alleen thuis omdat zijn ouders op vakantie gaan. De avond is al gepland. We zijn met z'n 5e, waarvan 4 het waarschijnlijk gaan doen en dus 1 trip zitter hebben. De setting is vertrouwelijk en hij heeft een groot huis/tuin met veel openlijke ruimtes. Ik heb al veel dingen gelezen en informatie opgezocht maar kan toch niet echt het gene vinden waar ik me vragen mee kan voldoen.

mijn vragen:
1. Ik ben best gevoelig voor XTC, geld dat dan ook voor 2C-B?
2. Ik heb een aantal vervelende dingen meegemaakt in mijn jeugd (14 tot 16 jaar was ik toen) kunnen die momenten weer opkomen?
3. Hoe kan je een trip sturen, en remt suiker de trip af?
4. Het werkt niet op serotonine (wat ik lees), heb de week ervoor Beat thé Bridge en is me serotonine level wel aardig laag, heb ik dan sneller kans op een bad trip?
5. Zijn er bepaalde dingen aan of af te raden?


Verder nog een paar vragen die hier niks mee te maken hebben.
1. Een vriend van mij wilt het wel doen maar is bang dat hij de hallucinaties niet kan accepteren, kan ik hem hiermee helpen of overtuigen? (heb zelf de eigenschap dat ik soms manipuleer of heel hard push terwijl het mijn bedoeling niet is).
2. Enige tips voor een trip zitter? mijn vriendin wilt wel trip zitter zijn maar is bang dat ze zich gaat vervelen.


Hoop dat jullie al mijn vragen kunnen beantwoorden!

Heel erg bedankt en zal een trip report uitbrengen in de mei vakantie!
:wave:
rode oortjes
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do maart 26, 2015 11:13 pm

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor Radical » ma apr 20, 2015 7:48 pm

1. Kan, hoeft niet.
2. Kan, maar de kans zal klein zijn. Als je er over gaat nadenken of er van te voren al bang voor bent dan is de kans groter. Maar de kans is klein.
3. Hoe te sturen? Dat moet je zelf ervaren, je gedachten verplaatsen eigenlijk. Suiker, nah.
4. Het vervangt zogezegd tijdelijk serotonine. De kans dat je sneller een bad tript krijgt doordat je hardstyle stampjes hebt gedaan onder invloed van pilletjes lijkt me onwaarschijnlijk.
5. Aan te raden: Laat je gaan tijdens de trip. Bereid je voor op veel lachen. Zoek van te voren een aantal stijlen muziek op die je wel kan waarderen en kijk tijdens de trip wat je het best bevalt. Aan te raden: lachgas! Je gaat dan wel even heel erg hard maar het is o zo geweldig (kans dat je dan bang word wordt wel vergroot dan)

1. Dit is ook een eigenschap van mij. Laat hem tripreports lezen. 2c-b is opzich een vrij 'softe' psychedelica, de hallucinaties zullen niet té zijn als je doseert rond de 15mg
2. Trip zitter zal zich niet vervelen, ze zal wel de heletijd 'wtf wat een mongolen' denken. Zelf gebruik ik nooit tripsitters, al helemaal niet met 2c-b. Je gaat niet het raam uitspringen of iets. Als je normaal doseert, rond die 15mg dan zal je onder invloed zelfs zelf de nodige maatregelen kunnen nemen als dit mogelijk is (112 bellen, iemand tegenhouden, iemand halen voor hulp etc). Maar tripzitter is altijd veiliger :mrgreen:
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor Eko » di apr 21, 2015 2:32 am

Ik sluit mij grotendeels aan bij Radical, zo heb ik ook nooit tripsitters bij m'n trips gehad, maar dat is natuurlijk deel van de setting, als gij u daar het comfortabelst bij voelt, moet ge dat doen. Als ge vantevoren een afspeellijst met muziek en of filmpjes maakt, zal ze zich ook wel amuseren. ;)
Ik zou wel niet gaan combineren met lachgas. De eerste keer dat ge een stof tot u neemt, moet het puur zijn, maar dat is mijn mening.

Deze mag trouwens naar een ander subforum, beste mods.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor FRESH » di apr 21, 2015 10:17 am

Volledig eens met Radical :grin:

Heb zelf nog een toevoeging op:
3+5. Een trip kun je (zeker met 2C-B) grotendeels sturen door aan bepaalde dingen te denken of bepaalde dingen te doen. Dit kan zowel negatief als positief ervaren worden, ligt er aan waar je op stuurt. Het beste is uiteraard aan vrolijke dingen denken of gewoon grappige dingen doen met je vrienden. De stomste dingen in het leven kunnen in een trip ineens een hele andere betekenis krijgen of een hele andere ervaring opleveren. Als voorbeeld; pak eens een kleurboek en kleurpotloden en probeer eens wat te kleuren, misschien krijg je lachwekkende dingen. Het kan natuurlijk van alles zijn, probeer gewoon eens wat uit.
Indien je muziek wilt luisteren, regel dit beslist van te voren, ga niet tijdens je trip naar muziek zoeken en aansluiten etc. etc. dit werkt niet. Ik spreek uit ervaring.
Ik moest ooit eens een verlengsnoer aankoppelen, nou, ik heb er toen werkelijk meer dan een half uur over gedaan, en nog had ik geen stroom. Ik begreep er geen flikker van. Achteraf bleek ik mijn verlengsnoer in mijn verlengsnoer te hebben gestoken.. :lol:
Dus muzieklijstje en alles startklaar zetten is wel een aanraden ja.
FRESH
Offline
 

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor Poseidon » di apr 21, 2015 11:08 am

Heb een paar overweldigende trips op 2CB gehad. Vond het achteraf jammer dat ik tijdens die ervaring in mijn uppie thuis was. Lijkt me erg tof de trip samen te ondergaan. Met elkaar te bespreken wat je ziet en eventueel lekker te gaan ketsen aangezien het voor velen nogal een opzwepend aphrodisium is. :love:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor FRESH » di apr 21, 2015 11:48 am

Poseidon schreef:eventueel lekker te gaan ketsen aangezien het voor velen nogal een opzwepend aphrodisium is. :love:

Ah ga nou toch weg! Dat is voor jou de enige reden :lol:
FRESH
Offline
 

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor rode oortjes » di apr 21, 2015 4:29 pm

heel erg bedankt voor de informatie, heb er heel veel aan!

om af te sluiten kwam ik nog op een vraagje uit.

heeft bijnemen zin? zo ja welk moment is het beste?
rode oortjes
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: do maart 26, 2015 11:13 pm

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor FRESH » vr apr 24, 2015 10:57 am

Bijnemen? Zodra het begint te werken en je zit op een bepaald level, en je denk dat je nog wat sterker wilt trippen dan kun je nog een klein beetje bijnemen, dan heb je kans dat de trip versterkt wordt, maar als je hier te laat mee bent, dan zul je niet versterken maar de trip verlengen
FRESH
Offline
 

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor Eko » vr apr 24, 2015 4:12 pm

@Prototype zet eens in het juiste subforum ;)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: tips 2C-B?

Berichtdoor Prototype » vr apr 24, 2015 5:37 pm

Jawohl herr ober struhmann führer!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner