Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Niemand schreef:Dank voor de reacties. Die 2c-i is inderdaad niet zo slim hahaha. Maar ik twijfel nog steeds tussen 2c-b en 2c-d. Ik weet niet zo goed op basis waarvan ik een keuze zou moeten maken. Als ik iemand hoor over 2c-b dan nijg ik daar naartoe en als ik dan wat lees over 2c-d dan lijkt me dat wel een fijne optie. Of is het gewoon omdat die 2 niet zoveel van elkaar verschillen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Miss E schreef:Ik kreeg geen visuals van 2C-D, ik ging daar dan juist zo moeilijk van kijken dat ik bijna niks zag.
Ik zou voor 2C-B gaan, Niemand, als je visuals wilt.
Saikedellik schreef:Komende zaterdag heb ik een mooi dubstep feestje, duurt van 0:00 tot 5:00
Nu wil ik het liefst zo lang mogelijk spacen, maar wil ik ook maar 1x MDMA doseren.
Ik heb verder de volgende 2c's in huis:
- 2c-d
- 2c-e
- 2c-p
- 2c-t4
Met welke 2c ga ik combineren, hoeveel neem ik hiervan, en hoe ga ik het timen?
Mijn idee is om of 1 witte speaker te nemen met daar iets bij, of aan de kristallen te gaan en dan 140-150mg af te wegen.
Iemand mooie suggesties/ervaringen met combineren?
Rudolph schreef:2C-B met Mdma ga je wel flink lekker van spacen
Ano schreef:Rudolph schreef:2C-B met Mdma ga je wel flink lekker van spacen
lekkere combi inderdaad, vooral als je de 2c-b pakt als de MDMA over zijn top heen is. Lekker na spacen
valt wel mee, als je dan zorgt dat je lekker chill door kan trippenNiemand schreef:Ano schreef:Rudolph schreef:2C-B met Mdma ga je wel flink lekker van spacen
lekkere combi inderdaad, vooral als je de 2c-b pakt als de MDMA over zijn top heen is. Lekker na spacen
Kom je dan niet keihard in de crash terwijl je aan het trippen bent op de 2c-b? Dat lijkt me echt fucked up namelijk..
Niemand schreef:Ano schreef:Rudolph schreef:2C-B met Mdma ga je wel flink lekker van spacen
Kom je dan niet keihard in de crash terwijl je aan het trippen bent op de 2c-b? Dat lijkt me echt fucked up namelijk..
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Als je een normale dosis MDMA neemt, zal de crash wel meevallen en dan krijg je genoeg energie van de 2CB. Bij een minder normale dosis wordt het echt raar. In slaap vallen maar niet kunnen slapen en muren die alle kanten opgaan. Het heeft wel iets, maar ik zou het niet opnieuw doen.
Niemand schreef:Dank voor de reacties.
Pipo, nam je de 2c-d na de piek pas in of sloeg hij toen pas in?
Miss E, wanneer nam jij de 2c-b in?
Ik zelf denk om eerst de 2c te pakken, uur later de mdma en dan 2 uur later weer 2cb en weer 2 uur later laatste mdma.
Partypipo schreef:
Sowieso zou ik nooit jouw tijdsplanning aanhouden van mdma paar uur later een 2c en dan weer later mdma. Onnodige hersenschade door de extra mdma die je na uuuuuren in neemt. Beter doe je je maximale dosis mdma ineens of als je dat niet trekt, zoals ik, dan bijvoorbeeld een halve dosis mdma en zodra je voelt dat je naar een piek toe aan het opbouwen bent de andere halve dosis erbij. Meestal zo'n half uur tot 3 kwartier na innemen van de eerste helft bij mij. Dan space ik maximaal hard zonder het gevoel dat ik ieder moment knock out kan gaan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten