No doubt: 2c-b
moet wel zeggen dat ik nog geen andere gedaan heb, maar dat komt binnekort wel
Azgaza schreef:Ik heb alleen ervaring met 2c-b maar ik heb van te voren uitgezocht welke ik wilde proberen op basis van vermoedde werking, toxiciteit, bijwerkingen etc. 2c-b kwam het gunstigst uit mijn 'onderzoek' als veilige maar vermoedelijk interessante 2c. (2c-e zou meer bijwerkingen hebben, 2c-c en 2c-d zijn niet zo actief, 2c-i kan in hele sommige gevallen problemen met de schildklier opwekken en 2c-t-2 en 2c-t-7 zijn betrekkelijk giftig; dus leek 2c-b me de fijnste optie). Heb wel het gevoel dat ik daar in voor mezelf de juiste keus heb gemaakt, 2c-b vind ik érg leuk.
Rabbithole schreef:Zeg Azgaza, misschien een beetje off topic, maar hoe ervaar jij 2c-b eigenlijk als extreem ervaren LSD-gebruiker? Vind je het erg op elkaar lijken, of juist helemaal niet?
megatrippie schreef:Rabbithole schreef:Zeg Azgaza, misschien een beetje off topic, maar hoe ervaar jij 2c-b eigenlijk als extreem ervaren LSD-gebruiker? Vind je het erg op elkaar lijken, of juist helemaal niet?
Ik ben dan wel niet Azgazaa maar kan wel een antwoord geven op je vraag.
2c-b lijkt in geen enkel opzicht op LSD
2c-e lijk verreweg het meeste op lsd ook 2c-p lijkt veel op lsd.
2c-b is controleerbaar is de visuals zijn anders en mist bijna elke diepgang welke lsd wel heeft.
2c-b is een zeer vriendelijk aandoende 2c licht euforisch veel kleur en vrolijk doende visuals en geen mindfucks tevens zal als de setting het vereist je bijna nuchter lijken te zijn.
Rabbithole schreef:Zeg Azgaza, misschien een beetje off topic, maar hoe ervaar jij 2c-b eigenlijk als extreem ervaren LSD-gebruiker? Vind je het erg op elkaar lijken, of juist helemaal niet?
Rabbithole schreef:megatrippie schreef:Rabbithole schreef:Zeg Azgaza, misschien een beetje off topic, maar hoe ervaar jij 2c-b eigenlijk als extreem ervaren LSD-gebruiker? Vind je het erg op elkaar lijken, of juist helemaal niet?
2c-b is controleerbaar is de visuals zijn anders en mist bijna elke diepgang welke lsd wel heeft.
2c-b is een zeer vriendelijk aandoende 2c licht euforisch veel kleur en vrolijk doende visuals en geen mindfucks tevens zal als de setting het vereist je bijna nuchter lijken te zijn.
Je begrijpt mijn vraag verkeerd, daarom was ie aan Azgaza gericht. Ik heb zelf zowel LSD als 2c-b en 2c-e gebruikt dus dat is de issue niet, maar ben gewoon benieuwd hoe iemand 2c-b ervaart die extreem ervaren is met LSD. Of het nog iets nieuws kan bieden naast LSD, of dat ze het gewoon als een verkorte LSD-trip ziet.
Weet zelf genoeg algemene dingen van die middelen dus.
megatrippie schreef:Rabbithole schreef:megatrippie schreef:
Je begrijpt mijn vraag verkeerd, daarom was ie aan Azgaza gericht. Ik heb zelf zowel LSD als 2c-b en 2c-e gebruikt dus dat is de issue niet, maar ben gewoon benieuwd hoe iemand 2c-b ervaart die extreem ervaren is met LSD. Of het nog iets nieuws kan bieden naast LSD, of dat ze het gewoon als een verkorte LSD-trip ziet.
Weet zelf genoeg algemene dingen van die middelen dus.
als je goed leest vertel ik plusminus het zelfde als Azgazaa.
ik ben met en zo'n beetje alle 2ctjes goed tot heel erg goed bekend en ook lsd is iets waar ik zeer ervaren mee ben.
maar maakt niet uit je hebt het nu op 2 verschillende manieren kunnen lezen.
Inhale schreef:Sorry, maar die post van Azgaza is echt véle malen nuttiger dan die van jouw, en inhoudelijk niet eens vergelijkbaar.
megatrippie schreef:2c-b lijkt in geen enkel opzicht op LSD
Azgaza schreef:Ik vind het niet echt op elkaar lijken
megatrippie schreef:2c-b is controleerbaar is de visuals zijn anders en mist bijna elke diepgang welke lsd wel heeft.
2c-b is een zeer vriendelijk aandoende 2c licht euforisch veel kleur en vrolijk doende visuals en geen mindfucks tevens zal als de setting het vereist je bijna nuchter lijken te zijn
Azgaza schreef:Samengevat vind ik LSD geschikter voor diep trippen, inspiratie op doen etc. en 2c-b geschikter voor chaotische feestjes waar ik geen LSD zou durfen (op rustigere buiten feestjes zijn allebei ongeveer even geschikt; LSD zou het meer een avontuur maken en 2c-b meer een feestje). 2c-b is trouwens ook véél stuurbaarder, je voelt je mentaal echt best nuchter waar je op LSD je in de regel toch wel heel uitgesproken trippy voelt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten