Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
faderz schreef:2C-P raad ik af aangezien deze nogal heftig kan zijn.
9 mg , 24 uur getript , closed eyes en open eyes visuals , lichaam voelde als een gigantisch orgasme.
En na 6 uur had ik 't wel gehad daarmee , ik zonderde me dan ook af in een donkere kamer met zo weinig mogelijk prikkels , speed hielp niet echt om de visuals wat te verzachten.
TrueGrit schreef:2C-I..!!
Einstein schreef:2C-B en 2C-I zijn leuke partydrugs
MDMArvin schreef:Denk je echt dat 2c-c te zwaar zal zijn? Komt namelijk niet echt 'zwaar' over
kratomlover schreef:MDMArvin schreef:Denk je echt dat 2c-c te zwaar zal zijn? Komt namelijk niet echt 'zwaar' over
Te soft
Klimtox schreef:Ik zou in dat geval zeggen, ga gewoon voor de 2C-B. Het is niet zo dat 2C-I zó veel leuker is dan 2C-B
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
YYY schreef:Ik heb al meer dan 3 maanden geen MDMA gebruikt en volgende week staat er een feestje op de planning. Zelf zit ik te denken om MDMA en 2C-B te combineren. Hoe veel en in welke volgorde weet ik nog niet.
Met speed ben ik vaak bang dat het de eigenschappen van bijvoorbeeld 2C-B gaat onderdrukken. Misschien dat 4FA ook nog een mooie oplossing is, maar dat zou het natuurlijk ook kunnen onderdrukken.
progressive schreef:De enige die ik me kan indenken (afgezien van de niet legale 2C-B) is 2C-D.
Geeft veel energie en geeft leuke lichte visuals. Dosis in 1 keer 15-20mg afhankelijk van je gewicht.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Ivo schreef:progressive schreef:De enige die ik me kan indenken (afgezien van de niet legale 2C-B) is 2C-D.
Geeft veel energie en geeft leuke lichte visuals. Dosis in 1 keer 15-20mg afhankelijk van je gewicht.
Ik dacht dat die enkel interessant werd bij combinaties, of mis ik me nu van letter?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten