door progressive » wo okt 02, 2013 5:52 pm
Ivo schreef:progressive schreef:De enige die ik me kan indenken (afgezien van de niet legale 2C-B) is 2C-D.
Geeft veel energie en geeft leuke lichte visuals. Dosis in 1 keer 15-20mg afhankelijk van je gewicht.
Ik dacht dat die enkel interessant werd bij combinaties, of mis ik me nu van letter?
Hij komt op dit forum wat vaker voor in combinaties dan solo inderdaad. Ik ben hem gaan gebruiken als eerste met 4-ho-mipt een aantal keren. Vervolgens dacht ik bepaalde eigenschappen toe te schrijven aan 4-ho-mipt, wat uiteindelijk door 2C-D ook solo ontstond.
Ik feest eigenlijk niet met drugs, alleen alcohol Sowieso feest ik niet zoveel meer. Mijn leven is een doffe ellende namelijk
2C-D geeft echt veel energie, zoveel dat in slaap komen bijna onmogelijk is. Ook geeft het letterlijk energie; ik had na het nemen van zeg 20mg zoveel energie dat ik 15km ben gaan fietsen om het eruit te krijgen. Iets wat wellicht handig is op een feest. Verder geeft het lichte visuals. Met name golven (de zogenaamde waves in psychedelica). Dat lijkt me best grappig op een feest. Niets is meer in stilstand, maar alles blijft wel hetzelfde van aard. Dat laatste is misschien wel zo prettig. Ondanks het golven werd ik er niet misselijk van. Verder heeft het nauwelijks body load. 2C-C kan me bijvoorbeeld echt een koortsachtig gevoel geven in de eerste paar uur.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]