Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke 2c voor de eerste keer?

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Saikedellik » za nov 19, 2011 3:56 pm

Hi,

Ik heb gisteren 4 soorten 2c besteld:
2c-c
2c-d
2c-p
2c-t-4

Nu heb ik me wel wat ingelezen in dit subforum, maar het is me nog niet helemaal duidelijk.

Ik heb ervaring met truffels, salvia qua tripmiddelen. Wat is een aanrader voor de eerste keer? Ik begreep dat 2c-p vrij heftig is, 2c-t-4 kan ik hier niks over vinden, en 2c-c en 2c-d zijn volgensmij wel te doen om mee te beginnen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie adviezen! Alvast bedankt!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Antifa » wo nov 30, 2011 1:29 am

Heb ze niet allemaal zelf geprobeerd, dus ik spreek niet geheel uit eigen ervaring.

2C-D schijnt vooral interessant te zijn om te gebruiken ICM met andere middelen om hun effect te versterken. Heb het alleen nooit zelf gedaan, en van wat ik hoor is 2c-d op zich niet zo interessant, maar misschien dat iemand met ervaring met het middel hier anders over denkt (?). Misschien wel makkelijk om mee te beginnen, hoewel ik dus niet weet of de trip nou zo boeiend is.

2C-P is inderdaad vrij heftig, ook een heel erg interessante trip vindt ik, maar ik zou je niet aanraden deze als eerste te pakken.

2C-C is naar mijn idee erg goed te doen, zou persoonlijk daarmee beginnen. Begin met een lage dosis, en experimenteer wat met het opschroeven hiervan om te zien wat voor jou werkt.

2C-T-4 ken ik niet, maar wat ik zo snel kan vinden is dat het een erg lange trip geeft, en ik denk dat je ook met deze beter even wacht, maar dat kunnen mensen die er ervaring mee hebben je waarschijnlijk beter vertellen.
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Saikedellik » wo nov 30, 2011 1:32 am

Bedankt voor je reactie!

Dit is ook een beetje wat ik uit de erowid ervaringen haal, denk dat 2c-c idd wel het leukst is om mee te beginnen. 2c-d maar es proberen op een feestje icm 6-apb of mdma ofzo, daar is 2c-d dan wel weer leuk voor denk ik.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Antifa » wo nov 30, 2011 1:36 am

Lijkt me verstandig :grin: veel plezier !
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Einstein » wo nov 30, 2011 1:41 am

Sluit me helemaal bij Antifa aan, al ken ik 2C-T-4 ook niet echt. 2C-C is volgens mij een prima stof om mee te beginnen, 2C-P en 2C-T-4 zijn heftig en/of lastig te doseren en 2C-D kan je dus beter ergens doorheen mengen.

2C-C lijkt mij ook wel wat overigens :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Saikedellik » vr dec 02, 2011 1:15 pm

Bedankt voor de adviezen, het is 2c-c geworden.

30mg oraal genomen nadat ik al 1 biertje en 1 glaasje whisky heb gehad. Na 1 uur begon ik wat te voelen, maar wist nog niet te plaatsen wat het was.. Na 2 uur voelde ik wel dat ik aan het spacen was, maar wederom niet precies wat. Wel samen met de andere gebruiker een limousine gezien op afstand, toen deze voorbij reed bleek het een simpele kleine kutauto te zijn, terwijl we beide er een limousine in zagen.

Na 3 uur kreeg ik heel lichte visuals, gordijnen met rare patronen waren erg boeiend, ademden een beetje en kleuren liepen in elkaar over.

Verder kon ik ook niet stilzitten, we zaten in een woonkamer waar ik maar steeds weer ging staan en dan weer zitten, beetje net als op MDMA eigenlijk.

De bodyload vond ik wel erg duidelijk aanwezig, kon niks eten, drinken was ook wel een beetje zwaar op mn maag. En vond de bodyload eigenlijk veel te sterk in verhouding tot wat je er voor terugkrijgt aan visuals etc.

Beetje een tegenvaller, toch wel leuk om eens geprobeerd te hebben.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Einstein » vr dec 02, 2011 1:45 pm

Hmja, de bodyload is een bekend probleem bij andere 2C's :( Weet niet of het bij 2C-P of 2C-T-4 net zo erg is, 2C-T-7 en zeker 2C-E hebben in ieder geval zeker een nare bodyload.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Hi-Hat » vr dec 02, 2011 3:22 pm

Ik heb een erg leuke nacht gehad op 2c-c. Euforie, zin om te dansen, lekker lichtjes voelen.
Let wel dat het volgens mij heel erg persoon kan verschillen. Diegene waarmee ik was had net als ik 35 mg genomen, maar voor hem was het een stuk heftiger. Te heftig qua visuals af en toe zelfs. Niets ernstigs hoor, achteraf vond ie het natuurlijk vet dat het zo heftig was.

Trouwens niet echt een bodyload ervaren op 2c-c!
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Antifa » vr dec 09, 2011 6:33 pm

Ben trouwens zelf ook wel nieuwsgierig naar wat die 2-c-t-4 precies is, kun je dat even laten weten als je het hebt geprobeerd?:P
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Saikedellik » vr dec 09, 2011 6:56 pm

Laat ik zeker weten! Vind het alleen naar dat ik er zo weinig over kan vinden, dat staat me nog een beetje tegen met proberen. Ook omdat 2c-t-2 en 2c-t-7 zo heftig schijnen te zijn en lang te duren, verwacht ik dit bij 2c-t-4 ook, en ook dat vergt een hoop planning voor een leuke trip aangezien het een hele dag kan duren.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Einstein » vr dec 09, 2011 8:06 pm

2C-T-4 is vooral mentaal erg heftig (erg filosofisch), lees ik zo. Bodyload schijnt mee te vallen vergeleken met 2C-T-7, tripduur volgens PiHKAL tussen de 12 en 18 uur, reports geven ook aan dat je er minstens 12 uur voor zou moeten nemen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Taxi. » vr dec 09, 2011 8:09 pm

Voor mij wordt de eerste toch wel 2C-B denk ik.. Hoor ik tot nu toe de leukste verhalen van 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Einstein » vr dec 09, 2011 8:20 pm

2C-B is ook briljant 8-) Na DMT (en misschien paddo's) wel mijn favoriete psychedelicum :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Saikedellik » za dec 10, 2011 1:51 am

Binnenkort maar eens een fear and loathing weekendje plannen; LSD, DMT, mescaline hopelijk, truffels, 2c-t-4.

Maar vooral 2c-t-4- plannen, klinkt wel erg leuk, alleen wel erg lang,. Misschien ook juist wel leuk!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke 2c voor de eerste keer?

Berichtdoor Sublimo » za dec 10, 2011 8:58 pm

2c-b.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner