Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bananen doen je lachen

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Bananen doen je lachen

Berichtdoor Shaggattack » wo maart 28, 2012 6:44 pm

AMSTERDAM - Nog steeds eet niet iedereen twee stuks fruit per dag. De Bananen Unie heeft deze week daarom uitgeroepen tot 'bananenweek'.

De Unie wil bewustwording van de positieve effecten van fruit, specifiek bananen, creëren. Want de banaan is niet alleen de hoofdrolspeler in veel grappen en grollen, maar zou ook bijdrage aan een vrolijk gevoel. Bananen zouden namelijk tryptofaan bevatten, wat serotonine aanmaakt. Dit heeft weer invloed op je stemming en zelfvertrouwen.

Nog een leuke bijkomstigheid: bananen zouden tegen een ochtendhumeur en zweetvoeten helpen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/vrouw/eten_drin ... hen__.html
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Bananen doen je lachen

Berichtdoor Sagana » wo maart 28, 2012 6:47 pm

Helpen tegen een ochtendhumeur? Dan moet ik maar veel bananen gaan eten. :grin:
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: Bananen doen je lachen

Berichtdoor Gonzo » wo maart 28, 2012 6:48 pm

En daarom hou ik stiekem wel een beetje van vriend Gele, hij zorgt ervoor dat ik geen zweetvoeten krijg..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron