Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Cocaïne

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Cocaïne

Berichtdoor Jmths » ma maart 15, 2021 7:39 pm

https://www.tijd.be/dossiers/de-cokelij ... 71380.html

Het dogmatische patriarchaat is de hypocrisie beu en ziet voordelen in Antwerpen financieel aantrekkelijker maken. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Frissa » do maart 18, 2021 1:07 am

duurde nog lang voordat ie de smaak te pakken had :#:
weer een aantal jaar van zijn leven verspild met the war on drugs. Maarja als het echt waar is ben ik blij voor antwerpen en zijn lieve inwoners :kleuter:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Eko » do maart 18, 2021 2:26 pm

Langs linkerzijde heeft het ook nog lang geduurd om positief te staan tov bvb het Portugese model, maar ook bij ons zie ik de recentste jaren een kentering. Als rechtse rakkers als Bartje de pezewever ook akkoord gaan, kan het nog de juiste kant op gaan.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Jmths » vr maart 19, 2021 3:06 pm

Frissa schreef:Maarja als het echt waar is ben ik blij voor antwerpen en zijn lieve inwoners :kleuter:

Houdt de dokwerkers een beetje gemotiveerd hé. :snort:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Frissa » za maart 20, 2021 5:54 am

Jmths schreef:
Frissa schreef:Maarja als het echt waar is ben ik blij voor antwerpen en zijn lieve inwoners :kleuter:

Houdt de dokwerkers een beetje gemotiveerd hé. :snort:

hahaha misschien begint Bart de Wever nu wel zijn eigen drugsforum :shock:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor blobnik » za maart 20, 2021 6:14 pm

gij hebt het artikel amper gelezen, slimmerik. die is integendeel een van die mensen die voorstander zijn van de repressieve 'war on drugs' niet uit rationaliteit maar uit puur dogma en persoonlijke afkeur

" Ze betogen voor propere lucht en eten macrobiotisch, maar ze snuiven wel wit poeder op een feestje. Ik kan die groen-linkse hypocrisie niet meer verdragen. "

‘Het is niet omdat je de strijd nooit zal winnen, dat je hem niet moet voeren. Het stoort me dat ik bots op de ‘opinion chique’ dat drugs gelegaliseerd moet worden, en dat iedereen die daar tegen is, het niet goed voor heeft. Ze betogen voor propere lucht en eten macrobiotisch, maar ze snuiven wel wit poeder op een feestje. Ze pleiten voor legalisering om het criminele verdienmodel te stoppen. Als men die tragische fout wil maken, dan wel onder één voorwaarde: dat je dan alle drugs legaliseert en alle verantwoordelijkheid naar de consument schuift. Als ze zich vol willen spuiten met coke of heroïne: doe maar! Maar zo ver willen ze dan niet gaan. Ik kan die groen-linkse hypocrisie niet meer verdragen, ik ben die kotsbeu. Ze hangen wel ne curieuzeneus (een project voor de meting van de luchtkwaliteit van de Universiteit Antwerpen, red.) aan hun gevel, omdat ze alles ‘zuiver’ willen, maar ze roken joints in hun vrije tijd. Zeg toch gewoon dat het smeerlapperij is. Ik ben hartsgrondig tegen legalisering.’


beiden zijn quotes van de wever. ik voel de salt nogal goed, het komt van diep
het bewijst voor mij zijn eigen afkeur meer dan alles

grappig genoeg is er ook nergens in het artikel sprake over decriminalisatie. tis oftewel een repressief beleid, oftewel volle legalisatie met coke en hero in de supermarkt of kweet niet wat :keta:

ik blijf wel nog hoopvol dat belgië ooit wel de trein gaat volgen en zal switchen naar een beleid om de schade voor de maatschapij te beperken, ipv vage onbewezen dogma's te blijven volgen.
blobnik
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr maart 19, 2021 10:38 pm
Woonplaats: België

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Frissa » za maart 20, 2021 11:08 pm

blobnik schreef:gij hebt het artikel amper gelezen, slimmerik. die is integendeel een van die mensen die voorstander zijn van de repressieve 'war on drugs' niet uit rationaliteit maar uit puur dogma en persoonlijke afkeur

waarom zou je naar een drugsforum gaan om dan vervolgens nieuws artikeln te gaan lezen ?
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Jmths » zo maart 21, 2021 1:27 am

blobnik schreef:gij hebt het artikel amper gelezen, slimmerik. die is integendeel een van die mensen die voorstander zijn van de repressieve 'war on drugs' niet uit rationaliteit maar uit puur dogma en persoonlijke afkeur.

Bart de Wever en ik zijn allebei zwaar autistisch, via telepathie weet ik precies wat hij denkt nog voordat hij het zelf kan denken.

DIEJE KWAAAIJONG'NNNN ROOOOK'N JOOOOOOINTJ'S IN 'EN VRIJEN TEIT, MILJAAAAAAAAAAAAAR!!!! DUUUUUSEND BOMMM' E' GROANOAHT'N DROMMELSCH DROMMELSCH DROMMELSCH!!!



Vadertje Bart zal ons onnozelen allemaal redden, houzeeeee, houzeeeee, houzeeeeee!!
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Pater Damiaan » vr jun 25, 2021 10:02 am

Begin 2018 lanceerde Antwerps burgemeester en N-VA-voorzitter Bart De Wever samen met de federale overheid het Stroomplan, een poging om de aanvoer van cocaïne in zijn haven te beperken en de drugsmaffia een kopje kleiner te maken.


Paar jaar later:
https://youtu.be/oBN0eh6z6OM?t=863
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Jmths » vr jun 25, 2021 4:43 pm

Pater Damiaan schreef:Paar jaar later:
https://youtu.be/oBN0eh6z6OM?t=863

Als buitenlander in Antwerpen kun je altijd nog voor Katoennatie gaan werken hé. :snort:

Ik moet zeggen dat ik de indruk had dat sommige etnische minderheden (bv. Aziaten en Tibetanen) in Antwerpen ondanks dezelfde erbarmelijke omstandigheden zich minder vaak in dezelfde milieus leken te bevinden.

Lastig om zulk soort dingen te benoemen aangezien dit stigma enorm in de hand kan helpen, maar toch. Bart de Wever die ook vrij specifiek de 'Borgorokko Maffia' ('Marokkanen') benoemd. Ik ben geen fan van de verharde Antwerpse dogmatische en verharde mentaliteit. Voor mijn gevoel is de extremere misdaad die je in Antwerpen tegen komt ook een voortvloeisel uit de wat typerende Vlaams culturele identiteit.

De Brabantse zwijgcultuur zoals dat in Nederland ook wel genoemd wordt wat ook vrij typerend is aan de Nederlands Brabantse provincie.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Amvitamientje » za jun 26, 2021 3:18 am

Ik dacht even te lezen dat hij positief was getest op cocaïne na legaliseren van cocaïne :mrgreen:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jul 13, 2022 1:15 pm

Jmths schreef:
Pater Damiaan schreef:Paar jaar later:
https://youtu.be/oBN0eh6z6OM?t=863

Als buitenlander in Antwerpen kun je altijd nog voor Katoennatie gaan werken hé. :snort:

Ik moet zeggen dat ik de indruk had dat sommige etnische minderheden (bv. Aziaten en Tibetanen) in Antwerpen ondanks dezelfde erbarmelijke omstandigheden zich minder vaak in dezelfde milieus leken te bevinden.

Lastig om zulk soort dingen te benoemen aangezien dit stigma enorm in de hand kan helpen, maar toch. Bart de Wever die ook vrij specifiek de 'Borgorokko Maffia' ('Marokkanen') benoemd. Ik ben geen fan van de verharde Antwerpse dogmatische en verharde mentaliteit. Voor mijn gevoel is de extremere misdaad die je in Antwerpen tegen komt ook een voortvloeisel uit de wat typerende Vlaams culturele identiteit.

De Brabantse zwijgcultuur zoals dat in Nederland ook wel genoemd wordt wat ook vrij typerend is aan de Nederlands Brabantse provincie.


Wat is de typerende Vlaamse culturele identiteit dan?
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Bart de Wever positief gesteld naar legaliseren van Coca

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jul 13, 2022 1:44 pm

Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner