Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Blaastest cannabis op komst

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor FranX » ma nov 17, 2014 9:40 am

I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 10:52 am

Ik vind mooi.

Genoeg mensen die knetter stoned achter het stuur zitten omdat de pakkans toch vrij klein is
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Einstein » ma nov 17, 2014 12:40 pm

Klopt, of van die langharige werkschuwe blowers die vinden dat ze toch wel prima kunnen autorijden, zelfs al zijn ze apestoned :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 12:47 pm

Nog mooier: "Ik rij beter als ik stoned ben"
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor FranX » ma nov 17, 2014 1:05 pm

En dan nu even de nuance:

A meta-analysis of the data from epidemiological studies has shown that cannabis
use is associated with an increased risk of being involved in an accident, but
not an increased risk of being responsible for an accident
. One responsibility
analysis, however, found an increased responsibility risk with increased cannabis
concentration, indicating a possible causal relationship. Several studies found that
the risk of being involved in or responsible for a traffic accident is higher for the
combination of alcohol and cannabis than for cannabis or alcohol use alone.

Bron http://www.emcdda.europa.eu/publications/insights/driving

Tel daarbij op dat in NL ongeveer de meeste weggebruikers onder invloed zijn van reguliere geneesmiddelen die de rijvaardigheid nadelig beïnvloeden.
De meeste ongelukken waarbij substanties in het spel zijn gebeuren nog steeds door alcohol en/of een drug-combinaties.

Onderzoeken wijzen ook uit dat bij normaal en verstandig gebruik van cannabis de kans op ongevallen juist af neemt omdat men minder risico's neemt, meer hoffelijkheid toont en minder gestrest achter het stuur zit.

Toejuichen van blaastesten omwille van verkeersveiligheid is begrijpelijk maar zoals zo vaak met zaken die onze veiligheid moeten vergroten zal het voornaamlste effect beperking van de individuele vrijheid zijn.

Net als in de VS zal men dergelijke testen voornamelijk op de werkvloer gebruiken.
Zodat je na een blow in het weekend op woensdag je bureau mag uitruimen en omzien naar een andere job.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Frog » ma nov 17, 2014 1:27 pm

FranX schreef:En dan nu even de nuance:

A meta-analysis of the data from epidemiological studies has shown that cannabis
use is associated with an increased risk of being involved in an accident, but
not an increased risk of being responsible for an accident
. One responsibility
analysis, however, found an increased responsibility risk with increased cannabis
concentration, indicating a possible causal relationship. Several studies found that
the risk of being involved in or responsible for a traffic accident is higher for the
combination of alcohol and cannabis than for cannabis or alcohol use alone.

Bron http://www.emcdda.europa.eu/publications/insights/driving

Tel daarbij op dat in NL ongeveer de meeste weggebruikers onder invloed zijn van reguliere geneesmiddelen die de rijvaardigheid nadelig beïnvloeden.
De meeste ongelukken waarbij substanties in het spel zijn gebeuren nog steeds door alcohol en/of een drug-combinaties.

Onderzoeken wijzen ook uit dat bij normaal en verstandig gebruik van cannabis de kans op ongevallen juist af neemt omdat men minder risico's neemt, meer hoffelijkheid toont en minder gestrest achter het stuur zit.

Toejuichen van blaastesten omwille van verkeersveiligheid is begrijpelijk maar zoals zo vaak met zaken die onze veiligheid moeten vergroten zal het voornaamlste effect beperking van de individuele vrijheid zijn.

Net als in de VS zal men dergelijke testen voornamelijk op de werkvloer gebruiken.
Zodat je na een blow in het weekend op woensdag je bureau mag uitruimen en omzien naar een andere job.

Welke onderzoeken spreek je over als je zegt dat bij Normaal en verstandig gebruik de ongelukken afnemen?
En wat is normaal en verstandig gebruik?
Ik heb in het verleden geregeld in de auto gezeten bij mensen die wiet rookte de een wat meer dan de ander, en ze reden als dweilen, onzeker, afgeleid en slooooom, nu kan dat aan die gasten liggen mij viel het wel op.
Zelf heb 2 keer stoned een klein stukje gereden, en ik vond het niet prettig,ik gin ook sloom rijden etc en was vlugger afgeleid.
Ik snap als je langzaam rijd je minder grote schade maakt, feit blijft wel als je dermate langzaam gaat rijden, is het voor andere weggebruikers lastig daarop te anticiperen, inhaalmanoeuvres volgen dan nog wel is, dat vergroot de verkeersveiligheid niet imo .
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor FranX » ma nov 17, 2014 2:00 pm

Frog schreef:Welke onderzoeken spreek je over als je zegt dat bij Normaal en verstandig gebruik de ongelukken afnemen?
En wat is normaal en verstandig gebruik?
Ik heb in het verleden geregeld in de auto gezeten bij mensen die wiet rookte de een wat meer dan de ander, en ze reden als dweilen, onzeker, afgeleid en slooooom, nu kan dat aan die gasten liggen mij viel het wel op.
Zelf heb 2 keer stoned een klein stukje gereden, en ik vond het niet prettig,ik gin ook sloom rijden etc en was vlugger afgeleid.
Ik snap als je langzaam rijd je minder grote schade maakt, feit blijft wel als je dermate langzaam gaat rijden, is het voor andere weggebruikers lastig daarop te anticiperen, inhaalmanoeuvres volgen dan nog wel is, dat vergroot de verkeersveiligheid niet imo .


Marijuana Users Are Safer Drivers Than Non-Marijuana Users, New Study Shows
A new study released by United States auto insurance quote provider 4AutoInsuranceQuote.com shows that statistically speaking, marijuana users are safer drivers than non-marijuana users.
Bron: http://www.prweb.com/releases/2012/4/prweb9375729.htm

Een opsomming van andere onderzoeken die dezelfde kant uitwijzen kan je hier vinden:
http://www.cannabisculture.com/articles/4131.html

Wat normaal en verstandig genoemd mag worden is doorgaans geen al te grote hoeveelheden gebruiken (<400 mg) en na het roken even een half uurtje tot een uurtje wachten alvorens in te stappen. E.e.a afhankelijk van het individu.

Zo gebruikt mijn vrouwlief al jaaaaren medicinale wiet en zij mag officieel voertuigen besturen ondanks haar THC gebruik. Zij rijdt dagelijks en tot mijn grote plezier ook al jaaaaren schadevrij.

Op basis van individuele ervaringen kan en mag men geen conclusies trekken.
Ik zal ook zeker niet mensen aanraden haar routine te volgen of er van af te zien.

Feit blijft dat als men over verkeersveiligheid spreekt de causale verbanden tussen cannabisgebruik en verkeersongelukken met een lampje te zoeken zijn het omgekeerde waarschijnlijker lijkt.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Prototype » ma nov 17, 2014 2:04 pm

snuifduif schreef:Ik vind mooi.

Genoeg mensen die knetter stoned achter het stuur zitten omdat de pakkans toch vrij klein is

Helemaal mee eens :smokin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Prototype » ma nov 17, 2014 2:06 pm

FranX schreef:En dan nu even de nuance:

A meta-analysis of the data from epidemiological studies has shown that cannabis
use is associated with an increased risk of being involved in an accident, but
not an increased risk of being responsible for an accident
. One responsibility
analysis, however, found an increased responsibility risk with increased cannabis
concentration, indicating a possible causal relationship. Several studies found that
the risk of being involved in or responsible for a traffic accident is higher for the
combination of alcohol and cannabis than for cannabis or alcohol use alone.

Bron http://www.emcdda.europa.eu/publications/insights/driving

Tel daarbij op dat in NL ongeveer de meeste weggebruikers onder invloed zijn van reguliere geneesmiddelen die de rijvaardigheid nadelig beïnvloeden.
De meeste ongelukken waarbij substanties in het spel zijn gebeuren nog steeds door alcohol en/of een drug-combinaties.

Onderzoeken wijzen ook uit dat bij normaal en verstandig gebruik van cannabis de kans op ongevallen juist af neemt omdat men minder risico's neemt, meer hoffelijkheid toont en minder gestrest achter het stuur zit.

Toejuichen van blaastesten omwille van verkeersveiligheid is begrijpelijk maar zoals zo vaak met zaken die onze veiligheid moeten vergroten zal het voornaamlste effect beperking van de individuele vrijheid zijn.

Net als in de VS zal men dergelijke testen voornamelijk op de werkvloer gebruiken.
Zodat je na een blow in het weekend op woensdag je bureau mag uitruimen en omzien naar een andere job.


Ik slinger al bezeten op de fiets na een paar jonko's, laat staan autorijden :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Frog » ma nov 17, 2014 2:08 pm

FranX schreef:
Frog schreef:Welke onderzoeken spreek je over als je zegt dat bij Normaal en verstandig gebruik de ongelukken afnemen?
En wat is normaal en verstandig gebruik?
Ik heb in het verleden geregeld in de auto gezeten bij mensen die wiet rookte de een wat meer dan de ander, en ze reden als dweilen, onzeker, afgeleid en slooooom, nu kan dat aan die gasten liggen mij viel het wel op.
Zelf heb 2 keer stoned een klein stukje gereden, en ik vond het niet prettig,ik gin ook sloom rijden etc en was vlugger afgeleid.
Ik snap als je langzaam rijd je minder grote schade maakt, feit blijft wel als je dermate langzaam gaat rijden, is het voor andere weggebruikers lastig daarop te anticiperen, inhaalmanoeuvres volgen dan nog wel is, dat vergroot de verkeersveiligheid niet imo .


Marijuana Users Are Safer Drivers Than Non-Marijuana Users, New Study Shows
A new study released by United States auto insurance quote provider 4AutoInsuranceQuote.com shows that statistically speaking, marijuana users are safer drivers than non-marijuana users.
Bron: http://www.prweb.com/releases/2012/4/prweb9375729.htm

Een opsomming van andere onderzoeken die dezelfde kant uitwijzen kan je hier vinden:
http://www.cannabisculture.com/articles/4131.html

Wat normaal en verstandig genoemd mag worden is doorgaans geen al te grote hoeveelheden gebruiken (<400 mg) en na het roken even een half uurtje tot een uurtje wachten alvorens in te stappen. E.e.a afhankelijk van het individu.

Zo gebruikt mijn vrouwlief al jaaaaren medicinale wiet en zij mag officieel voertuigen besturen ondanks haar THC gebruik. Zij rijdt dagelijks en tot mijn grote plezier ook al jaaaaren schadevrij.

Op basis van individuele ervaringen kan en mag men geen conclusies trekken.
Ik zal ook zeker niet mensen aanraden haar routine te volgen of er van af te zien.

Feit blijft dat als men over verkeersveiligheid spreekt de causale verbanden tussen cannabisgebruik en verkeersongelukken met een lampje te zoeken zijn het omgekeerde waarschijnlijker lijkt.

Thnx ik ga het doorlezen :hulde:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 2:57 pm

Nou Boeie dan heb ik toevallig net gepist als oom agent wil weten of ik heb geblowed :stoned:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 3:04 pm

voldie schreef:Nou Boeie dan heb ik toevallig net gepist als oom agent wil weten of ik heb geblowed :stoned:

Blaastest dwaas, als in lucht door een apparaat blazen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Rudolph » ma nov 17, 2014 3:06 pm

snuifduif schreef:
voldie schreef:Nou Boeie dan heb ik toevallig net gepist als oom agent wil weten of ik heb geblowed :stoned:

Blaastest dwaas, als in lucht door een apparaat blazen

:lol: :lol: :hulde: :lol: :lol:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor ParadijsVogel » ma nov 17, 2014 3:06 pm

voldie schreef:Nou Boeie dan heb ik toevallig net gepist als oom agent wil weten of ik heb geblowed :stoned:


Smeerlap, je pist toch niet in een blaastest! :puke:
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 3:14 pm

Hahahaha verkeert gelezen :grin:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Perry » ma nov 17, 2014 3:23 pm

Gekke stoner, die voldie

By the way, ik heb t 1 keer geprobeerd, stoned rijden. Een maat zei altijd dat hij juist beter reed en ik zei altijd dat ik dat echt niet zou kunnen, stoned rijden. Een mini stukje, midden in de nacht gedaan zodat er niemand op de weg was, maar ik zat er zo met mn kop niet bij, dat ik vrijwel direct zei: Nou, dat ga ik dus nooit weer doen.
Laatst bijgewerkt door Perry op ma nov 17, 2014 3:51 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 3:26 pm

Jij dacht zeker dat ze de inhoud van je blaas gingen testen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 3:27 pm

Plas en blaas is bijna hetzelfde woord op 2 letters na :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor ParadijsVogel » ma nov 17, 2014 3:41 pm

JongGeleerd schreef:By the way, ik heb t 1 keet geprobeerd, stoned rijden. Een maat zei altijd dat hij juist beter reed en ik zei altijd dat ik dat echt niet zou kunnen, stoned rijden. Een mini stukje, midden in de nacht gedaan zodat er niemand op de weg was, maar ik zat er zo met mn kop niet bij, dat ik vrijwel direct zei: Nou, dat ga ik dus nooit weer doen.


Same here snel maar weer gewisseld, alhoewel een vriend van me echt beter rijdt als hij een beetje stoned is. Ik ben nog steeds tegen rijden op verdovende middelen, maar er zijn wel degelijk mensen die beter rijden als ze stoned zijn.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Hassan » ma nov 17, 2014 3:44 pm

Ik rij stiekem best vaak onder invloed van het een of t ander, vooral pep en wiet. De rest van de shit is not done
Hassan
Offline
 

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 4:06 pm

Ano schreef:Ik rij stiekem best vaak onder invloed van het een of t ander, vooral pep en wiet. De rest van de shit is not done

"Rijden op drugs is slecht, behalve de drugs die ik tijdens het rijden op heb"
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Aebi » ma nov 17, 2014 4:37 pm

Ano schreef:Ik rij stiekem best vaak onder invloed van het een of t ander, vooral pep en wiet. De rest van de shit is not done

:#:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 4:48 pm

op de scooter rijd ik wel onder invloed, ik zal niet zeggen dat ik er beter door rijd maar gevaarlijk voor anderen is het in ieder geval niet. midden in de nacht is er toch geen hond op straat :beer: :stoned:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Aebi » ma nov 17, 2014 4:49 pm

voldie schreef:op de scooter rijd ik wel onder invloed, ik zal niet zeggen dat ik er beter door rijd maar gevaarlijk voor anderen is het in ieder geval niet. midden in de nacht is er toch geen hond op straat :beer: :stoned:

Tot je iemand aanrijdt :#:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 4:53 pm

ja maar je rijdt niet zomaar iemand aan :#:
je moet wel focking scheef zijn wil je op fietsers inrijden :lol:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Kockar » ma nov 17, 2014 4:55 pm

voldie schreef:op de scooter rijd ik wel onder invloed, ik zal niet zeggen dat ik er beter door rijd maar gevaarlijk voor anderen is het in ieder geval niet. midden in de nacht is er toch geen hond op straat :beer: :stoned:


zou wel es veerkeert kunnen aflopen :#:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Aebi » ma nov 17, 2014 4:56 pm

voldie schreef:ja maar je rijdt niet zomaar iemand aan :#:
je moet wel focking scheef zijn wil je op fietsers inrijden :lol:

Dat zeggen mensen met andere drugs op dus ook.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 5:01 pm

oke sterk argument man.....

ik ga hier niet teveel over zeggen maar ik ben al iets van 3 a 4 keer gevallen en dat is alleen maar geweest als ik nuchter was omdat als je wasted ben je veel minder snel rijdt en veel meer met het rijden bezig bent.
nogmaals ik rijd niet beter als ik onder invloed met maar ik maak wel minder ongelukken
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor snuifduif » ma nov 17, 2014 6:09 pm

voldie schreef:oke sterk argument man.....

ik ga hier niet teveel over zeggen maar ik ben al iets van 3 a 4 keer gevallen en dat is alleen maar geweest als ik nuchter was omdat als je wasted ben je veel minder snel rijdt en veel meer met het rijden bezig bent.
nogmaals ik rijd niet beter als ik onder invloed met maar ik maak wel minder ongelukken

Ik zei dat ook altijd, "Scooter rijden is niet autorijden, maakt niet uit kan wel onder invloed"
Tot ik na een feestje (alcohol) ging rijden en ik de bult af met 50 op mn plaat ging :#:



Geen permanente schade gelukkig, behalve een gespleten wenkbrauw en een stukje van mijn bovenarm gebroken (zoals in deze foto) en die banden eromheen zijn flink beschadigd, resulterend in dat ik nu mijn linker arm slecht kan bewegen en fysio oefeningen moet doen. Dokter zei gelukkig dat dit soort verwondingen helemaal genezen, anders geen kickboksen meer :mrgreen:

Maar goed dat heeft mij wel doen beseffen dat een scooter ook te gevaarlijk is. Zelfs al is het een eenzijdig ongeluk, ik had heel makkelijk mijn schouder veel erger kunnen beschadigen, of al mijn tanden van de straat kunnen rapen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Blaastest cannabis op komst

Berichtdoor Vinnie » ma nov 17, 2014 6:12 pm

ik zeg ook dat onder invloed scooter rijden midden in de nacht niet zo snel gevaarlijk is voor andere weggebruikers, bovendien kan je het wel verwachten als je 50 gaat rijden :grin:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner