Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor Vinnie » za jun 09, 2018 2:01 pm

Goede zaak
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor PiraatPanda » za jun 09, 2018 11:12 pm

Jcutter schreef:de coke is nu 66,8 procent puur


Jaah dat zeg ik al sinds ik hier rondhang. Snap niet dat er zoveel mensen blijven roepen dat t gemiddelde maar 10% is :snort:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor Jmths » ma jun 11, 2018 12:57 am

PiraatPanda schreef:
Jcutter schreef:de coke is nu 66,8 procent puur

Jaah dat zeg ik al sinds ik hier rondhang. Snap niet dat er zoveel mensen blijven roepen dat t gemiddelde maar 10% is :snort:

Twee kennissen in Antwerpen hadden in 2017 hun coke laten testen en dat kwam op 40% en 44% uit ondanks dat het merendeel van de coke tegenwoordig via Antwerpen binnen stroomt.

Is Bart de Wever toch nog ergens goed voor, en ondertussen tegen de krant huilen dat de Antwerpse coke problematiek de schuld is van het Nederlands gedoog beleid. Zulk soort kansloze uitspraken, zijn 'harde zakenmentaliteit' en daarbij de Julius Caeser uitspraken doen mij toch wel aan een bepaalde Amerikaanse Clown denken.

Als er vanuit Brussel nota bene wordt gesteld dat Vlaanderen beduidend hoog scoort op corruptie weet je wel hoe laat het is. Ik moet nog steeds lachen om die coke container die in rook op ging, mijn onderbuik gevoel zegt mij dat ze niet alleen geld aannemen uit de diamant sector.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor Kikkerr » ma jun 11, 2018 11:53 am

Jmths schreef:
PiraatPanda schreef:
Jcutter schreef:de coke is nu 66,8 procent puur

Jaah dat zeg ik al sinds ik hier rondhang. Snap niet dat er zoveel mensen blijven roepen dat t gemiddelde maar 10% is :snort:

Twee kennissen in Antwerpen hadden in 2017 hun coke laten testen en dat kwam op 40% en 44% uit ondanks dat het merendeel van de coke tegenwoordig via Antwerpen binnen stroomt.

Is Bart de Wever toch nog ergens goed voor, en ondertussen tegen de krant huilen dat de Antwerpse coke problematiek de schuld is van het Nederlands gedoog beleid. Zulk soort kansloze uitspraken, zijn 'harde zakenmentaliteit' en daarbij de Julius Caeser uitspraken doen mij toch wel aan een bepaalde Amerikaanse Clown denken.

Als er vanuit Brussel nota bene wordt gesteld dat Vlaanderen beduidend hoog scoort op corruptie weet je wel hoe laat het is. Ik moet nog steeds lachen om die coke container die in rook op ging, mijn onderbuik gevoel zegt mij dat ze niet alleen geld aannemen uit de diamant sector.

Is dat zo ik zie programma tegenwoordig over routes via Oekraïne etc, maar ook nog steeds Good ol Antwerpen en Rotterdam, ze wedden denk ik op meerdere paarden, maar Ukraine laten ze heel veel door, kijken nergens na daarzo.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor verneukeratief » ma jun 11, 2018 2:04 pm

Geloof niet alles wat je op tv ziet frog. Een bananenboot is iets moeilijker controleren dan een vliegtuig.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Coke wordt steeds beter, en steeds goedkoper

Berichtdoor Kikkerr » ma jun 11, 2018 3:07 pm

verneukeratief schreef:Geloof niet alles wat je op tv ziet frog. Een bananenboot is iets moeilijker controleren dan een vliegtuig.

uiteraard geloof ik niet alles, maar de controle in Ukraine stellen geen fuck voor, dus dan zijn de mensen berijd grotre omwegen te nemen.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron