Dr.Gonzo schreef:Ik snap er ook geen hol meer van. Die wietpas komt er niet maar de voorwaarden om wiet te kunnen kopen worden wel hetzelfde alsof er wel een wietpas zou zijn, alleen heet het nu geen wietpas meer...
Dr.Gonzo schreef:Ik snap er ook geen hol meer van. Die wietpas komt er niet maar de voorwaarden om wiet te kunnen kopen worden wel hetzelfde alsof er wel een wietpas zou zijn, alleen heet het nu geen wietpas meer...
ofzoietsdergelijksmisschien
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Lame. Ik heb enkel een paspoort, ik woon niet in NL
Pascal schreef:Ivo schreef:Lame. Ik heb enkel een paspoort, ik woon niet in NL
Had je maar nooit je Nederlandse identiteit opgegeven hè.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Pascal schreef:Ivo schreef:Lame. Ik heb enkel een paspoort, ik woon niet in NL
Had je maar nooit je Nederlandse identiteit opgegeven hè.
Heb ik niet gedaan... Maar met de identiteit alleen krijg je geen uittreksel uit het bevolkingsregister
Ivo schreef:Lame. Ik heb enkel een paspoort, ik woon niet in NL
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dik Tromsn0r schreef:Die pas 1 keer aanvragen voor elke shop lijkt me een stuk makkelijker, die neem je sneller mee dan dat uittreksel lijkt me.
Shaggy schreef:AMSTERDAM - De gemeente Maastricht zou door de wietpas parkeergeld en parkeerboetes mislopen.
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast