Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dode door overdosis MDMA

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor pax » za mei 03, 2014 12:41 pm

Vandaag nog een groot artikel in de krant over deze nieuwe "dominodrug". Volgens krant grote kans dat het in Belgie wordt gemaakt. Terwijl ik bijna 100 procent zeker weet dat ze in Nederland worden gemaakt.
Tja heb nu toch al 2 dagen oprij de pilletjes in de krant kunnen bewonderen, dus toch nog een voordeel aan de Belgische (US) drugspropaganda.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor pax » za mei 03, 2014 12:41 pm

wat nu als er iemand een overdosis aspirine pakt, is er dan ook een nieuwe aspirinedrug?
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frissa » za mei 03, 2014 1:51 pm

aarrggrg net naar het nieuws gekeken :geek:
veel schuldigen aan zijn dood maar de echte zie ik niet in het rijtje :mad:

Jah jij belgische overheid, als de jeugd niet stopt met drugs zorg dan dat ze het veilig kunnen doen.
geef serieuze test centra en wat informatie, bespaart een hoop verdriet en krijgen we toch nog iets in ruil voor al het geld dat we jullie geven :#:
belgie :mad: :woeh:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor totally_wallarized » za mei 03, 2014 2:17 pm

Fresh_Life schreef:aarrggrg net naar het nieuws gekeken :geek:
veel schuldigen aan zijn dood maar de echte zie ik niet in het rijtje :mad:

Jah jij belgische overheid, als de jeugd niet stopt met drugs zorg dan dat ze het veilig kunnen doen.
geef serieuze test centra en wat informatie, bespaart een hoop verdriet en krijgen we toch nog iets in ruil voor al het geld dat we jullie geven :#:
belgie :mad: :woeh:


Volledig mee eens! Typisch belgie,
Beetje verbieden omdat t hoort, maar voor de rest de kop in het zand steken..
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Paradise » do mei 08, 2014 6:53 pm

Heel veel over te doen geweest.

Zonde dat er iemand dood is door een al bij al vrij veilig te gebruiken drug.
Als er toch een schuldige moet zijn, is het mss nog het meest de overheid?
En die gast speelde toch met vuur, zal wel geweten hebben dat het niet de slapste pillen waren en dan liegen tegen de hulpdiensten ...

Mss moeten ze toch maar eens info schermen hangen aan de ingang met ... info ... wat de zwaardere pillen zijn in omloop, als ze het toch weten enz ... nu krijgen we vooral veel misinformatie als er iemand doodgaat ... moest de overheid dat verplichten is er geen imago schade voor de discotheken maar enkel voor de overheid en die zit meer in met volksgezondheid en mensenlevens redden dan imago schade ... nee toch?

Als die er echt 8 heeft genomen was er toch wel iets mis, want van 1 of 2 gaat ge toch al op u bek?
Doe niet stoer met xtc ofzo? Het is toch vrij algemeen geweten dat er af en toe xtc doden vallen, zelf bij slecht geïnformeerde jongeren enz? Da wist ik toch toen ik niks wist over drugs ...

Wat er ook niet in de krant stond, is dat het mss interessant is niet te liegen tegen de hulpdiensten etc ...
"Iemand heeft iets in m'n drankje gedaan" kunnen ze mss nog helpen ook want het kan zoveel zijn, ghb, speed, xtc, coke, oververhitting, serotonine syndroom enz ...
Arme stakkers van de hulpdienst als je zoiets meemaakt ... moet toch al een sterke sterke drank zijn om bijna 2gr mdma onsmaakbaar te maken ...

Wat we dan wel weer weten is dat je het spotgoedkoop kan scoren op de web ... en dat contact personen gepakt zijn.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor brick_top » di jun 03, 2014 3:22 pm

16 jaar. 8 pillen.

Schuld van de overheid. Right...
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Derpy » di jun 03, 2014 4:22 pm

draait het bij die dealers dan enkel om $$??
Het geweten wordt metaforisch beschreven als de stem van het goede in de menselijke geest. In (teken)films wordt het geweten vaak neergezet als een engeltje dat op de schouder zit, en af en toe goede raad in het oor fluistert. wikipedia
Derpy
anti-drugs
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 174
Geregistreerd: wo maart 26, 2014 4:38 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frissa » di jun 03, 2014 4:54 pm

brick_top schreef:16 jaar. 8 pillen.

Schuld van de overheid. Right...


niet dan? hij was niet ingelicht want niemand durft erover te praten.
als de belgische overheid erover zou durven te praten en niet alleen hun geld zit te tellen zou hij misschien geweten hebben dat een halfje of 1tje genoeg was
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frog » di jun 03, 2014 4:58 pm

Triest dit, uhm ja ik was er niet ij dus ik weet niet wat er gebeurt is, maar de rol van de media in zulke dingen mag je imo altijd beetje kritisch bekijken zoals Ivo uitlegt.

Maar dus die gast was 16, en hij kwam vroeger altijd in The o wat de fuck is The 0 en hoe vroeger is vroeger?
Is dat een kinder disco?

Topic starter praat over een kerel van 16, niet om het een of ander maar met 16 ben amper een kerel , dan ben je gewoon nog een kind een ventje, puber maybe maar kind, dus ja wat ik daar mee wil zeggen erg triest dat zo jong iemand aan de drugs gaat en dat het mis gaat ook :(

@ fresh_life er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid, internet is best wel een groot ding vandaag de dag schijnt, je kan daar heel veel info vinden schijnt?

Ik ben het met je eens dat overheden meer info zouden moeten geven, voorkomen is beter dan genezen, maar het is wel erg zwart wit de overheid de shuld te geven, die jongen heeft zelf die pillen gepakt etc he.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frissa » di jun 03, 2014 5:15 pm

ok daar heb je gelijk in, dat hij zelf het verstand moet hebben om te weten wat onverantwoord is.
maar ik wil gewoon zeggen: dat ze nu niet moetten zeggen "hij wist niet wat er in zat, dan moet hij het niet gebruik" en ondertussen zelf geen geld willen uitgeven aan test centra. Er is hier 1 punt om te laten testen maar dat ligt voor sommige wel op een verre afstand. Maar ok wat betreft dat hij het zelf gepakt zonder ook maar iets van info op te zoeken geef ik je 100% gelijk
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Perry » di jun 03, 2014 5:28 pm

Maarja, alcohol is legaal en wordt ook niet goed over geïnformeerd
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frissa » di jun 03, 2014 5:30 pm

nee maar toch beter als mdma
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Prototype » di jun 03, 2014 10:50 pm

Fresh_Life schreef:nee maar toch beter als dan mdma

Alleen als je je niet aan de pauzes en dosering houd.
Punt is dat bijna niemand van deze pauze of dosering afweet vanwege gebrekkige voorlichting.
Voor alcohol is de voorlichting hier trouwens ook bar slecht :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor brick_top » di jun 03, 2014 11:34 pm

Frog schreef:Topic starter praat over een kerel van 16, niet om het een of ander maar met 16 ben amper een kerel , dan ben je gewoon nog een kind een ventje, puber maybe maar kind, dus ja wat ik daar mee wil zeggen erg triest dat zo jong iemand aan de drugs gaat en dat het mis gaat ook :(

@ fresh_life er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid, internet is best wel een groot ding vandaag de dag schijnt, je kan daar heel veel info vinden schijnt?

Ik ben het met je eens dat overheden meer info zouden moeten geven, voorkomen is beter dan genezen, maar het is wel erg zwart wit de overheid de shuld te geven, die jongen heeft zelf die pillen gepakt etc he.


Precies dit. Maar ik denk dat mensen die 8 pillen pakken, ongeacht leeftijd, sowieso niet voor zijn te lichten.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Hassan » wo jun 04, 2014 1:52 pm

brick_top schreef:
Frog schreef:Topic starter praat over een kerel van 16, niet om het een of ander maar met 16 ben amper een kerel , dan ben je gewoon nog een kind een ventje, puber maybe maar kind, dus ja wat ik daar mee wil zeggen erg triest dat zo jong iemand aan de drugs gaat en dat het mis gaat ook :(

@ fresh_life er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid, internet is best wel een groot ding vandaag de dag schijnt, je kan daar heel veel info vinden schijnt?

Ik ben het met je eens dat overheden meer info zouden moeten geven, voorkomen is beter dan genezen, maar het is wel erg zwart wit de overheid de shuld te geven, die jongen heeft zelf die pillen gepakt etc he.


Precies dit. Maar ik denk dat mensen die 8 pillen pakken, ongeacht leeftijd, sowieso niet voor zijn te lichten.


die zijn wel voor te lichten hoor, want dit doen ze omdat ze niet weten wat ze aan het doen zijn. wanneer ze dat wel weten en de risico's kennen, zullen ze waarschijnlijk wel twee keer gaan denken voordat ze het nog eens gaan doen.

voordat ik op het forum kwam had ik ook wel eens van zulke actie's. nu ik beter ingelicht ben doe ik die dingen ook niet meer zoals ik ze toen deed.
Hassan
Offline
 

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Prototype » wo jun 04, 2014 3:31 pm

Nou, je hebt ook types rondlopen die weten dat ze veel te veel pakken maar hier geen fuck om geven.
Als ze maar hard gaan. :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor brick_top » wo jun 04, 2014 6:07 pm

Ano schreef:die zijn wel voor te lichten hoor, want dit doen ze omdat ze niet weten wat ze aan het doen zijn. wanneer ze dat wel weten en de risico's kennen, zullen ze waarschijnlijk wel twee keer gaan denken voordat ze het nog eens gaan doen.

In Nederland is de voorlichting toch een stuk beter en gebeuren dit soort dingen toch ook gewoon?
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Prototype » wo jun 04, 2014 6:11 pm

brick_top schreef:
Ano schreef:die zijn wel voor te lichten hoor, want dit doen ze omdat ze niet weten wat ze aan het doen zijn. wanneer ze dat wel weten en de risico's kennen, zullen ze waarschijnlijk wel twee keer gaan denken voordat ze het nog eens gaan doen.

In Nederland is de voorlichting toch een stuk beter en gebeuren dit soort dingen toch ook gewoon?

In Nederland is de voorlichting diep triest. :#:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor brick_top » wo jun 04, 2014 6:25 pm

Dan kan het alsnog wel veel beter zijn dan in België :P

Nee maar zonder gein, hoe zou het dan moeten volgens jou?
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Prototype » wo jun 04, 2014 6:36 pm

brick_top schreef:Dan kan het alsnog wel veel beter zijn dan in België :P

Ik heb op m'n middelbare school 1 les gehad over hoe slecht drugs voor je zijn, denk dat er hier precies even slecht wordt voorgelicht als in België :roll2:
brick_top schreef:Nee maar zonder gein, hoe zou het dan moeten volgens jou?

- Goede voorlichting op scholen, waar zowel de voor als nadelen worden besproken. Maar zeker ook hoe je bepaalde gevaren ook kunt beperken.
- Testcentra op alle grote festivals en feesten, en zo mogelijk ook op wat kleinere.
- Voorlichtingssites met goede en duidelijke informatie over drugs, eventueel reclame hiervoor.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Hassan » wo jun 04, 2014 6:38 pm

brick_top schreef:Dan kan het alsnog wel veel beter zijn dan in België :P

Nee maar zonder gein, hoe zou het dan moeten volgens jou?


voorlichting geven op middelbare scholen in de vorm van een projectweek bijvoorbeeld. ik heb op school 1x een voorlichting gehad over drugs door een ex gedetineerde, die vertelde dat hij op zijn 14e 10 gram coke per dag snoof en zijn zus had neergestoken op LSD. hij had zelfs tot 3x toe de complete inboedel van zijn moeder verkocht. toen ze thuis kwam en ze hem riep, hoorde ze haar stem na galmen. ik vond het wel erg grappig om naar te luisteren maar serieus nemen kon ik het niet.

owja, en nog een keer een ex gedetineerde die in de wiethandel had gezeten en vertelde dat als je sloom werd van wiet er heroïne in zat, en als kleurtjes mooier werden er LSD in je wiet zat :s

geef gewoon voorlichtingen met harde feiten, en ga er geen leugens over vertellen. :#:
Hassan
Offline
 

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Einstein » wo jun 04, 2014 9:25 pm

Drugsvoorlichting kan altijd wel beter. In NL zijn er in ieder geval zat groeperingen die behoorlijk objectieve informatie verspreiden en er is genoeg info op internet te vinden. Als je echt van plan bent je matreaal verantwoord te gebruiken dan is dat dus goed te doen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Hassan » wo jun 04, 2014 9:38 pm

Einstein schreef:Drugsvoorlichting kan altijd wel beter. In NL zijn er in ieder geval zat groeperingen die behoorlijk objectieve informatie verspreiden en er is genoeg info op internet te vinden. Als je echt van plan bent je matreaal verantwoord te gebruiken dan is dat dus goed te doen.


ik denk dat dit de reden ook is dat DF leden heeft, mensen die verantwoord rommel willen gebruiken en er info over zijn gaan zoeken
Hassan
Offline
 

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Einstein » wo jun 04, 2014 9:54 pm

Yes :p
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Prototype » wo jun 04, 2014 10:01 pm

Ano schreef:
Einstein schreef:Drugsvoorlichting kan altijd wel beter. In NL zijn er in ieder geval zat groeperingen die behoorlijk objectieve informatie verspreiden en er is genoeg info op internet te vinden. Als je echt van plan bent je matreaal verantwoord te gebruiken dan is dat dus goed te doen.


ik denk dat dit de reden ook is dat DF leden heeft, mensen die verantwoord rommel willen gebruiken en er info over zijn gaan zoeken

Maar voor het zelfde geld komen ze uit bij partyflock.
Daar vind iedereen het normaal als je 3-6 pillen pakt, een gram pep snuift en meer van dat soort dingen. :p
Zou toch beter zijn als dit op school besproken wordt? Dan heb je tenminste zeker goede informatie.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Hassan » wo jun 04, 2014 10:08 pm

prototype schreef:
Ano schreef:
Einstein schreef:Drugsvoorlichting kan altijd wel beter. In NL zijn er in ieder geval zat groeperingen die behoorlijk objectieve informatie verspreiden en er is genoeg info op internet te vinden. Als je echt van plan bent je matreaal verantwoord te gebruiken dan is dat dus goed te doen.


ik denk dat dit de reden ook is dat DF leden heeft, mensen die verantwoord rommel willen gebruiken en er info over zijn gaan zoeken

Maar voor het zelfde geld komen ze uit bij partyflock.
Daar vind iedereen het normaal als je 3-6 pillen pakt, een gram pep snuift en meer van dat soort dingen. :p
Zou toch beter zijn als dit op school besproken wordt? Dan heb je tenminste zeker goede informatie.


is het niet normaal om 3-6 pillen te pakken en een gram pep weg te snuiven dan :conf:

shit.
Hassan
Offline
 

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor snuifduif » wo jun 04, 2014 10:59 pm

Er is genoeg informatie te vinden over hoe je veilig met drugs om gaat.
Jammer dat die kerel dood is gegaan maar waarschijnlijk z'n eigen schuld. T zijn geen tictacs.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor brick_top » do jun 05, 2014 2:18 am

prototype schreef:- Goede voorlichting op scholen, waar zowel de voor als nadelen worden besproken. Maar zeker ook hoe je bepaalde gevaren ook kunt beperken.

Zullen we ze dan maar meteen een starterspakketje meegeven met dosissen verantwoorde harddrugs? Drugs zijn nooit goed voor je. Het kán leuk zijn ja, maar deze 'voordelen' zullen nooit zomaar even in voorlichtingen worden benoemd. En terecht vind ik. Als je meent XTC te moeten gebruiken zonder dat je zelf even opzoekt wat de eventuele risico's zijn ben je gewoon een domme lul.

- Testcentra op alle grote festivals en feesten, en zo mogelijk ook op wat kleinere.
- Voorlichtingssites met goede en duidelijke informatie over drugs, eventueel reclame hiervoor.

Eens, maar goede voorlichtingssites zijn er volgens mij ook genoeg.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Frissa » do jun 05, 2014 8:26 pm

Druks schreef:Dat is het probleem met het taboe op de overige drugs. Niemand heeft er ervaring mee of durft er openlijk over te praten.


wel jammer
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Dode door overdosis MDMA

Berichtdoor Eensnooitmeer » do aug 18, 2016 11:01 pm

frozentoast schreef:
Druks schreef:Sterven door een overdosis is wel echt iets anders dan sterven doordat je uitdroogt, oververhit of een slecht hart hebt.

En wat is sterven aan een overdosis dan?


:woeh:

Er is wel wat verschil maar ook weer niet.

Het lichaam raakt oa ontregelt bij overdosering van stoffen. De soort stof bepaald wel wat de reacties zullen zijn geloof ik.

Wiki: 'Een overdosis doet zich voor wanneer een chemische substantie (meer bepaald een drug) ingenomen wordt in hoeveelheden en/of concentraties die groot genoeg zijn om de homeostase van een organisme te verstoren, daarbij ernstige ziekte of de dood veroorzakend. In essentie is het een soort van vergiftiging.'
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner