Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het "Grote Drugsvangst" topic

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » di feb 28, 2012 12:12 pm

Sporttassen met 150 kilo cocaïne onderschept

In de haven van Rotterdam zijn vorige week twee partijen van samen ruim 150 kilo cocaïne ontdekt. De drugs zaten in sporttassen en hadden een straatwaarde van ongeveer vijf miljoen euro. De cocaïne is inmiddels vernietigd, meldt het ministerie van Financiën dinsdag. De sporttassen stonden in containers met ananassen en parfum.

De container met ananassen kwam uit Panama. In de container stonden achter de deuren twee sporttassen met in totaal 58 kilo cocaïne. De container met pallets parfumerieproducten kwam uit Curaçao en werd twee dagen later gevonden. Daar ging het om 95 kilo coke in nog eens drie reistassen.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » wo maart 28, 2012 11:38 am

Negen verdachten gepakt na vondst 200 kilo cocaïne

Negen verdachten zijn eind vorige week aangehouden na de vondst van bijna tweehonderd kilo cocaïne in Capelle aan den IJssel. De drugs met een waarde van ongeveer vijf miljoen euro zijn vernietigd, meldt de politie dinsdag.

De politie kwam de cocaïne op het spoor via een tip van een getuige. Die meldde donderdag dat aan de Schermerhoek in Capelle aan den IJssel grote tassen met geld in een taxi werden gezet. Bij de actie zouden verschillende mensen en voertuigen betrokken zijn en een vrouw zou een vuurwapen bij zich hebben.

Agenten troffen de taxi aan op de Abraham van Rijckevorselweg. Een vrouw die in de taxi zat, stapte direct uit. Ze riep dat ze geen vuurwapen had, maar wel drugs. Zij en twee andere inzittenden van de taxi werden aangehouden. In het voertuig lagen verschillende tassen met cocaïne.

Op datzelfde moment pakten agenten op de Schermerhoek nog zes verdachten op. Een getuige meldde dat ook tassen naar een kelderbox waren gebracht. Bij een doorzoeking van een woning en bijbehorende kelderbox diezelfde avond stuitten agenten op nog eens 33 pakketten cocaïne, een vuurwapen en munitie. Ook werden drie auto's en tienduizenden euro's in beslag genomen.

De verdachten, twee vrouwen en zeven mannen van 23 tot 47 jaar, worden dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. De negen komen uit onder meer Capelle, Rotterdam, Amsterdam en Oostvoorne.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Jamess » wo maart 28, 2012 4:00 pm

Wat een kankerhoer die getuige.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » wo apr 04, 2012 12:14 pm

Tsjech betrapt met zeven kilo coke in gitaarkoffer

Een 54-jarige Tsjech is op Schiphol aangehouden toen hij probeerde zeven kilo cocaïne het land in te smokkelen. De man kwam uit de Dominicaanse Republiek en had de drugs verstopt in zijn gitaarkoffer, meldt de marechaussee woensdag.

Bij aankomst van de Tsjech twijfelden marechaussees aan het reisdoel van de man. Er waren vermoedens dat hij zich bezighield met drugssmokkel. Douaniers troffen ondertussen tijdens vrachtcontrole de drugs aan in de gitaarkoffer, waarna de man kon worden aangehouden. Hij zit nog vast.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Jamess » wo apr 04, 2012 1:45 pm

Lau schreef:Hij zit nog vast.


Dat soort dingen he, dat snap ik niet dat kranten dat plaatsen in de krant.
Tuurlijk zit ie toch vast of is dat raar gedacht? :#:
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

43 ton hasj in beslag genomen

Berichtdoor FranX » do apr 19, 2012 8:07 am

Een grote, internationale drugsoperatie, waaraan ook de Belgische autoriteiten hebben deelgenomen, heeft geleid tot de inbeslagname van meer dan 43 ton hasj. De drugs, die bestemd waren voor de Canadese markt, hebben een waarde van ongeveer 860 miljoen dollar (655 miljoen euro). Dat meldt de Canadese federale politie.

'Deze hoeveelheid drugs is goed om een stad met 10.000 inwoners te voorzien van een dagelijkse dosis gedurende meer dan elf jaren', aldus een zegsman van de Canadese politie.

Het onderzoek ging in de zomer van 2010 van start nadat de Canadese politie in de haven van Montréal in containers van overzee drugs aantrof. De speurders ontdekten dat de criminele organisatie zich bevoorraadde met drugs uit voornamelijk Pakistan. De verdovende middelen werden vervoerd in containers en via diverse havens getransporteerd naar Canada.

Tijdens deze grootschalige operatie onderschepte de politie containers in Pakistan, en ook in Italië en België. De politie pakte in de regio van Montréal acht mensen op. Zij worden ervan verdacht betrokken te zijn geweest bij het transport en de verspreiding op de Canadese markt.

De internationale operatie kwam tot stand dankzij de samenwerking tussen de autoriteiten van België, Italië, Pakistan en de VS.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120419_008
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » ma apr 30, 2012 6:35 pm

Nederlander (22) met xtc gepakt in Argentinië

Een 22-jarige Nederlander is zaterdag op de luchthaven Retiro in Buenos Aires opgepakt met achttienduizend xtc-pillen. Dat meldt de politie in Argentinië. De man verklaarde dat hij in de Argentijnse hoofdstad van twee onbekenden honderdduizend dollar zou krijgen voor de drugs.

De man viel bij een controle bij de aankomsthal door de mand. Toen de Nederlander werd gevraagd zijn koffer open te maken vonden agenten plastic verpakkingen met de duizenden pillen, die waren gemarkeerd met het nummer 8. De Nederlander was vanuit Duitsland via Spanje en Uruguay naar Argentinië gereisd. Hij is in een cel gezet.

Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zitten er 29 Nederlanders in Argentinië vast voor een drugsdelict.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Stefaan » ma apr 30, 2012 8:27 pm

100.000 dollar is verleidelijk.. Geen idee hoe vaak smokkelen via koffers in een vliegtuig lukt, maar ja je zal maar net gepakt worden! Een cel in argentinië lijkt me geen pretje.. Gevalletje eigen schuld dikke bult :p
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Bennie_Kook » zo mei 06, 2012 11:13 pm

Zelf smokkelen (of dealen) zou ik nooit doen. Het is me wel eens aangeboden. Tripje Brazilie voor €30.000,-. Ben er niet op ingegaan. Nou, eigenlijk boos geworden op diegene die het vroeg, waar ie me wel niet voor aanzag (raar, als je gezamelijk zit te snuiven)...
Avatar gebruiker
Bennie_Kook
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: ma maart 12, 2012 12:02 am

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor snuifduif » ma mei 07, 2012 10:03 am

Toch is dat de beste manier om drugs te smokkelen.
Goedgelovige mensen 'veel' geld aanbieden voor een tripje naar zuid amerika, en als ze gepakt worden nergens meer te bekennen zijn :grin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Azy » zo mei 13, 2012 2:34 pm

SINT-NIKLAAS - De drugseenheid van de Gentse lokale recherche heeft deze week in Sint-Niklaas en Gentbrugge haar grootste cannabisvangst ooit gedaan. In totaal werden 5.000 cannabisplanten vernietigd. Twee personen zijn aangehouden.

De recherche hield de onopvallende loods in de Jef Vandermeulenstraat in Gentbrugge al drie maanden in de gaten. Toen de speurders alles in kaart gebracht hadden, werd dinsdag tot actie overgegaan. Wat ze vonden, tartte elke verbeelding.

Achter een ruimte die diende als dekmantel – de kwekers deden alsof ze oude meubels verkochten – troffen de speurders een cannabisplantage van 500 vierkante meter aan. ‘Het gaat hier om een quasi industriële kweekruimte. Er werden ruim 3.600 cannabisplanten aangetroffen, bijna klaar om te oogsten', zegt An Schoonjans van het Gentse parket.

Tijdens de huiszoekingen die volgden op de ontdekking, stootten de speurders op papieren die wezen op een tweede loods in Sint-Niklaas. Woensdag vond de politie op de eerste verdieping in de Lindenstraat 42 B een professioneel ingerichte ruimte met 1.400 cannabisplanten. Die planten waren waarschijnlijk een tweetal weken oud.

Filters

Vermoedelijk waren de daders ook al een tijdje aan het werk in de plantage in Sint-Niklaas. Daar zijn verschillende aanwijzingen voor, zoals de verouderde lichtmodellen en de filters die vol stof zaten.

Door de buurtbewoners is de cannabisplantage in de Lindenstraat 42 B nooit opgemerkt. ‘Ik heb nooit iets verdachts opgemerkt', zegt Willy Colleman. Zijn buur Lucien De Loos woont vlak naast de loods. ‘Af en toe zag ik wel een witte bestelwagen met geblindeerde ruiten en een Nederlandse nummerplaat voorbijrijden. Soms zat ik wel voor het raam te kijken of er niets verdacht was, maar veel meer heb ik voor de rest niet gezien.'

Een weedreuk, daar hadden de buren geen last van. Dat komt omdat de plantage volledig dicht is gemaakt, zelfs tot isolatieschuim toe is er gebruikt. Ook waren er filters geïnstalleerd, zodat er in de weggeblazen lucht weinig te merken viel van een weedgeur.

Vier personen werden opgepakt. Het gaat om twee mannen en twee vrouwen van Bulgaarse origine. Twee van hen, een 64-jarige man uit Amsterdam en een 40-jarige man uit Gent, werden aangehouden en verschijnen vandaag voor de raadkamer.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » zo mei 13, 2012 4:19 pm

Trucker vindt 100 kilo cocaïne tussen ananassen

Dankzij een oplettende vrachtwagenchauffeur heeft de politie in het Westland 105 kilo cocaïne tussen een lading ananassen gevonden. De trucker had in Zuid-Holland enkele sporttassen tussen zijn lading gezien en vertrouwde dit niet, waarop hij de politie waarschuwde.

De vondst werd vorige maand al gedaan, maar is nu pas naar buiten gebracht om het onderzoek niet te verstoren, meldt de politie. De recherche onderzoekt waar de drugs vandaan komen.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Jelly » zo mei 13, 2012 5:34 pm

Lau schreef:Trucker vindt 100 kilo cocaïne tussen ananassen

Dankzij een oplettende vrachtwagenchauffeur heeft de politie in het Westland 105 kilo cocaïne tussen een lading ananassen gevonden. De trucker had in Zuid-Holland enkele sporttassen tussen zijn lading gezien en vertrouwde dit niet, waarop hij de politie waarschuwde.

De vondst werd vorige maand al gedaan, maar is nu pas naar buiten gebracht om het onderzoek niet te verstoren, meldt de politie. De recherche onderzoekt waar de drugs vandaan komen.


Goede keus van de trucker. De eigenaar van die 100k reageert vast begripvol.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor snuifduif » zo mei 13, 2012 7:40 pm

Als de douane die tassen had ontdekt had hij mooi ervoor kunnen opdraaien
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Stefaan » wo mei 16, 2012 6:37 am

Hoe vaak zou politie of douane bij een vondst van een grote hoeveelheid kg's, stiekem 1 of 2 kg achterover drukken? Dit moet vast wel regelmatig gebeuren zou je zeggen... Politie is ook maar mens.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Maddog » do mei 17, 2012 2:15 am

Gman007 schreef:Hoe vaak zou politie of douane bij een vondst van een grote hoeveelheid kg's, stiekem 1 of 2 kg achterover drukken? Dit moet vast wel regelmatig gebeuren zou je zeggen... Politie is ook maar mens.



in het magazijn liggen kilos met coke al van jaren terug. valt niet op als je steeds de helft eruit haalt en vult met poedersuiker. en het pakket op de zelfde plek achterlaat.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Bennie_Kook » za mei 19, 2012 1:26 am

En dan verkopen? Of lekker zelf opmaken met je vrienden? :P
Avatar gebruiker
Bennie_Kook
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: ma maart 12, 2012 12:02 am

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » za mei 19, 2012 12:02 pm

Nederlanders met hasj in Spanje opgepakt

De Spaanse politie heeft maandag op een snelweg in de provincie Alicante een Nederlander aangehouden die 111 kilo hasj en 35 kilo wiet in zijn auto vervoerde. Hij was met op weg naar Nederland met de softdrugs, melden Spaanse media.

Even daarvoor waren twee vermoedelijke medeplichtigen uit Nederland aangehouden. De Nederlanders, twee mannen en een vrouw van 40, 43 en 59 jaar bezitten een stuk land bij de plaats Catral waar de drugs voor het transport waren verstopt. De politie nam onder meer een pistool, munitie en geld in beslag. Tevens werden zeven auto's en vier motoren geconfisqueerd.

Volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zitten er in Spanje ruim tweehonderd Nederlanders vast voor een drugsdelict.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » do jun 07, 2012 1:02 pm

Ruim 200 kilo cocaïne in Rotterdamse containers

De douane heeft afgelopen weekeinde vier containers met in totaal 212 kilo cocaïne onderschept in de Rotterdamse haven. De drugs zijn in totaal ongeveer vijf miljoen euro waard, meldt het Openbaar Ministerie in Rotterdam. De smokkelaars durfden hun drugstassen waarschijnlijk niet meer uit de containers te halen toen ze de douane in actie zagen komen

De douane kwam de harddrugs op het spoor bij het controleren van containers op het haventerrein. Een drugscontainer stond nog op een boot. Het gaat waarschijnlijk om verschillende zendingen, aangezien de containers verschillende bestemmingen hadden.

De douane werkte bij de controles samen met de fiscale opsporingsdienst FIOD en de zeehavenpolitie. Het samenwerkingsverband is nog op zoek naar de smokkelaars. De cocaïne is vernietigd.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Maddog » za jun 09, 2012 3:29 am

Zakjes aan gespoeld op het strand, honderden pakketjes met landbouwgif. Kan ik me nog herinneren. ik had er zelf een vuilnis zak vol van gejut en mee naar huis genomen. Maar thuis gedumpt nadat ik het nieuws zag.

Wat dus 10 jaar later blijkt het verdorie een weg-dropping te zijn geweest van kilo's cocaine uit een prive vliegtuig.

Als ik die stiekem op zolder had bewaard was ik nu rijk geweest.

maja. cocaine en de vrouw van je dromen komen niet zomaar uit de lucht vallen, zeggen ze. Nee dat merk je pas nadat alles gedumpt is


Spoiler! :
haar dumpen als in verbreken van relatie omdat er zaad an een andere kerel uit haar poes liep, gelukkig wel veilig gedaan steeds maar toch :puke: .
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Tripkip » vr jun 22, 2012 8:25 pm

Madcat schreef:Zakjes aan gespoeld op het strand, honderden pakketjes met landbouwgif. Kan ik me nog herinneren. ik had er zelf een vuilnis zak vol van gejut en mee naar huis genomen. Maar thuis gedumpt nadat ik het nieuws zag.

Wat dus 10 jaar later blijkt het verdorie een weg-dropping te zijn geweest van kilo's cocaine uit een prive vliegtuig.

Als ik die stiekem op zolder had bewaard was ik nu rijk geweest.

maja. cocaine en de vrouw van je dromen komen niet zomaar uit de lucht vallen, zeggen ze. Nee dat merk je pas nadat alles gedumpt is


Spoiler! :
haar dumpen als in verbreken van relatie omdat er zaad an een andere kerel uit haar poes liep, gelukkig wel veilig gedaan steeds maar toch :puke: .


Howly fuck wat zou ik me rot voelen :kleuter:
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor snuifduif » za jun 23, 2012 12:54 pm

Waarom zouden ze landbouwgif in 'pakketjes' wikkelen :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » ma jun 25, 2012 3:02 pm

Voor op de stoomboot van sinterklaas.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » ma jun 25, 2012 10:14 pm

162 kilo coke onderschept op Curaçao

De kustwacht van Curaçao heeft 162 kilo cocaïne onderschept. De drugs zat verstopt in drie waterscooters. Drie mensen zijn aangehouden, meldt de marine maandag.

Een van de boten van de kustwacht had een vaartuig in eerste instantie staande gehouden, maar de bestuurder ging er vervolgens toch op volle snelheid vandoor. De kustwacht ging in de achtervolging en probeerde met waarschuwingsschoten de verdachte tot stoppen te dwingen. Hij wist echter toch het strand te bereiken en nam de benen.

Daar hielp een opsporingsambtenaar bij de aanhouding van de man. De bestuurders van de twee andere scooters zijn ook aangehouden. In de waterscooters werd een groot aantal pakketjes cocaïne gevonden, met een gezamenlijk gewicht van 162 kilo.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » vr jul 13, 2012 4:11 pm

Limburgse politie vindt 25 kilo coke in container


In een zeecontainer op een truck op een industrieterrein in het Limburgse Blerick heeft de politie vrijdagochtend 25 kilo cocaïne gevonden. De politie schat de straatwaarde op ongeveer negenhonderdduizend euro.
De drugs zaten in een tas, die tijdens het lossen van een vrachtwagen aan het licht kwam. De partij komt volgens de politie uit Zuid-Amerika. Onderzoek moet uitwijzen wie er achter het transport zit.

Ze moeten toch wat beter hun best doen met het vervoeren van die coke.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Jamess » vr jul 13, 2012 6:46 pm

Lau schreef:

Limburgse politie vindt 25 kilo coke in container


In een zeecontainer op een truck op een industrieterrein in het Limburgse Blerick heeft de politie vrijdagochtend 25 kilo cocaïne gevonden. De politie schat de straatwaarde op ongeveer negenhonderdduizend euro.
De drugs zaten in een tas, die tijdens het lossen van een vrachtwagen aan het licht kwam. De partij komt volgens de politie uit Zuid-Amerika. Onderzoek moet uitwijzen wie er achter het transport zit.

Ze moeten toch wat beter hun best doen met het vervoeren van die coke.



De partij komt volgens de politie uit Zuid-Amerika.


No shit Sherlock, haha dat kon mijn kont nog wel bedenken , zo niet specifiek aangegeven.... :#:
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Lau » za jul 14, 2012 11:08 pm

Waddengangers beboet om drugsbezit

Bij een drugscontrole in de haven van Harlingen zijn negen jongeren die op weg waren naar Vlieland en Terschelling op de bon geslingerd voor het bezitten van drugs. Drie meerderjarigen kregen een proces-verbaal. Dat meldt de politie zaterdag.
Bij de actie werden 36 personen meegenomen voor nader onderzoek. De minderjarigen hadden meer dan de toegestane hoeveelheid drugs bij zich. Zij kregen een boete van zestig euro en moesten de drugs inleveren. Ook werden de ouders ingelicht, wat voor een aantal het einde van hun vakantie was.
Een verdachte had 4,2 gram cocaïne, twee gram MDMA, en 25,8 gram wiet op zak. Een andere vakantieganger werd betrapt met tien xtc-pillen. Ook werden drie plaatsnaamborden en een partij vuurwerk in beslag genomen.
De controle werd in samenwerking met de marechaussee het Openbaar Ministerie gedaan en is bedoeld om de overlast op de Waddeneilanden te beperken. Behalve in de haven wordt ook op de eilanden strenger gecontroleerd op drugs- en alcoholmisbruik.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Dreuge » do jul 19, 2012 11:07 am

Lau schreef:Een verdachte had 4,2 gram cocaïne, twee gram MDMA, en 25,8 gram wiet op zak. Een andere vakantieganger werd betrapt met tien xtc-pillen.



hmm, lijken me eigenlijk gewoon gebruikershoeveelheden voor een (onverstandige) vakantie
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Koekwaus » do jul 19, 2012 11:40 am

Dreuge schreef:
Lau schreef:Een verdachte had 4,2 gram cocaïne, twee gram MDMA, en 25,8 gram wiet op zak. Een andere vakantieganger werd betrapt met tien xtc-pillen.



hmm, lijken me eigenlijk gewoon gebruikershoeveelheden voor een (onverstandige) vakantie



Ja als je ervan uit gaat dat ze 1 of 2 weken blijven met 3 mensen valt het wel mee. Maar de vakantie heeft wel in het teken gestaan van zoveel mogelijk avonden naar de klote. Zou het verhaal van die gasten zelf wel willen horen wat het plan was.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Het "Grote Drugsvangst" topic

Berichtdoor Dreuge » do jul 19, 2012 11:42 am

Koekwaus schreef:Maar de vakantie heeft wel in het teken gestaan van zoveel mogelijk avonden naar de klote.



Volgens mij gaat alle jeugd met maar 1 reden naar die eiland: elke avond naar de klote :P of het nou alleen met alcohol of ook met drugs is.
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron