JongGeleerd schreef:Kilo, dus keer 1000, geeft 35 per gram, niet 35.009
JongGeleerd schreef:Kilo, dus keer 1000, geeft 35 per gram, niet 35.009
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Shaggy4mod schreef:
De politie werd getipt door medewerkers van een distributiebedrijf. Die vonden zaterdag in een doos met bananen een zogenoemd smokkelvest met veel zakken. Daarin bleken pakketten met cocaïne te zitten met een totale waarde van een half miljoen euro.
snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:Kilo, dus keer 1000, geeft 35 per gram, niet 35.009
Hoeveel drugs had je op toen je dit typte.
Ik maak me zorgen JG, jouw rekenvaardigheden zijn totaal naar de kut de laatste tijd
snuifduif schreef:800 kilo coke een groothandels waarde van 28 miljoen
Ik wist niet dat de prijs van een kilo coke op 35 duizend lag
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Kan iemand even bevestigen of ik niet toch stiekem gelijk had?
JongGeleerd schreef:A = B × [X]
A = Totaalprijs in €
B = Hoeveelheid in gram
[X] = Prijs per gram in €
28.000.000 = 800.000 × [X]
28.000.000 / 800.000 = [X]
[X] = 35
Hoe heb ik niet gelijk?!
FRESH schreef:vr 27 mrt 2015, 11:40
Haagse politie pakt domme criminelen
DEN HAAG -
Met een grote lading drugs en een pistool je auto voor een politiebureau parkeren. Echt slim is het niet, maar het gebeurde donderdagmiddag toch in Den Haag.
Drie mannen van 26 en 28 jaar uit Harderwijk en Leeuwarden hadden hun auto pal voor het bureau aan de Heemstraat geparkeerd. Agenten hielden een routinecontrole en vonden 20 xtc-pillen in de auto. Toen één van de agenten een pistool zag liggen, werd de situatie even gespannen. De agenten trokken hun wapens en droegen de inzittenden op uit te stappen.
Het drietal is vervolgens aangehouden. Eén van hen bleek ook nog cocaïne en wiet op zak te hebben. De drugs en het pistool zijn in beslag genomen, en de drie zitten vast.
Ja, echt een grote lading..
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten