Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor FranX » zo jun 24, 2012 9:16 am

Veldhoven - Een 21-jarige jongen uit Bergeijk is zaterdagavond in Veldhoven in het ziekenhuis terechtgekomen, nadat hij dertig XTC-pillen had geslikt. Dat meldt wijkagent Habil Ozturk via Twitter. De jongen kreeg last van hevig transpireren en klappertanden. Hij werd gesignaleerd aan het Sledsenpad in Veldhoven en probeerde tevergeefs te vluchten, meldt Omroep Brabant. Hij ligt nu in ernstige toestand in het ziekenhuis met hartritmestoornissen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1241 ... len__.html

Ik ben natuurlijk geen tele-wijk-graaf-agent maar volgens mij zou de knul eerder aan een serotoninesyndroom moeten leiden dan aan hartritmestoornissen... Bullshit bericht volgens mij, wat denken jullie?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Dopamientje » zo jun 24, 2012 11:21 am

Echt of niet... Wat een mongool!
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Dreuge » zo jun 24, 2012 12:01 pm

Dopamientje schreef:Echt of niet... Wat een mongool!


behalve als het niet echt is
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor bam. » zo jun 24, 2012 12:17 pm

Lijkt me ook een onzin verhaal, het aantal was volgens mij ook naar eigen zeggen van de jongen. Bijzonder dat het zo serieus genomen is. :#:
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo jun 24, 2012 12:50 pm

Waarom zouden het per se leugens zijn? Met 16 miljoen mensen in Nederland zijn er altijd wel dit soort gekken tussen. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Dreuge » zo jun 24, 2012 12:51 pm

kan idd best waar zijn, er lopen genoeg mongooltjes rond
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Tripkip » zo jun 24, 2012 2:01 pm

Welke gast van 21 jaar slikt in deze tijd waar er zoveel informatie te vinden is op het internet nog 30 pillen?
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor 1percent » zo jun 24, 2012 2:14 pm

Tripkip schreef:Welke gast van 21 jaar slikt in deze tijd waar er zoveel informatie te vinden is op het internet nog 30 pillen?


Ook zonder informatie lijkt het me niet logisch om 30 pillen achterover te gooien :kleuter:
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Dopamientje » zo jun 24, 2012 2:16 pm

Misschien was het een suicidaaltje.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Tripkip » zo jun 24, 2012 2:33 pm

Dopamientje schreef:Misschien was het een suicidaaltje.


Ja dat dacht ik ook :p
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Einstein » zo jun 24, 2012 2:35 pm

Lijkt mij dan ook heel logisch. Zelfs de grootste debiel gaat niet zomaar 30 pillen achterover klappen :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Koekwaus » zo jun 24, 2012 2:44 pm

Kots je het niet uit na een x-aantal? Ga trouwens even van 3 euro de pil uit, wie gooit er nou voor 90 euro pillen naar binnen? Ik denk dat hij gewoon ziek geworden is van minder, maar om geen gezichtsverlies te lijden in z'n omgeving het aantal flink overdreven heeft. Sowieso vertel je dat niet meer na. Zeg niet dat je per se dood gaat maar wel dat je niet in staat bent om de artsen te woord te staan na zo'n hoeveelheid.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Einstein » zo jun 24, 2012 2:45 pm

Ja inderdaad. Transpireren en klappertanden zijn dan ook de minste van je zorgen, lijkt me.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 3:32 pm

De LD50 van MDMA is 100-300mg/kg dus op zich is het wel mogelijk :P Het blijft wel een mongool.
Na 5 pillen kom ik echt niet meer fatsoenlijk over dus het lijkt me idd raar dat hij het na 30 nog gewoon kon vertellen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor DamnFine69 » zo jun 24, 2012 3:44 pm

Maar met zo'n dosis lig je toch wel met je ogen weggedraait
schuimbekkend en schokkend op de grond?

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 3:46 pm

Met een fractie van die dosis al, lijkt me :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo jun 24, 2012 5:07 pm

Einstein schreef:Lijkt mij dan ook heel logisch. Zelfs de grootste debiel gaat niet zomaar 30 pillen achterover klappen :#:


Met deze uitspraak onderschat je flashkip 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 5:17 pm

Einstein schreef:Lijkt mij dan ook heel logisch. Zelfs de grootste debiel gaat niet zomaar 30 pillen achterover klappen :#:

Ik ken iemand die z'n eerste xtc met 2 pillen begon. Hij voelde te weinig dus de keer erna nam hij er maar 8. Was ik even blij dat het geen McPP was en dat hij niet geherdoseerd heef...
Wel even schrikken als er iemand 12 pillen koopt voor de groep, 4 uitdeelt en de rest gewoon binnen gooit.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Koekwaus » zo jun 24, 2012 7:08 pm

@Ivo ik had gezegd als je dat gaat doen dan distantieer ik me van je. Geen zin om mn avond kwijt te zijn aan een malloot die zo nodig 8 moet nemen.

Ook een keer zo iemand in de groep gehad die heeft de godganse avond in de chill out van de westergas gezeten, dan voel ik me niet geroepen om op te letten. (Die had er overigens maar een stuk of 3 op in een uur of anderhalf op.) Als je alle goeie raad in de wind slaat dan ga je zelf ook maar lekker in een hoekje wegkwijnen, ik zal zo iemand alleen nog naar de EHBO helpen en daar houdt het op.

Ps. Ik vind het sowieso al niet chill als er mensen met meer dan 5/6 pillen lopen, want kan me niet voorstellen dat je ze zelf allemaal opeet, dus ga je dealen/uitdelen in mijn bijzijn, geen trek in.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor -ArKady. » zo jun 24, 2012 7:57 pm

zulke mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Dennenboom » zo jun 24, 2012 7:58 pm

Koekwaus schreef:Ook een keer zo iemand in de groep gehad die heeft de godganse avond in de chill out van de westergas gezeten, dan voel ik me niet geroepen om op te letten. (Die had er overigens maar een stuk of 3 op in een uur of anderhalf op.)

Hangt natuurlijk wel van de pillen af, maar om in dit voorbeeld niet meer 'op te letten'... Als iemand wil knallen op een feest is dat toch goed? Zolang je maar niet gevaarlijk gaat beginnen doen :smokin:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 8:04 pm

Er is een verschil tussen "niet op letten" en "in de streek laten" he :P Ik liep gisteren ook wel even rond zonder dat jullie op me letten, maar als er iets mis zou gegaan zijn, zouden jullie er wel direct staan...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Tripkip » zo jun 24, 2012 8:50 pm

En toen bleef het stil....



Neuuu, grapje hoor :kleuter:
Avatar gebruiker
Tripkip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 359
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: België

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Koekwaus » zo jun 24, 2012 9:24 pm

(ENG - ITA kijkend)

Tja wat kan ik zeggen, ik ben steeds om het uurtje anderhalf uur langs gegaan om te kijken. Hij had het daar naar zn zin en had geen zin om de zaal nog in te gaan, dan ben ik er klaar mee. Mijn punt is dit, groepje is leuk maar als iemand 3 sterke pillen naar binnen moet proppen in zo'n korte tijd en er zijn al twee of drie mensen die hebben gezegd 'zou je dat nou wel doen'.. tja vraag je er ook wel een beetje zelf om. Kijk gaat iemand slecht op zn eerste pil dan is het een ander verhaal, maar je eigen grenzen opzoeken leuk als je dat doet maar maak mij er geen onderdeel van.

Als iemand 30 frikadellen erin wil proppen hou ik zn handje niet vast als ie staat te kotsen, my 2 cents.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 9:39 pm

Terecht :) Als je af en toe es gaat kijken en hij heeft het nog naar z'n zin, gewoon laten gaan :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jongen in ziekenhuis na 30 XTC-pillen

Berichtdoor misslinda » ma jun 25, 2012 11:57 am

misschien was die al op donderdag begonnen ofzo,

deed me ex ook altijd die begon op donderdagavond en ging dan door tot zondag avond nou ja dan heb je er ook best wat op denk ik zo.

of hij overdrijft gewoon, want het is natuurlijk wel heel stoer om zo veel pillen te nemen :puke: :keta:
misslinda
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: ma feb 27, 2012 2:18 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner