Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Jongste drugskoerier ooit op Schiphol gepakt

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Jongste drugskoerier ooit op Schiphol gepakt

Berichtdoor Shaggattack » do jul 19, 2012 12:17 pm

HAARLEMMERMEER - Een 12-jarige jongen uit Mali is woensdag op de luchthaven Schiphol aangehouden op verdenking van smokkel van heroïne.

Hij is de jongste drugskoerier die ooit op de luchthaven is aangehouden. Dat heeft de Koninklijke Marechaussee donderdag gemeld.

Grensbewakers kregen argwaan over het reisdoel van de jongen en lieten zijn bagage doorzoeken door de douane.

Het is nog niet duidelijk om hoeveel van de harddrugs het precies gaat. Verder onderzoek door het Schipholteam, een samenwerking tussen douane en marechaussee, moet dat uitwijzen. De 12-jarige reisde van het Afrikaanse land Mali naar eindbestemming Nederland.

Minderjarige
Maandag hielden rechercheurs op Schiphol ook al een minderjarige aan op verdenking van drugssmokkel. Toen ging het om een 16-jarige Nederlandse jongen. Hij reisde alleen op een vlucht vanuit Suriname en had bolletjes cocaïne bij zich.

De Koninklijke Marechaussee en douane werken nauw samen op luchthavens. Zo willen de organisaties controle en opsporing zo goed mogelijk op elkaar laten aansluiten.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2862287/jo ... epakt.html
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Jongste drugskoerier ooit op Schiphol gepakt

Berichtdoor Dreuge » do jul 19, 2012 12:24 pm

jammer dat ik nog niets van drugs wist toen ik 12 was
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner