Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

"JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: "JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Berichtdoor Ahote » zo jun 02, 2013 5:55 pm

Voldie schreef:
TrotseBoer schreef:Omdat er kinderen in Nederland wonen die niet met drugs om kunnen gaan.


maar die kinderen gaan toch ook niet gek doen met truffels :#:


truffels zijn niet zo "gevaarlijk" als mdma. ik denk toch dat het gevaarlijk is om bepaalde drugs gemakkelijker verkrijgbaar te maken. als ze legaal zijn gaan mensen ook veel rapper denken dat het allemaal wel niet zo veel kwaad kan omdat het toch legaal is...
ik denk echt wel dat er meer misbruik komt als serieuze drugs als mdma legaal worden. ik geloof trouwens niet dat ze dat binnenkort ook echt xtc zullen verkopen in hollandse smartshops...
zelfs al zou er in holland genoeg volk zijn die er achter staat, gaat het sws nog niet door omdat de rest van europa daar erg boos zou op reageren (en dat doen landen als frankrijk nu al)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: "JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Berichtdoor Vinnie » zo jun 02, 2013 9:11 pm

ik denk ook zeker niet dat het ingevoerd word helaas. truffels zijn misschien lichamelijk minder gevaarlijk maar als je met hoge dosissen gaat stunten zonder ervaring dan ga je geheid gekke dingen doen.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: "JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Berichtdoor Partypipo » ma jun 03, 2013 1:12 am

Wat mij betreft zouden alle drugs volledig legaal zijn.
Dus op zich ben ik voor...
MAAR: als je ziet wat voor kut beleid er is met coffeeshops, die officieel niks in mogen kopen, maar wel mogen verkopen en als je ziet hoe iedereen geregistreerd moet worden met de wietpas, dan zie ik xtc legaliseren of gedogen niet werken.
Ik wil nergens geregistreerd staan als drugsgebruiker. Want zelfs als het legaal of gedoogd is, dan nog hebben mensen er vooroordelen over. En wat nou als ineens de zorgverzekeringen toestemming krijgen om alle drugsgebruikers op te vragen die geregistreerd staan en daar de premie van mogen verdriedubbelen? Of wat nou als werkgevers aan zulke informatie kunnen komen?
In mijn ideale land zou drugs legaal zijn én zou het ook helemaal okay zijn het recreatief te gebruiken. Dan mag je ook gewoon tegen ke werkgever zeggen: ik neem maandag vrij om bij te komen van de pillen die ik zaterdag ga nemen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: "JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Berichtdoor Basshoven » ma jun 03, 2013 6:32 am

ILoveMDMA schreef:[...]
Dan mag je ook gewoon tegen je werkgever zeggen: ik neem maandag vrij om bij te komen van de pillen[...]


:hulde: :hulde: :hulde: ik lag echt dubbel om deze hier - absolute classic
Basshoven
Offline
 

Re: "JOVD Amsterdam wilt xtc in smartshops"

Berichtdoor Taxi. » ma jun 03, 2013 9:46 am

ILoveMDMA schreef:Dan mag je ook gewoon tegen ke werkgever zeggen: ik neem maandag vrij om bij te komen van de pillen die ik zaterdag ga nemen.


Waar ik nu werk (bijbaantje) doe ik dat wel eens hoor. Maar iedereen die daar werkt, ook de grote bazen, feesten hard en snoepen daar soms iets bij 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron