Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor FranX » di jul 17, 2012 8:26 am

Zandvoort - Zeven honden in Zandvoort zijn ernstig ziek geworden nadat ze drugs hadden binnengekregen. Sommige honden zijn zelfs in een tijdelijke coma geraakt.

Waarschijnlijk hebben de honden hasj of wiet opgegeten dat ergens op een veldje achter de begraafplaats in Zandvoort-Noord was gedumpt. De drugs is daar vermoedelijk achtergelaten door hangjongeren.

Een van de zeven honden is de negen maanden oude Labrador van Caroline Bol, Rani. Het dier zakte ineens door de poten. "Het is een jonge hond, die eet alles. Thuis liet ze ineens haar plas lopen en zakte ze in elkaar. We schrokken enorm en gingen meteen naar de dierenarts."

Bij de dierenarts kreeg het dier braamiddel en een infuus. Daar bleek dat de hond drugs had binnengekregen, meldt BN De Stem. "Dit kan gevaarlijk zijn, zegt een dierenarts: "In een grote dosis is het gevaarlijk voor honden en kan het zelfs een hartstilstand veroorzaken. Ik heb Rani behandeld en gelukkig is ze vrij snel opgeknapt. Door de drugs was ze wel knetterstoned."

Bron : http://www.telegraaf.nl/binnenland/1257 ... ugs__.html

OT: the bullshit @ Telegraaf piles up so fast you'll need wings to stay above it!
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Koekwaus » di jul 17, 2012 9:30 am

Vage shit. Mijn Labrador is ook gek op wiet inderdaad. Al zou ik in de ene hand een biefstuk houden en in de andere wiet, gaat ie voor de wiet geloof ik. Hij heeft ook wel eens (per ongeluk!) een top opgegeten. Hij is daar niet ziek van geworden en ook niet stoned/high. Wel heb ik hem ieder uur een suikerklontje gegeven tot 7 uur na het opeten.

Toch geloof ik wel dat een hond daar goed ziek van kan worden. Ik snap alleen niet waarom het op de grond zou liggen? Hebben die jongeren hun zakje verloren ofzo?
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Ivo » di jul 17, 2012 9:30 am

Rijke hangjongeren dan. Genoeg drugs achterlaten om 7 honden compleet te drogeren. Klinkt niet echt geloofwaardig eigenlijk, volgens mij heeft er gewoon iemand GHB in hun drankje gedaan.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Koekwaus » di jul 17, 2012 9:44 am

Las helemaal over dat 7 honden heen. Dacht dat het nu speelde met 1 hond maar het al een paar keer eerder was gebeurd ofzo. Apart dat 7 honden tegelijk een secret stash vinden? Was het niet gewoon de kweek van iemand dan?

Doet me denken aan deze:
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Huggybear²³ » di jul 17, 2012 10:41 am

FranX schreef:Zandvoort - Zeven honden in Zandvoort zijn ernstig ziek geworden nadat ze drugs hadden binnengekregen. Sommige honden zijn zelfs in een tijdelijke coma geraakt.


FranX schreef:Waarschijnlijk hebben de honden hasj of wiet opgegeten dat ergens op een veldje achter de begraafplaats in Zandvoort-Noord was gedumpt. De drugs is daar vermoedelijk achtergelaten door hangjongeren.


FranX schreef:Daar bleek dat de hond drugs had binnengekregen, meldt BN De Stem. "Dit kan gevaarlijk zijn, zegt een dierenarts: "In een grote dosis is het gevaarlijk voor honden en kan het zelfs een hartstilstand veroorzaken.


Het ene moment weten ze zeker dat het om drugs gaat. Maar toch weten ze niet eens (zeker) wat de hond nou op heeft. Hoe kunnen ze dan zo zeker zijn dat het om drugs gaat?
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Dreuge » di jul 17, 2012 11:50 am

Ivo schreef:Klinkt niet echt geloofwaardig eigenlijk, volgens mij heeft er gewoon iemand GHB in hun drankje gedaan.



:lol:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Einstein » za jul 21, 2012 9:53 pm

Ivo :hulde:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 'Knetterstonede' honden in coma door drugs

Berichtdoor Vode » za jul 21, 2012 10:18 pm

Dreuge schreef:
Ivo schreef:Klinkt niet echt geloofwaardig eigenlijk, volgens mij heeft er gewoon iemand GHB in hun drankje gedaan.



:lol:


Vuil excuus voor als ze het wel wilden maar niet de blame :mad:


"You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
Avatar gebruiker
Vode
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 891
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:42 am
Woonplaats: Limburg


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner