Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Wat vind jij van de aanvallen?

Achteraf zal het zijn vruchten afwerpen
5
25%
Ze maken het alleen maar erger
3
15%
Ze doen het voor de olie
12
60%
 
Totaal aantal stemmen : 20

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor Oppepper » zo maart 20, 2011 11:36 pm

seth schreef:In welk land was dat?

:#:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor Exceptional » zo maart 20, 2011 11:38 pm

seth schreef:In welk land was dat?

.nl
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor Frog » ma maart 21, 2011 4:29 am

kotaku schreef:Ze zullen het alleen maar erger maken. In Libië is geen sprake van 1 volk, maar er zijn meerdere stammen, welke zeer effectief door khadaffi tot de orde gebracht werden. Voor olie kan het niet zijn, of de westerse landen zijn wel erg achterlijk, want zodra Khadaffi weg is krijgen ze daar hoogstwaarschijnlijk te maken met een burgeroorlog, waarmee het nog maar te bezien is of de olie deze kant op komt, anderzijds, als khadaffi wint dan komt de olie nu ook niet meer echt deze kant op.


Hoe dan ook de mensen die in de olie handel zitten, de Busches de clintons etc de hele bildenberg familie zitten weer goed, of ze krijgen weer een vooraadje.
Olie uit Libië was vooral voor europa als ik me niet vergis, of door de onrust gaan de prijzen gigantisch omhoog en zitten de oliemagnaten ook goed.

Ik vind het lullig wat daar gebeurt enzo voor de mensen, maar Isrëal hoor je amper nog wat over laate dagen, die westerlijke Jordaan oever is (bijna)een concentratie kamp, bijna net zo erg.

Dat is een zeiweggetje, een hoop van dictators zijn ook geinstaleerd en gesteund door de VS en europa zoals die koekwous in Tunesie, en miljarden aan wapen aan Egypte en ga zo maar door castro en sadam allemaal geinstaleerd gesteund door de VS en later lopen knagen daarzo...

Als je maar vaak genoeg roept moslim terorisme dan staat er vanzelf een gek op o ja Iran precies het zelfde.
Als de rust betje wedergekeerd is )lees het hele gebied ligt vol oorlogmateriaal van de navo vs en weet ik wienog meer) Dan is eerdaags Iran of pakistan aan de beurt, ik denk dat Pakistan het nieuwe Irak word, in die sandbak die ze Afganistan noemen hebben ze ook niks te zoeken, ja pijleiding voor de olie, maar de Taliban daarzo stelde geen fuck voor, tot dat wij der ef democartie gingen brengen.Taliban die er nu zit is voornamelijk uit Pakistan en saoudi arbië afkomstig, de Afghanen willen ons daar niet dus onstaat er fundamentalisme en zo heb je het balletje aan het rollen, Libi:e is gewoon een kleine spil in het grote geheel.
Wie levert trouwens die wapens aan zulke landen is dat Rusland, China, of de VS zelf?
daar gaat ook enorm veel geld in om.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor kotaku » ma maart 21, 2011 7:32 pm

Ik vind die samenzweringstheorien altijd zo lachwekkend:'D 9/10 keer klopt er geen hout van of worden er onjuiste verbanden getrokken. In dit geval acht ik de mensen die op de olie uit zouden zijn wel wat slimmer dan dat ze direct een aanval organiseren. Dit leidt alleen tot meer onrust en dus minder veilige olie...

Ik ben overigens sceptisch, maar zeg niet dat het niet kan.
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor Tripper » ma maart 21, 2011 7:34 pm

seth schreef:In welk land was dat?


Dromenland.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor Flameon » di maart 22, 2011 2:00 am

TRIPOLI - De coalitie die een no-flyzone afdwingt boven Libië bombardeerde maandagavond opnieuw doelen in het Noord-Afrikaanse land. Dat meldden getuigen in diverse plaatsen.

De coalitie verwoestte radarinstallaties op twee legerbases in handen van de troepen van de Libische leider Muammar Kaddafi.
De bases liggen in de buurt van de stad Benghazi, het hoofdkwartier van de opstandelingen in het oosten van het land.
Bij de residentie van Kaddafi in Tripoli werden explosies en het geluid van luchtafweergeschut gehoord. In de nacht van zondag op maandag werd het complex ook al geraakt door een raket.

Marinebasis
Getuigen meldden dat ongeveer tien kilometer ten oosten van de hoofdstad de marinebasis Bussetta gebombardeerd werd.
Een regeringswoordvoerder meldde dat vliegtuigen ook de zuidelijke stad Sebha bombardeerden. Die plaats is een bolwerk van de Kaddafi's Qaddadfa-stam.

Zintan
Troepen van Kaddafi hebben de West-Libische stad Zintan onder vuur genomen. Dat meldden getuigen.
Volgens de getuigen die telefonisch verslag deden zijn enkele huizen vernietigd en stortte ook een minaret van een moskee in. Troepen van Kaddafi zouden de stad onder andere belegeren met tanks.

Grotten
Een Zwitserse journalist in de stad, die ook telefonisch verslag deed, zei dat de beschietingen de zwaarste waren in drie dagen. ''Vrouwen en kinderen verstoppen zich in de grotten in het bos".
Zintan ligt ongeveer 160 kilometer ten zuidwesten van de hoofdstad Tripoli en is in handen van de opstandelingen die tegen het regime van Kaddafi vechten.

Bron nu.nl
---------------------

Again dus
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Libië beleeft eerste nacht van bombardementen

Berichtdoor knolselderij » di maart 22, 2011 2:04 am

khaddafi is nog doorgeflipter als Sheen. alleen om khaddafi kan ik niet lachen.
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner