Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Maken van B.H.O. is levensgevaarlijk

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Maken van B.H.O. is levensgevaarlijk

Berichtdoor Salientje » vr dec 08, 2023 5:36 pm

Beste wannabee moderators, vrienden en vijanden ik doe het al 20 jaar. Blaadjes en afval topjes grinden. De BHO Buizeb reinigen. Ambachtelijke olietrekken van mijn lieve plantjes de lieve schatjes. Het was fantastisch maar ik werd slordig, onachtzaamheid. 12 busjes gas van 300 ml per stuk waren getrokken in de BHO schaal. Ik was klaar ik deed de schuurdeur open en stapte naar buiten en de schuur ontplofte. Het dak en de wanden waren weggeslagen. Ik stond in brand. Nee dit is geen tripverslag maar hier begon de aller diepste en pijnlijkste badtrip ooit van ellendige leven. Ik stond in brand, niemand kon me helpen. De brandweer was er snel de hele straat was in paniek. Eenmaal in de ambulance werdt ik vol gespoten met the one and only Ketamin. De broeders vroegen mij of ik er klaar voor was en ik zei: ja want ik ga toch dood, ik ga dood. Ben ik al dood ? Nee zeiden de broeders, je zit in de K Hole dus geniet er maar van. Ik bleef maar door raaskallen over de infinitiy trip of trips, en huilend kwam ik aan in een ziekenhuis. De dag erop ben ik vervoerd naar de plek waar zwaar verbrandde mensen de consequenties van hun acties moeten ondergaan herbeleven en rumineren. Ik wil iedereen op dit forum erop wijzen dat het maken van BHO echt geen grapje is. Als je het toch gaat doen verdrievoudig je voorbereiden van brandblussers tot een escape route. Wees voorbereid op een ramp en blijf uit de buurt van woonwijken waar mensen wonen. Gebruik geen lichtschakelaar en doe het nooit in een gesloten ruimte. Ik word de komende weken meerdere malen geopereerd. De tramadols de oxycons de methadon helpen geen reet tegen de pijn. Mijn lichaam vecht voo