Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mark McCloud heeft 30.000 LSD-zegels in huis

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Mark McCloud heeft 30.000 LSD-zegels in huis

Berichtdoor Гника » wo apr 09, 2014 6:00 pm

Mark McCloud heeft ongeveer 30.000 LSD-zegels in huis. Hij verzamelt ze, lijst ze in en catalogiseert ze in zijn huis in San Francisco. Daarom wordt Mark regelmatig gearresteerd door de politie. De meeste zegels zijn te oud om iemand een goede trip te bezorgen, maar ze zien er sowieso fraai uit in zijn victoriaanse rijtjeshuis. Ik zocht hem op en we hadden het over hobby’s, de geschiedenis van hallucinogenen, en psychedelische wedergeboortes. Ik was voornamelijk bezig met knikken terwijl Mark een joint rookte en steeds mysterieuzer werd. Aan het einde van het gesprek wist ik niet zeker meer waar het nou allemaal over ging, maar het leek heel erg belangrijk.

De rest van het verhaal

:love: 8-)
Laatst bijgewerkt door Гника op wo apr 09, 2014 6:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Is Lief, Braaf, Onschuldig en nog Maagd
Avatar gebruiker
Гника
Viking
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 801
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:21 pm
Woonplaats: Gasselternijveenschemond

Re: Mark McCloud heeft 30.000 LSD-zegels in huis

Berichtdoor steadycase » wo apr 09, 2014 6:27 pm

haha mooi om te lezen. :D
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Mark McCloud heeft 30.000 LSD-zegels in huis

Berichtdoor FranX » wo apr 09, 2014 7:00 pm

"...Sommige van mijn favoriete makers zijn Nederlands. Ze maken goede LSD in Nederland..."

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Mark McCloud heeft 30.000 LSD-zegels in huis

Berichtdoor Kockar » wo apr 09, 2014 7:00 pm

FranX schreef:"...Sommige van mijn favoriete makers zijn Nederlands. Ze maken goede LSD in Nederland..."

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:


:hulde:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron