Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nederlanders zakken voor 'alcohol examen'

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Nederlanders zakken voor 'alcohol examen'

Berichtdoor Jmths » za dec 21, 2019 11:32 am

“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Jmths
Zwerver.info
Donateur

Re: Nederlanders zakken voor 'alcohol examen'

Berichtdoor Kikkerr » za dec 21, 2019 1:59 pm

Jmths schreef:stop eens met alle berichten quoten, Kikker xoxo Druks

ken genoeg beroeps zuipers die roepen drugs zijn slecht, al dan niet roken ze ook nog eens veel- krijgt de hele familie en vriendenkring bijna kanker, maar die opa die altijd dronk (en rookte) was toch echt 88 geworden :roll:

Van die gasten die roepen pillen is rotzooi etc, en maar zuipen... en dan gek opkijken dat ze van alles krijgen en ziek worden...
ja je heurt t zoveel die het kanker die het kanker, die fan op den hoek het ook al kanker die veur mien woont het ook al kanker, tis heul gek kzal nie weten waarfan da is *HENT DOE MIEN NOG EFFKES EEN BLIK Gulpener Gladiator!!!*
En hoogopgeleid nerderland is net zo erg met Chardonnaytje hier Chardonnaytje daar, glazen als vazen, en maar borrelen urrrr.

De overheid kan hier wel meer in doen, maar ik ben van mening dat veel van deze mensen het niet willen zien weten of horen, "wat baten kaars en bril als de uil niet zien en lezen wil"
Kikkerr
DF Maniac

Berichtdoor PiraatPanda » za dec 21, 2019 4:38 pm

1. Welke ziekte hangt NIET samen met overmatig alcoholgebruik?
Goede antwoord: Koortslip.

Dit is niet waar. Alcohol verlaagt je weerstand waardoor kans op virale infecties groter wordt. Dat alcohol het risico op verschillende kankersoorten verhoogt dat klopt, maar ook daar is alcohol niet de enige factor. Geen enkel antwoord op vraag 1 is dus juist. Niet onder de indruk van deze test en de conclusies die ze eruit trekken.

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Vinnie » za dec 21, 2019 6:56 pm

Onze kinderen mogen, alleen nog maar game, leren en Social media
Vuurwerk, scooters, drank, sigaretten en sensatie op straat is tegen die tijd uitgebannen. Beetje illegaal handelen is er ook niet meer bij zonder contant geld.

Ik ben nog jong maar ik weet nou al dat ik er zo een wordt die alles vroeger beter vond :s
Liever dood dan .nl
Vinnie
DF Addict

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten