Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Lau » vr jun 29, 2012 11:59 am

In Zuid-Limburg is opnieuw vervuilde xtc opgedoken. Xtc-poeder dat enkele weken geleden bij een drugstestcentrum in Heerlen werd aangeboden bleek vervuild met paramethoxymethamphetamine (PMMA), meldt het Trimbos-instituut vrijdag.

Degene die het poeder had ingeleverd, gaf volgens een woordvoerder aan dat het nog niet wordt verkocht. "Voor de zekerheid hebben we toch posters in de wc's van grote disco's opgehangen met een oproep xtc te laten testen. Ook zijn de hulpdiensten en jongerenwerkers ingelicht."

Omdat er geen nieuwe xtc met PMMA is aangetroffen en niemand vergiftigd raakte, is verder geen alarm geslagen. Ook speelt mee dat het om poeder ging. "Poeder wordt ook geslikt. Maar als het om pillen gaat, is het al een stapje verder in het proces."

Vorig jaar maart bleek dat in een halfjaar tijd vier mensen waren overleden door xtc met een hoge dosering MDMA of PMMA. Het ging om een 20-jarige vrouw uit Sittard, een even oude man uit Margraten en twee mannen van 29 uit Geleen en Sittard.

Het instituut kan niet uitsluiten dat de vervuilde xtc die nu is opgedoken door een producent ter controle is aangeboden. "Wij mogen alleen voor gebruikers testen. We doen er alles aan om te voorkomen dat we een drugsproducent helpen, maar je kunt niet aan iemands blauwe ogen zien of hij producent of gebruiker is."
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Dreuge » vr jun 29, 2012 1:06 pm

Lau schreef:Xtc-poeder


:lol:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Eko » vr jun 29, 2012 1:13 pm

Lau schreef:je kunt niet aan iemands blauwe ogen zien of hij producent of gebruiker is."

The spice must flow
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Frog » vr jun 29, 2012 2:16 pm

Hmzz ik zal die kerel of vrouw toch is gaan ondervragen waar die zijn spul gekocht heeft.
Zal wel niet mogen, maar hij zit vast dicht bij de bron.
WTF is XTC poeder voor iets< zit die gast daar grondstoffen te testen, of zijn dat fijngemalen pillen of kristallen?
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Lau » vr jun 29, 2012 4:14 pm

Fijn gestampte kristallen lijkt mij.
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog.
Avatar gebruiker
Lau
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:58 pm

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor maconha » wo jul 30, 2014 12:30 am

De pil vorm zijn domino's die ik heb genomen en ben er bijna aan gestorven ^^

niet de beste !
maconha
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jul 30, 2014 12:19 am

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Radical » wo jul 30, 2014 1:15 pm

maconha schreef:De pil vorm zijn domino's die ik heb genomen en ben er bijna aan gestorven ^^

niet de beste !

Eigen schuld dikke bult
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor maconha » wo jul 30, 2014 9:12 pm

zoals ze zeggen : er zit pmma in een dodelijke stof die bij bepaalde mensen hard werkt en bij andere helemaal niet je kan het nooit van te voren weten
maconha
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jul 30, 2014 12:19 am

Re: Opnieuw vervuilde xtc in Limburg

Berichtdoor Kockar » wo jul 30, 2014 9:41 pm

:hulde:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner