Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Berichtdoor FranX » ma feb 20, 2012 12:24 pm

Een prominente Poolse politicus heeft met een aantal anderen een joint opgestoken voor het parlementsgebouw. De actie maakt deel uit van zijn campagne om de Poolse drugswetten te versoepelen. De politie keek toe toen Janusz Palikot, de leider van de Palikot Beweging, een paar trekken nam van de joint. De actievoerders zeiden dat ze de wetten van het land veranderd willen zien, zodat het bezit en de consumptie van marihuana niet langer strafbaar zijn. Een van de deelnemers, de 26-jarige Stelios Alewras, noemde de actie een 'coming-out van wietrokers'. 'Ik ben een advocaat en we willen laten zien dat het roken van marihuana net zo normaal is als het drinken van bier." :hulde:

Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120217_208
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Berichtdoor Azy » ma feb 20, 2012 2:27 pm

Een vriend van me had een tijd terug een stoner-pool op uitwisseling en die wist me te vertellen dat ze daar al wel redelijk chill deden om wiet. Goede zaak dat er weer een land deze richting opgaat :hulde:
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Berichtdoor Huggybear²³ » ma feb 20, 2012 8:39 pm

Azymuth schreef:Een vriend van me had een tijd terug een stoner-pool op uitwisseling en die wist me te vertellen dat ze daar al wel redelijk chill deden om wiet. Goede zaak dat er weer een land deze richting opgaat :hulde:

Leuk dat wij steeds verder de verkeerde kant op gaan :(
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma feb 20, 2012 8:50 pm

Al die simbesims daar zullen wel blij zijn 8-)

In Slowakije is het ook terror, in die dorpen hebben ze perfitin of zo (weet niet hoe je het schrijft) maar de mensen die het daar over hadden zagen er ook echt uit als Sim 8-) Echt grappig die landen 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Poolse politicus rookt joint voor parlementsgebouw

Berichtdoor Poseidon » di feb 21, 2012 4:59 pm

tomsn0r schreef:Al die simbesims daar zullen wel blij zijn 8-)

Sim is een Rus maar ik begrijp dat het lastig is die Oostblok-identiteiten van elkaar te onderscheiden :wink:

Er is hier ook nog een tof forumlid dat Russ heet maar dat is als ik het goed heb een Vlaming :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner