Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

PVV wil definitie allochtoon oprekken

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Elfquest » zo aug 28, 2011 9:09 pm

Nee.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Kraak » zo aug 28, 2011 10:44 pm

Elfquest schreef:
Sjarel schreef:Ik ken genoeg pvv stemmers, maar stuk voor stuk zijn ze de slimste niet en inderdaad altijd het argument ''Ik wil al die stelende buitenlanders het land uit hebben, wij betalen hun leven terwijl ze niks doen''


Er zijn anders genoeg hoog opgeleide Wilders-stemmers hoor. Dit vind ik altijd zo'n non argument. Als je Wilders stemt ben je dom. :kleuter:


Tuurlijk zijn die er, ik zeg ook niet dat alle PVV stemmers dom zijn maar in mijn kring zijn de PVV stemmers in het algemeen niet de slimste.

Filmpje schijnt trouwens in scene gezet te zijn. Maar vermakelijk is het wel :woeh:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Karhu » zo aug 28, 2011 10:50 pm

ja, dat dacht ik al, in scene!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo aug 28, 2011 11:28 pm

Elfquest schreef:
Sjarel schreef:Ik ken genoeg pvv stemmers, maar stuk voor stuk zijn ze de slimste niet en inderdaad altijd het argument ''Ik wil al die stelende buitenlanders het land uit hebben, wij betalen hun leven terwijl ze niks doen''


Er zijn anders genoeg hoog opgeleide Wilders-stemmers hoor. Dit vind ik altijd zo'n non argument. Als je Wilders stemt ben je dom. :kleuter:

Ik stem geen PVV omdat ik vind dat het politieke programma te eenzijdig is. Er zijn belangrijkere dingen aan de hand in dit land dan de Islam.

Wel vind ik het goed dat er omdat hij er is wel ruimte voor discussie is ontstaan, vooral over de vrijheid van meningsuiting vs religie.

Dit is wel een grappig filmpje:


Noem eens één iemand in dat filmpje met verstand of met een goed argument. :woeh:
En volgens CBS is maar 10 procent van de PVV-stemmers hoog opgeleid terwijl het in Nederland 50 procent is. Bovendien zegt opleiding niet alles over verstand van politiek. Ik blijf vinden de PVV domme oplossingen heeft die onmogelijk uit te voeren zijn of een echte burgeroorlog gaan veroorzaken. Tenzij iemand ooit met argumenten komt.

Niet dat ik verstand heb van die dingen of zo, maar al die PVV-stemmers zeggen hetzelfde en het slaat nergens op. Niemand wordt er beter van behalve het ego van die haattokkies.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Dopey » ma aug 29, 2011 10:20 am

Ik dacht dat die hele hype wel een beetje over was.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Einstein » ma aug 29, 2011 12:06 pm

PVV is helemaal 2010
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Elfquest » ma aug 29, 2011 4:54 pm

Tomzeur schreef:Noem eens één iemand in dat filmpje met verstand of met een goed argument. :woeh:

Haha. Ik denk dat je het wel met me eens bent dat dit niet echt een filmpje is waar de gemiddelde pvv-stemmer aan het woord komt he? :mrgreen:


En volgens CBS is maar 10 procent van de PVV-stemmers hoog opgeleid terwijl het in Nederland 50 procent is. Bovendien zegt opleiding niet alles over verstand van politiek.

Nee dat ben ik wel met je eens, maar als je een maatstaf moet gebruiken voor iemand die niet dom is, is dat toch IQ of opleidingsniveau. Daar reageerde ik op, omdat er gezegd werd dat ze allemaal dom zijn.


Ik blijf vinden de PVV domme oplossingen heeft die onmogelijk uit te voeren zijn of een echte burgeroorlog gaan veroorzaken.

Welke oplossingen vind jij dom en waarom? Ben wel benieuwd. ;)
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma aug 29, 2011 10:30 pm

Ik heb me niet in politiek verdiept maar toevallig moest ik een project voor school doen over de PVV waar ik een 10 voor had dus ik kan wel een paar voorbeelden noemen. 8-) Het gebitch tegen verdragen die ondertekend zijn van de EU, waar we veel profijt van hebben gehad wil Wilders opeens zomaar onderuit wat natuurlijk onmogelijk is. Verder al die onderbuikgevoelmaatregelen zoals langere gevangenisstraffen terwijl de gevangenissen al overbezet zijn en het onbetaalbaar is wat hij wil. Bovendien niet eens efficient want onderzoek heeft uitgewezen dat bij langere gevangenisstraffen het herhalingspercentage niet verandert.

En over dat hoofddoekenverbod, beperking van vrijheid mbt Moskeeën en en verbod van de Koran hoef ik hopelijk niks te zeggen. Dat zou oorlog worden en is bovendien weer tegen allerlei Europese en grondwetsverdragen. 8-) En dit zijn alleen de wetten, maar hij als mediafiguur veroorzaakt ook alleen meer afstand tussen de domme Nederlandse tokkies en de domme buitenlandse tokkies waardoor het probleem alleen maar erger wordt.

En heb je gezien dat hij het een breekpunt vond dat de pensioenleeftijd op 65 jaar moest blijven? Een dag na de verkiezingen (toen de stemmen op hem binnen waren) zag hij hier al van af. Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als kiezer die vertrouwen in hem had en om die reden op hem gestemd zou hebben.

Neemt niet weg dat hij een genie is en hij met enerzijds calimerogedrag en anderzijds grote mond gedrag de dommerikken heel goed kan bespelen. Heel knap, maar inhoudelijk heb ik nog geen enkele oplossing gezien voor de problemen die hij benoemt.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Eko » di aug 30, 2011 12:41 am

Ik weet dat het fout is om mensen met Hitler te gaan vergelijken, maar de manier waarop Wilders een bepaalde bevolkingsgroep demoniseert als oorzaak van alle economisch en moreel verval laat toch toe om historische parallellen te trekken.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Einstein » di aug 30, 2011 12:44 am

Godwin ligt op de loer, maar ergens klopt het wel, ja. Al is het nog een flinke stap te ver van hoofddoekjesverbod naar grootschalige genocide.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Eko » di aug 30, 2011 1:05 am

Het hoofddoekenverbod is één ding. Wilders quoteert opzettelijk de Koran verkeerd.
Bijvoorbeeld: een quotatie volgens Wilders: "Kom je een ongelovige tegen, dood hem dan."
De eigenlijke quote: "kom je tijdens een veldslag een ongelovige tegen, dood hem dan, tenzij hij berouw toont, of zich bekeerd"
De quotatie gaat over het sparen van een vijand tijdens een oorlog.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor MDMC » di aug 30, 2011 2:18 am

Wilders is duivels! (kucht en hoest nog iets over Israël en bloed.)
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor MDMC » di aug 30, 2011 2:21 am

Tomzeur schreef:Ik heb me niet in politiek verdiept maar toevallig moest ik een project voor school doen over de PVV waar ik een 10 voor had dus ik kan wel een paar voorbeelden noemen. 8-) Het gebitch tegen verdragen die ondertekend zijn van de EU, waar we veel profijt van hebben gehad wil Wilders opeens zomaar onderuit wat natuurlijk onmogelijk is. Verder al die onderbuikgevoelmaatregelen zoals langere gevangenisstraffen terwijl de gevangenissen al overbezet zijn en het onbetaalbaar is wat hij wil. Bovendien niet eens efficient want onderzoek heeft uitgewezen dat bij langere gevangenisstraffen het herhalingspercentage niet verandert.

En over dat hoofddoekenverbod, beperking van vrijheid mbt Moskeeën en en verbod van de Koran hoef ik hopelijk niks te zeggen. Dat zou oorlog worden en is bovendien weer tegen allerlei Europese en grondwetsverdragen. 8-) En dit zijn alleen de wetten, maar hij als mediafiguur veroorzaakt ook alleen meer afstand tussen de domme Nederlandse tokkies en de domme buitenlandse tokkies waardoor het probleem alleen maar erger wordt.

En heb je gezien dat hij het een breekpunt vond dat de pensioenleeftijd op 65 jaar moest blijven? Een dag na de verkiezingen (toen de stemmen op hem binnen waren) zag hij hier al van af. Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als kiezer die vertrouwen in hem had en om die reden op hem gestemd zou hebben.

Neemt niet weg dat hij een genie is en hij met enerzijds calimerogedrag en anderzijds grote mond gedrag de dommerikken heel goed kan bespelen. Heel knap, maar inhoudelijk heb ik nog geen enkele oplossing gezien voor de problemen die hij benoemt.

Veel beter had ik dit niet kunnen zeggen!
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor snuifduif » di aug 30, 2011 3:41 am

Tomzeur schreef:
Niet dat ik verstand heb van die dingen of zo, maar al die PVV-stemmers zeggen hetzelfde en het slaat nergens op. Niemand wordt er beter van behalve het ego van die haattokkies.


En dit is niet net zo met sp stemmers en al die andere linkse extremisten? Die kunnen ook alleen maar holle leuzen schreeuwen en anderen de schuld geven. Ik vind het allemaal een stelletje kut autisten
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Dopey » di aug 30, 2011 8:35 am

Ja, duidelijk autisten. :?
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor TheFuckingDutchman » di aug 30, 2011 11:47 am

snuifduif schreef:
Tomzeur schreef:
Niet dat ik verstand heb van die dingen of zo, maar al die PVV-stemmers zeggen hetzelfde en het slaat nergens op. Niemand wordt er beter van behalve het ego van die haattokkies.


En dit is niet net zo met sp stemmers en al die andere linkse extremisten? Die kunnen ook alleen maar holle leuzen schreeuwen en anderen de schuld geven. Ik vind het allemaal een stelletje kut autisten


Ja maar als je dat vind moet je Blanco stemmen. Dat is de echte protest stem. En niet die Peroxide Pruik Meneer.
Avatar gebruiker
TheFuckingDutchman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor snuifduif » di aug 30, 2011 2:27 pm

Ik stem wel rechts, maar ik heb het over al die mensen die altijd zo'n uitgesproken mening hebben over de andere partijen en hun stemmers. Ze roepen allemaal maar dingen die kant nog wal raken.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 30, 2011 2:36 pm

snuifduif schreef:
Tomzeur schreef:
Niet dat ik verstand heb van die dingen of zo, maar al die PVV-stemmers zeggen hetzelfde en het slaat nergens op. Niemand wordt er beter van behalve het ego van die haattokkies.


En dit is niet net zo met sp stemmers en al die andere linkse extremisten? Die kunnen ook alleen maar holle leuzen schreeuwen en anderen de schuld geven. Ik vind het allemaal een stelletje kut autisten


Ik heb daar geen verstand van. Voorbeelden zoals ik had?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Elfquest » di aug 30, 2011 2:41 pm

Ik ben het met je eens, Tomzeur.

Ik wist trouwens niet eens dat hij weer van mening was veranderd over die AOW-leeftijd. Dat is best een naaistreek ja. Ik las trouwens dat hij vrouwen hun recht op abortus wil ontnemen en artsen wil laten beslissen over of zij dit mogen of niet.

De grondwet veranderen zodat iedereen gelijke rechten heeft, behalve Islamieten, kan natuurlijk niet. Hoofddoekjes verbieden ook niet. Met hoe iemand zijn godsdienst wil uitdragen heeft hij zich niet te bemoeien. De Koran verbieden is absurd. Wel vind ik dat er iets gedaan met worden aan Moskeeën of wat voor plaatsen dan ook waar tot geweld wordt opgeroepen tegen homo's, vrouwen of joden. Tot geweld oproepen moet gewoon nergens kunnen.

Ook ben ik het er wel mee eens dat mensen die hier naartoe emigreren en meteen al niet gaan werken niet zo makkelijk meer een uitkering moeten krijgen.

Daarnaast ben ik het ook niet eens met dat kunstenaars niet kunnen zeggen of tekenen wat ze willen, omdat ze gearresteerd worden als bepaalde groepen zich beledigd voelen (Gregorius Nekschot bv). Vrijheid van meningsuiting moet blijven bestaan en die vrijheid moet ook beschermd worden en niet dat landen op hun knietjes gaan en hun excuses aanbieden omdat religieuze groepen zich beledigd voelen door iets wat iemand in dat land heeft getekend.

Wat me aan Wilders stoort is dat hij haat en angst verspreid. Zijn film Fitna daar klopt inderdaad niets van. De quotes die hij gebruikt uit de Koran, zijn uit hun verband gerukt. Daarnaast roept hij steeds dat er een Moslim-tsunami aankomt. Die komt er helemaal niet. 5% van de Nederlandse bevolking bestaat uit Moslims. Over 20 jaar zal dit aantal helemaal niet zoveel toegenomen zijn ook omdat het geboortecijfer van Moslims steeds dichter gaat liggen bij dat van Nederlanders. Dit soort propaganda is nergens op gebaseerd en zorgt er alleen maar voor dat mensen bang worden en gaat haten:



Hij heeft het continu over demoniseren, maar wat hij zelf doet is een bepaalde bevolkingsgroep demoniseren en buitensluiten uit de maatschappij. Zo zet je alleen maar mensen tegen elkaar op.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
Avatar gebruiker
Elfquest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 658
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:21 pm

Re: PVV wil definitie allochtoon oprekken

Berichtdoor Dreuge » di aug 30, 2011 2:48 pm

Elfquest schreef:Tot geweld oproepen moet gewoon nergens kunnen.


Moet wel kunnen, maar moet gewoon niet gebeuren :#:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Vorige

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron