Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Koekert » wo jul 13, 2011 3:13 pm

Haha die reactie onder het filmpje.
in soviet russia you dont consume drugs. drugs consume you!


Ik dacht dat heroine of meth al erg was maar we hebben een duidelijke nummer 1 nu. :shock:
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor snuifduif » vr jul 15, 2011 7:03 am

Dit komt in ieder geval een stuk overtuigender over dan die 'meth' propaganda.
Wat een opgeblazen bullshit is dat zeg, gadverdamme. Mensen met een echte meth verslaving zullen vast niet gezond zijn maar dat zijn mensen met een speed of alcohol verslaving ook niet. En als je goed blijft eten en je tanden regelmatig poetst valt dat 'opzich' ook wel mee, je word er in ieder geval geen zombie van zoals al die 'meth' filmpjes en plaatjes doen denken dat je na 1x ten dode bent opgeschreven. Waar je het meest aan onderuit gaat is niet de drugs zelf maar doordat je slechter voor jezelf gaat zorgen.
Deze desomorphine ziet er in ieder geval niet uit als iets wat je recreatief wilt gebruiken omdat deze drug blijkbaar wel echte fysieke schade toebrengt na een of een paar keer gebruiken.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine

Berichtdoor Jelly » vr jul 15, 2011 11:37 am

snuifduif schreef:Dit komt in ieder geval een stuk overtuigender over dan die 'meth' propaganda.
Wat een opgeblazen bullshit is dat zeg, gadverdamme. Mensen met een echte meth verslaving zullen vast niet gezond zijn maar dat zijn mensen met een speed of alcohol verslaving ook niet. En als je goed blijft eten en je tanden regelmatig poetst valt dat 'opzich' ook wel mee, je word er in ieder geval geen zombie van zoals al die 'meth' filmpjes en plaatjes doen denken dat je na 1x ten dode bent opgeschreven. Waar je het meest aan onderuit gaat is niet de drugs zelf maar doordat je slechter voor jezelf gaat zorgen.
Deze desomorphine ziet er in ieder geval niet uit als iets wat je recreatief wilt gebruiken omdat deze drug blijkbaar wel echte fysieke schade toebrengt na een of een paar keer gebruiken.


Deze mensen in het filmpje gebruiken volgens mij al jaren. Tevens is de drug zelf niet de boosdoener maar vervuilingen die ontstaan zijn door een crappy productieproces zorgen voor de necrose. Dus mits goed gemaakt zou je het vast best een keer kunnen proberen.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Einstein » vr jul 15, 2011 11:37 am

*zet desomorphine op to do-lijstje*
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor psychedelicious » zo jul 24, 2011 1:04 pm

Einstein schreef:*zet desomorphine op to do-lijstje*


Nou mooi niet :wave:
Maar is idd wel waar, spul word met hele zware chemicalien gemaakt. Als die Junkies dat zelf doen is het gewoon ZWAAR verontreinigt. Wat is de reden dat ze het zelf gaan doen? Omdat door ''de war on drugs'' schone heroïne schaars en dus duur is geworden. Dus gaan ze maar aan de Krokodil.
En de war on drugs is natuurlijk alleen maar om de bevolking te beschermen tegen schadelijke stoffen toch :wave:
Avatar gebruiker
psychedelicious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:59 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Vanadesse » do jul 28, 2011 11:29 am

Dit is echt zieke shit man! Bah.
And you could have it all!
Avatar gebruiker
Vanadesse
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 535
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 1:59 pm

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Enjoy » do jul 28, 2011 11:37 am

psychedelicious schreef:
Einstein schreef:*zet desomorphine op to do-lijstje*


Nou mooi niet :wave:
Maar is idd wel waar, spul word met hele zware chemicalien gemaakt. Als die Junkies dat zelf doen is het gewoon ZWAAR verontreinigt. Wat is de reden dat ze het zelf gaan doen? Omdat door ''de war on drugs'' schone heroïne schaars en dus duur is geworden. Dus gaan ze maar aan de Krokodil.
En de war on drugs is natuurlijk alleen maar om de bevolking te beschermen tegen schadelijke stoffen toch :wave:


+1
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor OnderDeEik » do jul 28, 2011 10:46 pm

Enkele maanden geleden gingen deze filmpjes ook al in de rondte. Toen ging het verhaal dat het ging om bepaalde medicijnen die werden opgelost en vervolgens ingespoten.

Het beestje heeft nu blijkbaar een naam :')
Sodeknetters!
Avatar gebruiker
OnderDeEik
Ruimtevaart, Ruimtevaart
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 545
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Ergens tussen de weermannetjes en yuppen

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Hashja » wo aug 03, 2011 10:30 pm

Haha, die russen ook altijd.

Maar wat hierboven wordt gezegt is wel waar. Desomorfine zal op zichzelf je niet levend doen wegrotten. Het komt omdat het bij dit productieproces niet of nauwelijks gezuiverd wordt. Het is immers op de markt (geweest) als medicijn.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor snuifduif » wo mei 30, 2012 11:53 pm

OnderDeEik schreef:Enkele maanden geleden gingen deze filmpjes ook al in de rondte. Toen ging het verhaal dat het ging om bepaalde medicijnen die werden opgelost en vervolgens ingespoten.

Het beestje heeft nu blijkbaar een naam :')

Het zijn in principe ook medicijnen dacht ik.
Beetje hetzelfde verhaal als in Amerika met meth.
Mensen kopen medicijnen in de apotheek en zetten dat thuis om in desomorfin met alle vervuiling van dien.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Einstein » do mei 31, 2012 10:55 am

Inderdaad, zelfs volgens precies dezelfde synthese, dacht ik, alleen levert dat in het geval van krokodil veel meer vervuilingen op dan bij de productie van methamfetamine. In wezen spuiten deze gebruikers mengsels van gifstoffen, fosfor en een stuk of 5 verschillende opiaten in hun aders :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor snuifduif » do mei 31, 2012 11:54 pm

Fosfor was toch vooral de boosdoener?
Die veroorzaakte dacht ik die necrosis
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Einstein » vr jun 01, 2012 12:53 am

Heb niet zoveel verstand van rottend weefsel, maar ik geloof het wel inderdaad :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Russen injecteren zichzelf met zelfgemaakte "heroine".

Berichtdoor Maddog » zo jun 03, 2012 1:58 am

de zwavel en de fosfor uit de luciferkoppen die bij de bereiding worden gebruikt samen met zoutzuur om het hout uit de luciferkoppen op te lossen doet t hem denk ik.

Dan doen ze er gootsteenontstopper bij om te neutraliseren. en bepaalde medicijnen tegen keelpijn en hoofdpijn die op zich ook bij de drogist zijn te krijgen.

filteren door en stuk t-shirt. en dan met de voorverwarmde spuit een nieuwe dosos inspuiten, die meteen moet worden verdubbeld omdat het lichaam zeer snelle tolerantie ontwikkeld.

Op den duur ben je alleen maar aan het brouwen en spuiten. en wachten op geld om weer nieuwe ingredienten te kopen.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner