herejezus schreef:Vond het altijd één van de leukste typetjes uit de jackass serie.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
gemini schreef:Is hij die vent die speelgoedautootjes van achter naar binnen werkte?
gemini schreef:Is hij die vent die speelgoedautootjes van achter naar binnen werkte?
Vinz schreef:Gewoon de Wildboys dus, en niet Manny vergeten. Zelfs die was leuker dan Ryan Done.
Zazuu. schreef:Er zijn ook tal van sites die beweren dat het een grap is/was.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Zazuu. schreef:Er zijn ook tal van sites die beweren dat het een grap is/was.
True. JN is volgens mij ook al eens 'dood' geweest.
Dopamientje schreef:duplicity schreef:Zazuu. schreef:Er zijn ook tal van sites die beweren dat het een grap is/was.
True. JN is volgens mij ook al eens 'dood' geweest.
Jij bedoeld JK, aka Johnny Knoxville, met een K.
Ik heb ook vaker gehoord dat Weeman dood zou zijn, ook niks van waar.
Steve-O heeft geluk dat hij nog leeft, als je ziet hoeveel coke, keta en lachgas hij heeft gebruikt (Sheen-esque hoeveelheden).
duplicity schreef:Dopamientje schreef:duplicity schreef:True. JN is volgens mij ook al eens 'dood' geweest.
Jij bedoeld JK, aka Johnny Knoxville, met een K.
Ik heb ook vaker gehoord dat Weeman dood zou zijn, ook niks van waar.
Steve-O heeft geluk dat hij nog leeft, als je ziet hoeveel coke, keta en lachgas hij heeft gebruikt (Sheen-esque hoeveelheden).
Ja smartass. En jij bedoelt 'bedoelt', met een T.
Dopamientje schreef:Whatevah
Dopamientje schreef:Hhahahahhaha, pwned!
Gele Banaan schreef:gemini schreef:Is hij die vent die speelgoedautootjes van achter naar binnen werkte?
Dat drientje dit soort schunnige opmerkingen maakt is nog tot daar aan toe. Maar jij..
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
gemini schreef:Gele Banaan schreef:gemini schreef:Is hij die vent die speelgoedautootjes van achter naar binnen werkte?
Dat drientje dit soort schunnige opmerkingen maakt is nog tot daar aan toe. Maar jij..
Ik verwoord het nog netjes. Ik had ook kunnen zeggen dat hij autootjes door z'n anus naar binnen schoof. Dat vond ik een beetje vies klinken.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten