Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor Jmths » za dec 21, 2019 12:51 pm



Ondergewaardeerd videofragment NOS.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor Kikkerr » za dec 21, 2019 1:27 pm

Jmths schreef:


Ondergewaardeerd videofragment NOS.

Kan van allerelie factoren hebben, ik hoor het kind veel vakjargon uitslaan , komen termen voorbij die je bij de waterkoeler op kantoor ook hoort,als twee colega's onderling elkaar hun burnout ervaringen uitwisselen.

maar ja uhm waarom ervaart ze zoveel druk, is het de school is der zelf de thuissituatie de ouders ?
iig goed dat ze hulp heeft.

Hopelijk ervaart ze het leven wat luchtiger nu ze moet/mag nog ef....


ah oke lees net het stukje erbij , ja is kut, het moeten presteren, Toch In China en Japan Azie over het algemeen en dat soort landen doen ze niet anders, ben benieuwd hoeveel kinderen daar ziek worden.

iig thnx voor het delen, jammer dat kinderen zo'n druk ervaren :(
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor Jmths » vr dec 27, 2019 9:14 pm

Jcutter schreef:toen ik overspannen raakte op de basisschool, ging ik poep eten voor de klas en schold ik mijn juffrouw uit voor vieze tokkie hoer. Ik was toen 6 jaar oud.

Poep eten op die leeftijd doen er wel meer maar schelden tegen je juffrouw is toch wel andere koek hoor.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor PiraatPanda » zo dec 29, 2019 12:21 am

Heb ik het vroeger toch maar even mooi volgehouden tot 2e klas van middelbare :rock:

Maar serieus, geloof wel dat op deze nieuwe generatie grote maatschappelijke druk ligt. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Hopelijk vindt Fleur haar weg en leest ze (nog) niet mee op dit forum

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor Vinnie » zo dec 29, 2019 1:57 pm

The fuck,ik kreeg niet eens huiswerk op de basisschool en hun hebben een volledige toetsweek.....
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: STRESS: Fleur raakte overspannen op de basisschool - NOS

Berichtdoor Jmths » zo dec 29, 2019 3:25 pm

Jcutter schreef:Precies.. Godverdomme, ik hoop zo dat het leven een test is voor wat er gaat komen na mijn dood. Want ik wil niet meer terug naar mijn basisschool tijd. Die was zwaar kut. Godverdomme, sinds ik mij heb verdiept in reincarnatie, doodsbed hallucinaties, doodservaringen; heb ik zo het vermoeden dat de dood niet het einde is :cry: De vraag is: keer ik weer terug naar de materiële wereld?? Als zwaar gehandicapte terminale wellicht? Of als een merel die iedereen om 5:00uur s' ochtends wakker fluit.

Ik ben er van overtuigd dat wij samen het universum zijn, letterlijk vertaald: 'alles dat is'. En dat dan het Omniversum alles is dat nog mogelijk zijn kunnen wezen. Ik ben er van overtuigd dat er nog meerdere andere dimensies zijn met hun eigen universele wetten en logica. Werelden geschapen naar onze fantasie. Omdat dat alles op de dimensionale schaal ook dun gespreid kan worden tot in het oneindige en sommige constructen dat de mogelijkheden letterlijk eindeloos zijn.

Er zijn wetenschappelijke artikelen die stellen dat de oerknal al 7 maal heeft plaats gevonden. Creatie kan ook alleen maar groeien en kan alle kanten op. Er is al iets ontstaan uit niets en dat zal nooit meer omgedraaid kunnen worden, Je kunt er simpelweg uitstappen en terug komen wanneer je maar wilt, hoe je maar wilt en zoals je maar wilt. Maar dat zal je wel gegund moeten worden en dan is het ook maar de vraag in welke mate van bewustheid dat zal wezen.

Als het je diepste wens is en je bent bereid alles wat jij bent en zult zijn daarvoor aan de kant te schuiven geloof ik, Jmths, dat ik dit mogelijk kan maken voor u. De sensaties die je nog je gehele bestaan rillingen zullen bezorgen. Het enige dat ik van jullie vraag is volledige onderwerping. Niets meer en niets minder.

Er is weinig dat mij meer voldoening geeft wanneer mensen zachtjes voor mij blaffen en mauwen voordat ze zich weer krols opkrullen en beginnen te spinnen en weg zweven naar hun zachte dromenland.

Maar waar ging dit topic nou eigenlijk nou ook alweer over.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron