Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.
zo jan 12, 2014 2:56 pm
...terwijl hij onder invloed van mephedrone zou zijn...
Student home from university ‘cut off his own penis and stabbed his mother while high on mephedrone’
http://www.independent.co.uk/student/news/student-home-from-university-cut-off-his-own-penis-and-stabbed-his-mother-while-high-on-mephedrone-9049219.html
zo jan 12, 2014 3:00 pm
Spijtig weer dit
Nooit mephedrone gebruikt maar kan me moeilijk voorstellen dat dit een veel voorkomende reactie is?
zo jan 12, 2014 3:47 pm
De titel deed vermoeden dat hij eerst zijn lul eraf sneed, om daarna zijn moeder neer te steken. Artikel wijst uit dat het andersom is, leek me ook vrij sterk.
Bizar verhaal. Zal wel flink wat mis zijn in zijn hersenpan.
zo jan 12, 2014 3:53 pm
Uit dit verhaal komt toch sterk het verband voort dat hij dóór mephedrone instinctief zijn penis heeft afgesneden, wat correct is. Daarom kunnen alleen vrouwen mephedrone gebruiken, daar zij een leegte hebben waar bij mannen het geslachtsorgaan zit.
zo jan 12, 2014 5:59 pm
Mag tegenwoordig ook helemaal niets meer
zo jan 12, 2014 6:00 pm
wat een mafkees
zo jan 12, 2014 6:23 pm
staat t op film?
zo jan 12, 2014 7:01 pm
Hij zal wel een flinke studie-achterstand opgelopen hebben en daardoor uit wanhoop naar den drugs gegrepen hebben.
zo jan 12, 2014 7:14 pm
fuck het schoolsysteem
zo jan 12, 2014 7:16 pm
Zieke shit.
zo jan 12, 2014 8:21 pm
jammer voorval weer....
zo jan 12, 2014 11:30 pm
hansvaak schreef:De titel deed vermoeden dat hij eerst zijn lul eraf sneed, om daarna zijn moeder neer te steken. Artikel wijst uit dat het andersom is, leek me ook vrij sterk.
Ik las het ook zo, dat maakt het wel spannender
ma jan 13, 2014 12:13 am
misschien dat ik dit ook nog wel eens doe, als MissE zo weinig interesse in mij blijft tonen
ma jan 13, 2014 3:42 am
Aaltje schreef:hansvaak schreef:De titel deed vermoeden dat hij eerst zijn lul eraf sneed, om daarna zijn moeder neer te steken. Artikel wijst uit dat het andersom is, leek me ook vrij sterk.
Ik las het ook zo, dat maakt het wel spannender

Nog spannender had geweest als hij met zijn lul zijn moeder had neergestoken.
ma jan 13, 2014 1:06 pm
Beetje jammer dat ze die lul er weer aan hebben genaaid. Dit soort mensen kunnen zich maar beter niet voortplanten.
ma jan 13, 2014 8:02 pm
Hamukun schreef:Beetje jammer dat ze die lul er weer aan hebben genaaid. Dit soort mensen kunnen zich maar beter niet voortplanten.
Dat kan ook zonder pielemoos. Nooit van IVF gehoord?
Zaadcellen zitten in de testikels en kunnen desgewenst in een reageerbuis bij de eicelen gevoegd worden.
di jan 14, 2014 5:36 am
Weer zo'n typisch "persoon wordt zot, allemaal de schuld van drugs" zondebok verhaal.