Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzetting

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzetting

Berichtdoor Jmths » vr aug 12, 2022 6:53 pm



Tonnie (77), ‘moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen gedwongen uitzetting: ‘Bank wil me weg hebben na overlijden van mijn vriendin Shanta’.
Tonnie van den Herik, de vrouw die in Arnhem bekendheid geniet als ‘moeder van de daklozen’, dreigt uit haar woning te worden gezet na het overlijden van haar levenspartner Shanta. Een schrijnend verhaal over erfrecht dat nét niet op tijd geregeld was.
,,De bank wil me weg hebben. Ik ben er kapot van.” - De Gelderlander door Harry van der Ploeg 12-08-22, 11:49 Laatste update: 16:13



Spoiler! :
Tonnie van den Herik met haar geliefde hond Bonnie in de huiskamer van haar Arnhemse flat. De stoel uit Indonesië herinnert nog aan haar vorig jaar overleden levenspartner Shanta. ,,Ik wil hier niet weg.” © Rolf Hensel



Mies Bauwvrauw
7 uur geleden
Dan heb je 44 jaar de tijd om dit fatsoenlijk te regelen, heb je zelf nog een sociale huurwoning en dan nu gaan janken? Te laat.

Isabel van den Assem
21 uur geleden
Het volgende zielige verhaal, terwijl het probleem toch echt bij deze dame zelf ligt. En dan wordt er ook weer gehint op een crowdfunding. Het zou De Gelderlander sieren wanneer ze hier eens mee stoppen.

Joop Arts
23 uur geleden
H.E.M.Arts heeft volkomen gelijk, nee geen familie.

A.M. Berben
1 dag geleden
Inderdaad een koptitel die geheel ten onrechte de schuld weer bij een ander neerlegt in plaats van waar die thuis hoort.
Verder ben ik het met Maarten Van Schaik helemaal eens, gewoon zelf een woning onttrekken aan de verhuur is tegenwoordig gewoon asociaal en zegt eigenlijk alles over VAN DEN HERIK. Haar geklaag verandert daar helemaal niks meer aan.
@ H.E.M. Arts: Ik vraag me heel erg af of er eigenlijk wel een testament bestaat, want anders zou diegene die haar nu bijstaat dit wel melden.

H.E.M. Arts
1 dag geleden
"Ik wil geen geld. Ik wil hier blijven wonen." Het overlijden van een dierbare met een naar mijn indruk niet goed geregelde erfenis en privésituatie kan o.a. met verdriet en kosten gepaard gaan. Duizenden euro's aan niet betaalde rekeningen. Waarvan? Je kunt wel veel willen. Misschien wat "hatelijk". Het moet wel ergens van betaald worden.

Ton van Leeuwen
1 dag geleden
Maarten, je hebt helemaal gelijk. 44 jaar lief en leed delen en twee woningen aanhouden. Hoe empathisch je ook kan zijn in dit geval, komt dat toch gewoon asociaal over. Fijn dat ze de daklozen op deze manier ook dakloos houdt, maar niet heus.

H.E.M. Arts
1 dag geleden
"We hadden samen een testament opgesteld." Met de hand geschreven en ondertekend? Wel eens via een notaris gehoord dat een onderhands testament ook rechtsgeldig kan zijn. Wisten Shanti en Tonnie van de mogelijkheden van een onderhands testament? Vervelend hoe nalatenschappen kunnen uitpakken wanneer deze niet goed geregeld zijn. Tonnie heeft nog een huurwoning, die ondanks samenwonen is aangehouden.

Maarten Van Schaik
1 dag geleden
Wat een onzinnig verhaal. Mevrouw woont samen met haar partner en heeft een aantal zaken niet geregeld. Ze doet nu zielig over de verkoop van de woning, terwijl ze dus al geruime tijd een huur woning van een corporatie heeft aangehouden. Daar zou haar PvdA vriendin iets van moeten zeggen. Goed doen in de daklozen opvang en tegelijkertijd een huur huis aanhouden. Ze ontneemt dus mensen kansen op een woning.

J. Bartelink
1 dag geleden
Tendentieuze kop, of het aan de notaris heeft gelegen. In het artikel staat gelukkig wel de juiste duiding. Hoe naar ook, Tonnie mag de hand vooral in eigen boezem steken.

Spoiler! :




“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzett

Berichtdoor fredrik » zo aug 14, 2022 10:51 am

Zet dit lekker op facebook, knurft.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzett

Berichtdoor Jmths » zo aug 14, 2022 4:04 pm

fredrik schreef:Zet dit lekker op facebook, knurft.

Misschien doe ik dat, maar waarom noem je mij een knurft?
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzett

Berichtdoor Pater Damiaan » wo sep 28, 2022 1:29 pm

En ik dacht dat de comments op hln.be erg waren :p
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzett

Berichtdoor Piep » za apr 01, 2023 5:11 pm

Tonnie
Je bent het zelf schuld je doet mensen vals beschuldigen
Voor diefstal van een fiets terwijl me man NOOIT IETS GESTOLEN HEEFT
Jij zou geen contact meer hebben met Rene terwijl je hem wel beld en appt
Je hebt mij ook heel vaak lastig gevallen met bellen en appen
Daarom heb ik een nieuwe nummer
Je deed altijd schreeuwen tegen de mensen die dakloos waren en cliënten als portier aan de deur laten staan en mensen buiten zetten enzovoort mensen in de regen laten staan
Piep
Newbie
Offline
 
Posts: 0
Geregistreerd: za apr 01, 2023 5:08 pm

Re: Tonnie Moeder van Arnhemse daklozen’ vecht tegen uitzett

Berichtdoor Jmths » do apr 06, 2023 12:48 am

Piep schreef:Jij zou geen contact meer hebben met Rene terwijl je hem wel beld en appt

Je deed altijd schreeuwen tegen de mensen die dakloos waren en cliënten als portier aan de deur laten staan en mensen buiten zetten enzovoort mensen in de regen laten staan

Renier heeft destijds excuses aangeboden toch.

Tonnie kan soms (begrijpelijk) wat kribbig wezen maar schreeuwen doet ze niet.

Met de Gelrepas kun je op zondag gratis de hele dag tot 's avonds laat in de bioscoop zitten.
Tot 17:00 in de Rozet.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner