Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trumps laatste troef?

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Ivo » do nov 03, 2016 11:40 pm

God Emperor Trump > Shillary any day of the week. Maar dat zegt eigenlijk heel weinig over Trump, want fuck Hillary.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor snuifduif » vr nov 04, 2016 12:29 am

Ivo schreef:God Emperor Trump > Shillary any day of the week. Maar dat zegt eigenlijk heel weinig over Trump, want fuck Hillary.

Wat is er precies zo goed aan Trump en slecht aan Hillary dan.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Ivo » vr nov 04, 2016 1:24 am

Ik zeg niet dat Trump goed is, ik ben gewoon echt geen fan van Clinton. Ze is misschien niet erger dan de gemiddelde politicus, maar de gemiddelde politicus maakt het in ieder geval niet zó duidelijk dat ze makkelijk gekocht kunnen worden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » vr nov 04, 2016 6:59 am

snuifduif schreef:
Ivo schreef:God Emperor Trump > Shillary any day of the week. Maar dat zegt eigenlijk heel weinig over Trump, want fuck Hillary.

Wat is er precies zo goed aan Trump en slecht aan Hillary dan.

Trump weet wat het volk wilt en Hillary is een moordende tyfushoer met sponsors zoals Soros. Die mensen willen alleen maar de wereld verpesten.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Prototype » vr nov 04, 2016 11:21 am

Ivo schreef:Ik zeg niet dat Trump goed is, ik ben gewoon echt geen fan van Clinton. Ze is misschien niet erger dan de gemiddelde politicus, maar de gemiddelde politicus maakt het in ieder geval niet zó duidelijk dat ze makkelijk gekocht kunnen worden.

Daar zijn mods al voor :#:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor omerobert » vr nov 04, 2016 12:35 pm

Prinses Preksie schreef:Trump weet wat het volk wilt


:lol:

Een president met het vocabulaire van een twaalf-jarige die snel aangebrand is en steeds iets anders zegt ja? "Willen" ze dat?

Dat eeuwige gedweep met "het volk" en dat het "een wil" zou hebben. Het is een totaal holle frase die als enige legitimiteit dient voor dit soort demogogische charlatans.

Ben verder ook totaal geen fan van Hillary maar al dat trendy Trump-apologetisme slaat ook nergens op. Het enige 'positieve' dat Trump teweeg zou brengen als ie verkozen wordt is de totale chaos die volgen zal, misschien kunnen ze daar nog iets nieuws uit opbouwen. Maar dat zegt meer iets over de staat van de politiek daar dan over Trump zelf.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » vr nov 04, 2016 12:44 pm

omerobert schreef:
Prinses Preksie schreef:Trump weet wat het volk wilt


:lol:

Een president met het vocabulaire van een twaalf-jarige die snel aangebrand is en steeds iets anders zegt ja? "Willen" ze dat?

Dat eeuwige gedweep met "het volk" en dat het "een wil" zou hebben. Het is een totaal holle frase die als enige legitimiteit dient voor dit soort demogogische charlatans.

Ben verder ook totaal geen fan van Hillary maar al dat trendy Trump-apologetisme slaat ook nergens op. Het enige 'positieve' dat Trump teweeg zou brengen als ie verkozen wordt is de totale chaos die volgen zal, misschien kunnen ze daar nog iets nieuws uit opbouwen. Maar dat zegt meer iets over de staat van de politiek daar dan over Trump zelf.


Ooit wel eens een Trump rally gekeken? :#: Of ben jij net als Snuifduif ook iemand die maar alles gelooft wat de media zegt over God Emperor Trump?
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor omerobert » vr nov 04, 2016 12:57 pm

Ooit wel eens Trump zien 'debatteren'? Of is dat ook allemaal verdraait? 'De' media als boeman wanneer het uitkomt?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor snuifduif » vr nov 04, 2016 1:58 pm

Prinses Preksie schreef:Trump weet wat het volk wilt en Hillary is een moordende tyfushoer met sponsors zoals Soros. Die mensen willen alleen maar de wereld verpesten.


Prinses Preksie schreef:Ooit wel eens een Trump rally gekeken? :#: Of ben jij net als Snuifduif ook iemand die maar alles gelooft wat de media zegt over God Emperor Trump?


:lol: Jij gelooft dus ook klakkeloos alles wat er over Hillary beweert wordt. Leuk dat je anderen beschuldigd van gebrek aan kritisch denken en zelf dit soort bullshit neerzet.

Trump weet heel goed hoe hij mensen moet bespelen, iets wat ie zeker nodig heeft als de gehaaide zakenman die hij is. Maar als je werkelijk gelooft dat hij ook maar iets om 'het volk' geeft ben je echt niet goed wijs.
Totaal verblind door je eigen frustratie en onvrede willen geloven dat Trump 'alles beter' gaat maken. Sowieso moet je een aardig triest bestaan hebben als je als Nederlander Trump zo zit te verdedigen.

Hillary is ook zeker niet ideaal, maar zij zet zich al vanaf jongs af aan (ook vóór Bill president was) in voor mensenrechten, beter gezondheidszorg en milieubescherming. Ik geloof wel dat zij oprecht het beste wil voor Amerika (of dat lukt is natuurlijk een tweede) maar zo denk ik er helemaal niet over bij Trump. Die ziet dit gewoon als een kans om nog meer macht te vergaren.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Maus » vr nov 04, 2016 2:54 pm

Ik heb EUR 100.-- aan drank beloofd op de volgende meet als Trump wint... :shock: :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » vr nov 04, 2016 3:26 pm

snuifduif schreef:
Prinses Preksie schreef:Trump weet wat het volk wilt en Hillary is een moordende tyfushoer met sponsors zoals Soros. Die mensen willen alleen maar de wereld verpesten.


Prinses Preksie schreef:Ooit wel eens een Trump rally gekeken? :#: Of ben jij net als Snuifduif ook iemand die maar alles gelooft wat de media zegt over God Emperor Trump?


:lol: Jij gelooft dus ook klakkeloos alles wat er over Hillary beweert wordt. Leuk dat je anderen beschuldigd van gebrek aan kritisch denken en zelf dit soort bullshit neerzet.

Trump weet heel goed hoe hij mensen moet bespelen, iets wat ie zeker nodig heeft als de gehaaide zakenman die hij is. Maar als je werkelijk gelooft dat hij ook maar iets om 'het volk' geeft ben je echt niet goed wijs.
Totaal verblind door je eigen frustratie en onvrede willen geloven dat Trump 'alles beter' gaat maken. Sowieso moet je een aardig triest bestaan hebben als je als Nederlander Trump zo zit te verdedigen.

Hillary is ook zeker niet ideaal, maar zij zet zich al vanaf jongs af aan (ook vóór Bill president was) in voor mensenrechten, beter gezondheidszorg en milieubescherming. Ik geloof wel dat zij oprecht het beste wil voor Amerika (of dat lukt is natuurlijk een tweede) maar zo denk ik er helemaal niet over bij Trump. Die ziet dit gewoon als een kans om nog meer macht te vergaren.


Iets met e-mails... :#:
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor snuifduif » vr nov 04, 2016 3:43 pm

Prinses Preksie schreef:
Iets met e-mails... :#:


Dat is het enige wat je er tegenin kunt brengen? :lol:
Al jouw kennis over de hele verkiezingen komt zeker alleen van facebook memes
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » vr nov 04, 2016 6:27 pm

snuifduif schreef:
Prinses Preksie schreef:
Iets met e-mails... :#:


Dat is het enige wat je er tegenin kunt brengen? :lol:
Al jouw kennis over de hele verkiezingen komt zeker alleen van facebook memes

Ik gebruik geen facebook. :wink:
Hoeveel krijg jij eigenlijk betaald om te shillen voor hillary?
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Maus » vr nov 04, 2016 6:31 pm

:para: :lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Amvitamientje » vr nov 04, 2016 10:56 pm

omerobert schreef:Het enige 'positieve' dat Trump teweeg zou brengen als ie verkozen wordt is de totale chaos die volgen zal, misschien kunnen ze daar nog iets nieuws uit opbouwen. Maar dat zegt meer iets over de staat van de politiek daar dan over Trump zelf.

Heb jij een glazen bol?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor snuifduif » vr nov 04, 2016 11:45 pm

Amvitamientje schreef:
omerobert schreef:Het enige 'positieve' dat Trump teweeg zou brengen als ie verkozen wordt is de totale chaos die volgen zal, misschien kunnen ze daar nog iets nieuws uit opbouwen. Maar dat zegt meer iets over de staat van de politiek daar dan over Trump zelf.

Heb jij een glazen bol?

Ik kan ook wel speculeren dat een berg stront niet goed gaat smaken, heb je ook geen glazen bol voor nodig :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor omerobert » za nov 05, 2016 1:26 pm

Amvitamientje schreef:
omerobert schreef:Het enige 'positieve' dat Trump teweeg zou brengen als ie verkozen wordt is de totale chaos die volgen zal, misschien kunnen ze daar nog iets nieuws uit opbouwen. Maar dat zegt meer iets over de staat van de politiek daar dan over Trump zelf.

Heb jij een glazen bol?


Ja, daar rook ik DMT uit.

In alle redelijkheid: wat gaat er dan gebeuren?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Vinnie » za nov 05, 2016 6:17 pm

denk dat het bij beide wel mee zal vallen hoor, ze proberen iedereen wijs te maken dat de wereld volledig instort als de ander gekozen wordt, maar als je zulke bullshit gelooft ben je echt een dom schaap :lol:

ik durft te weden dat er teleurstellend weinig gaat veranderen(zowel chille als kut veranderingen) bij zowel trump als clinton.
Laatst bijgewerkt door Vinnie op zo nov 06, 2016 2:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Prototype » zo nov 06, 2016 2:35 pm

Maus schreef:Ik heb EUR 100.-- aan drank beloofd op de volgende meet als Trump wint... :shock: :#:

TRUMP 4 PREZ!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Ivo » zo nov 06, 2016 2:40 pm

No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor omerobert » zo nov 06, 2016 3:06 pm

Vinnie schreef:denk dat het bij beide wel mee zal vallen hoor, ze proberen iedereen wijs te maken dat de wereld volledig instort als de ander gekozen wordt, maar als je zulke bullshit gelooft ben je echt een dom schaap :lol:

ik durft te weden dat er teleurstellend weinig gaat veranderen(zowel chille als kut veranderingen) bij zowel trump als clinton.


Ik heb het meer over opmerkingen van Trump, dat ie de uitslag niet zal accepteren als hij niet wint, wat gaat dat inhouden? En wat zal de bevolking doen die Trump wegzet als 2e rangs burgers als hij wel wint?

Niks schaapachtigs aan. In tegenstelling tot het gebruik van een ad hominem.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Vinnie » zo nov 06, 2016 3:14 pm

omerobert schreef:
Vinnie schreef:denk dat het bij beide wel mee zal vallen hoor, ze proberen iedereen wijs te maken dat de wereld volledig instort als de ander gekozen wordt, maar als je zulke bullshit gelooft ben je echt een dom schaap :lol:

ik durft te weden dat er teleurstellend weinig gaat veranderen(zowel chille als kut veranderingen) bij zowel trump als clinton.


Ik heb het meer over opmerkingen van Trump, dat ie de uitslag niet zal accepteren als hij niet wint, wat gaat dat inhouden? En wat zal de bevolking doen die Trump wegzet als 2e rangs burgers als hij wel wint?

Niks schaapachtigs aan. In tegenstelling tot het gebruik van een ad hominem.


jonge jij laat je gewoon opfocken door de media, bovendien gebruiken Amerikanen in de politiek vele heftigere retoriek als Nederlandse politici maar dat betekend niet dat ze het ook menen :#:

geloof jij lekker in oorlogen en chaos in spreek je wel na de verkiezingen :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Dreuge » zo nov 06, 2016 4:52 pm

t is maar amerika
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Aaltje » zo nov 06, 2016 5:04 pm

Hey kleine
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » zo nov 06, 2016 7:37 pm

Lsdmt schreef:Trump moet gewoon verliezen!die gast lult maar wat en deugt niet met zijn grote mond.
trouwens wat hij zegt om wapens te legaliseren zodat iedereen er 1 zou hebben dat trekt toch op niks,zo gaan er zowiezo nog meer moorden gebeuren..eikel dat ie is!!

Wat zou 't uitmaken dat iedereen een wapen heeft? Je kan er zo eentje illegaal kopen en als je er dan geen hebt en er breekt iemand bij je in ofzo dan ben je misschien wel de lul. :#:
Hillary heeft overigens ook donaties gekregen van hetzelfde volk dat IS steunt en ook nog eens vanuit de wapen industrie, en die willen alleen maar oorlog, want oorlog is geld. ;)
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo nov 06, 2016 7:53 pm

Prinses Preksie schreef:
Lsdmt schreef:Trump moet gewoon verliezen!die gast lult maar wat en deugt niet met zijn grote mond.
trouwens wat hij zegt om wapens te legaliseren zodat iedereen er 1 zou hebben dat trekt toch op niks,zo gaan er zowiezo nog meer moorden gebeuren..eikel dat ie is!!

Wat zou 't uitmaken dat iedereen een wapen heeft? Je kan er zo eentje illegaal kopen en als je er dan geen hebt en er breekt iemand bij je in ofzo dan ben je misschien wel de lul. :#:
Hillary heeft overigens ook donaties gekregen van hetzelfde volk dat IS steunt en ook nog eens vanuit de wapen industrie, en die willen alleen maar oorlog, want oorlog is geld. ;)


Denk dat het toch lastiger is dan je denkt, een wapen kopen als je labiel bent en van plan bent gekke dingen te doen. 8-)

Bovendien hebben wapens wel meer negatieve effecten. Als het legaal is er eentje bij te houden zal een opstootje of gesust worden maar deze kan in sommige gevallen dus ook echt heel erg escaleren. Is niet zeldzaam in Texas bijvoorbeeld. Tuurlijk kan iedereen illegaal een wapen aanschaffen maar als dit een soort norm is dan vindt dat gewoon veel vaker plaats.

Daarnaast heeft het ook een ongewenst effect in de aanpak van inbrekers/berovers. Als ze weten dat de persoon in kwestie mogelijk/waarschijnlijk een wapen in huis heeft zullen ze er veel sneller op uit zijn deze persoon uit te schakelen.

En inderdaad het argument wat jij noemt, die vind ik zelf nog het belangrijkste. Een industrie steunen die er alles aan doet om geweld en oorlogen te stimuleren dat gaat gewoon tegen elk principe van mij in. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor Maus » wo nov 09, 2016 12:08 am

Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Trumps laatste troef?

Berichtdoor gachiBASS » wo nov 09, 2016 1:12 am

Maus schreef:http://fivethirtyeight.com/features/final-election-update-theres-a-wide-range-of-outcomes-and-most-of-them-come-up-clinton/

Trump :puke: :wave: :wave:



(((FiveThirtyEight)))
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner