Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Uitlok actie politie. Portiers van W-hotel aangehouden

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Uitlok actie politie. Portiers van W-hotel aangehouden

Berichtdoor PiraatPanda » zo nov 11, 2018 10:18 am

Doordat politiemensen zich voordeden als bezoekers van het W Hotel en drugs bestelden, liepen de portiers tegen de lamp. Vrijdag staan ze voor de rechter.

De agenten vroegen bij de portiers of zij 'iets lekkers kunnen krijgen', waarna de portier een pakketje drugs af kwam leveren bij de kamers. De drie portiers moeten zich verantwoorden voor de verkoop van 1,73 gram, 0,99 gram en 1,34 gram cocaïne.

Wat vinden jullie van dit soort undercover acties waarbij de politie maandenlang een stel portiers bespied en hen vraagt of ze een grammetje coke kunnen regelen?

Heel Amsterdam zit vol coke, en dan gaan ze hier maanden aan spenderen. Merkwaardige prioriteiten hebben ze daar bij de plitie

https://www.at5.nl/artikelen/188366/adv ... ver-gingen

https://www.parool.nl/amsterdam/-dealen ... ~a4607454/

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

Re: Uitlok actie politie. Portiers van W-hotel aangehouden

Berichtdoor Perry » zo nov 11, 2018 1:08 pm

Krijg je eigen leven eerst 'ns even op orde voordat je 'n mening over andermans acties vormt! :mad:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Kikkerr » zo nov 11, 2018 1:46 pm

sinds dat bepaalde crime fighters/ verslaggevers mensen roepen dat NL een Narco staat is.
En we zitten met een vies rechts kabinet met nep liberalen- liberaal voor de marktwerking en da big boijs- verders weinig liberaas aan de VVD en D66 geloof ik ook al lang niet meer in.
Sinds we dat hebben met die eeuwen ouwde azijn pissende naieve domme CDA honden volk en een sausje grevo SGP lijkt het wel of er een war on drugs in Nl gaande is.

Dit soort acties verbazen mij niet maar ik vind het ver gaan, maar is allemaal voor de mensen- zo van kijk eens wij treden op-

Ik lees ook extreem veel over dumpingen van drugsafval, zie het ook op tv, laten ze een of andere tjappie aan het woord die gaat oepen jaaaa als je een pilletje slikt ben je mede verantwoordelijk blaaa blaaaaa, en ondertussen is de wiet teelt verre van gelegaliseerd, en halen bananen republieken ons links en rechts in.

MAAR DRUGS ZIJN TROEP, EN DAT MAG NIET VAN GOD, EN O WEE ALS JE EENS WAT KOOP WAAR VADERTJE STAAT OF EEN ANDER BEDRIJF NIKS AAN KAN VERDIENEN.

goedemorgen Koekkoek :keta:

PS: mijn geloof in democratie is 0, maar met die kwezels die zich nu laten lobbyen lijkt het me niet dat er iets gaat veranderen ten opzichte van Drugs beleid.
Kikkerr
DF Maniac

Berichtdoor PiraatPanda » zo nov 11, 2018 3:29 pm

Perry schreef:Krijg je eigen leven eerst 'ns even op orde voordat je 'n mening over andermans acties vormt! :mad:

Nee. Die politie wordt ook betaald van mijn belastingcenten. Klinkt niet eens als een gek beroep trouwens.. 11 maanden rondhangen in een 5 sterrenhotel voor één projectje :smokin:

♥♥♥
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten