Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Tripper » vr jul 06, 2012 8:48 pm

Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje
HOOFDDORP - Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. Dat heeft de voetbalbond vrijdagavond bevestigd.
Foto: ANP

Van Gaal treedt per 1 augustus aan. Danny Blind zal hem assisteren.

De zestigjarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende.

Van Gaal was begin deze eeuw ook al bondscoach van Oranje, zonder veel succes. Hij vertrok nadat het Nederlands elftal zich niet plaatste voor het WK in 2002.

De laatste klus van Louis van Gaal was bij Bayern München, waarmee hij de Champions League-finale bereikte maar in april vorig jaar vanwege tegenvallende resultaten werd ontslagen.

Dit jaar zou Van Gaal als algemeen directeur bij Ajax aan de slag gaan, maar door die benoeming zette de rechter een streep omdat niet de juiste procedure was gevolgd.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Tripper » vr jul 06, 2012 8:48 pm

Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel een goed keuze.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor herejezus » vr jul 06, 2012 8:49 pm

En nu? Freifick muschi?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Tripper » vr jul 06, 2012 10:36 pm

herejezus schreef:En nu? Freifick muschi?


:lol: Maak jij hem aan?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Jelly » vr jul 06, 2012 11:23 pm

Hij kan iig niet meer teleurstellen na zijn 'prestatie' in 2002.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Dreuge » za jul 07, 2012 11:11 am

weetikveel, weetje
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor 1percent » za jul 07, 2012 12:41 pm

Lijkt me wel een geschikte kandidaat, met de zweep erover maar :rock:
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Koekwaus » zo jul 08, 2012 12:06 pm

Van Gaal en omgaan met die grote ego's.. Dat wordt helemaal niks.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Frog » zo jul 08, 2012 2:56 pm

Koekwaus schreef:Van Gaal en omgaan met die grote ego's.. Dat wordt helemaal niks.


word een drama.
Van Gaal is een uber narcist en die kan niet met die jongens omgaan.
Koeman was beter geweest, die kon niet...
Er was niet veel keuze op dit moment maar ben bang dat van Gaal te veel mensen wil leren voetballen, terwijl ze het al kunnen, de meeste dan...
Mischien als hij een hele nieuwe groep aanstelt en 10 spelers eruit mikt van nu...
word niks op korte termijn
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Koekwaus » zo jul 08, 2012 3:29 pm

Frog schreef:word een drama.
Van Gaal is een uber narcist en die kan niet met die jongens omgaan.
Koeman was beter geweest, die kon niet...
Er was niet veel keuze op dit moment maar ben bang dat van Gaal te veel mensen wil leren voetballen, terwijl ze het al kunnen, de meeste dan...
Mischien als hij een hele nieuwe groep aanstelt en 10 spelers eruit mikt van nu...
word niks op korte termijn



Wat je zegt. Soapserie wordt het met die ego's (van Gaal incl.) Koemand beter wellicht, Frank de Boer zeer zeker, maar denk dat die alle twee wel prima zitten waar ze zitten. Geef toch niet veel om oranje, geen moment meegezeten dat we er nu zo snel uit lagen ook. Straks wel lachen met de van Gaal persco's en hem zien chagrijnen met een sbs-mic onder zn neus. :lol: Binnen no time weer weg ook, kansloos.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor 1percent » ma jul 09, 2012 12:19 am

Hell, hechten jullie echt waarde aan prestatie van het nederlandse elftal? Ik vind Van Gaal een geweldige keuze. Dat wordt een compleet feest daar, een realitysoap :love:
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Koekwaus » do jul 12, 2012 1:09 pm

Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor heaven » za sep 15, 2012 12:50 am

Hopelijk worden we in de eerste ronde uitgeschakeld, saaie en domme sport vind ik het (wat maar word uitgemolken als een kip zonder kop). Snap niet dat miljoenen mensen dat echt ´leuk´ vinden. Ben meestal in de bioscoop of iets in die trend te vinden als er voetbal is, lekker rustig.
Vond het erg leuk toen we uitgeschakeld werden bij het EK (voetbal) toen werden we wel (WK) kampioen honkbal, hopelijk een nieuw begin in plaats van blijven hangen in het domste spel ooit (maar goed voor de economie van sommige landen)
Voetbal is oud nieuws ik hoop dat NL onderaan in de wereld rank lijst komen te staan(van voetbal). Ook een mooie prestatie! :woeh:
Avatar gebruiker
heaven
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di feb 21, 2012 2:19 am

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor deadlock » za sep 15, 2012 5:10 am

Ik denk dat Van Gaal het kan maar ik kijk eigenlijk meer uit naar de persconferenties.
deadlock
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:47 am

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Koekwaus » za sep 15, 2012 10:31 am

heaven schreef:Hopelijk worden we in de eerste ronde uitgeschakeld, saaie en domme sport vind ik het (wat maar word uitgemolken als een kip zonder kop). Snap niet dat miljoenen mensen dat echt ´leuk´ vinden.


Zelf ben ik weg van voetbal maar dan wel een club waar je het hele jaar achter kan staan en niet zo maar een bij elkaar geraapt zooitje dat een keer in de twee jaren geformeerd wordt. Bovendien als je het hele jaar voor Ajax bent dan is het maar moeilijk juichen als Clasie er eentje inlegt (als dat ooit gaat gebeuren). Ik heb er helemaal niks mee, maar een bijkomende ergernis zijn nog die oranjeclowns altijd. Die nep-fans kennen vaak genoeg de hele spelersselectie niet bij aanvang van het toernoei. Als er maar een excuus is om alles weer oranje te kleuren en bitterballen te vreten.

Ik kijk de wedstrijden meestal wel om te zien hoe het met het Nederlandse voetbal gesteld is maar de uitslagen laten me koud. Ajax volg ik het hele jaar door though en ik zie Ajax 10x liever de champions league winnen dan ik Nederland wereldkampioen zie worden.

OT: Van Gaal doet het tot dusver wel redelijk..
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Tripper » za sep 15, 2012 11:13 am

Koekwaus schreef:
heaven schreef:Hopelijk worden we in de eerste ronde uitgeschakeld, saaie en domme sport vind ik het (wat maar word uitgemolken als een kip zonder kop). Snap niet dat miljoenen mensen dat echt ´leuk´ vinden.


Zelf ben ik weg van voetbal maar dan wel een club waar je het hele jaar achter kan staan en niet zo maar een bij elkaar geraapt zooitje dat een keer in de twee jaren geformeerd wordt. Bovendien als je het hele jaar voor Ajax bent dan is het maar moeilijk juichen als Clasie er eentje inlegt (als dat ooit gaat gebeuren). Ik heb er helemaal niks mee, maar een bijkomende ergernis zijn nog die oranjeclowns altijd. Die nep-fans kennen vaak genoeg de hele spelersselectie niet bij aanvang van het toernoei. Als er maar een excuus is om alles weer oranje te kleuren en bitterballen te vreten.

Ik kijk de wedstrijden meestal wel om te zien hoe het met het Nederlandse voetbal gesteld is maar de uitslagen laten me koud. Ajax volg ik het hele jaar door though en ik zie Ajax 10x liever de champions league winnen dan ik Nederland wereldkampioen zie worden.


OT: Van Gaal doet het tot dusver wel redelijk..


Ik heb juist een hekel aan club-voetbal. Die zielige sukkeltjes die achter hun zielige klote club lopen alsof het een god is. Ik zie geen verschil met radicale moslins. Jij noemt het nepfans, ik noem het normale mensen. Ik was ooit voor Utrecht. Maar ik begon te walgen van al die kanslose losers, die denken dat ze een beetje hooligan zijn. Geen FC-utrecht shirt willen aantrekken omdat je dan geen stoere jongen bent. Bah!!!
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Van Gaal nieuwe bondscoach Oranje

Berichtdoor Koekwaus » za sep 15, 2012 11:18 am

Tripper schreef:Ik heb juist een hekel aan club-voetbal. Die zielige sukkeltjes die achter hun zielige klote club lopen alsof het een god is. Ik zie geen verschil met radicale moslins. Jij noemt het nepfans, ik noem het normale mensen. Ik was ooit voor Utrecht. Maar ik begon te walgen van al die kanslose losers, die denken dat ze een beetje hooligan zijn. Geen FC-utrecht shirt willen aantrekken omdat je dan geen stoere jongen bent. Bah!!!



Oh maar ik ben ook geen hooligan, ik geniet gewoon van mn clubje. Als er mensen zijn die zo nodig de confrontatie aan moeten gaan met anderen dan distantieer ik me daarvan. Ken er genoeg maar loop nooit mee, als ik ergens een klap uitdeel moet er wel een hele goede reden achter zitten, niet omdat je wieg 100km verderop heeft gestaan.
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner