Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

VUURTJE?

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

VUURTJE?

Berichtdoor Poseidon » zo aug 12, 2012 10:36 am

Hoorde zojuist dat in New York the cops op Time Square iemand probeerden te arresteren omdat hij cannabis rookte. Die gast rende weg, trok in het nauw gedreven een mes waarna massaal het vuur op hem geopend werd.

Tsja, wat dat betreft is het beter vertoeven hier in Mokum.

http://www.bnr.nl/topic/waterkoeler/170057-1208/video-messentrekker-doodgeschoten-op-times-square
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: VUURTJE?

Berichtdoor verliefd0123 » zo aug 12, 2012 5:28 pm

Tering, wat een schoten....

Ach jah, hij had dreadlocks en hij blowde. Dus eigen schuld.

Maarre, moet je eens voorstellen: stoned en dan dit zo meemaken...
A death erection, angel lust, or terminal erection

Er is nog hoop voor sommigen van jullie --> http://www.kavlifoundation.org/science- ... stic-brain

http://sync.nl/herstel-zelf-de-neuronen ... een-dieet/
Avatar gebruiker
verliefd0123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: ma aug 06, 2012 8:17 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Azy » zo aug 12, 2012 5:42 pm

Het stonen is maar bijzaak hé. Welke idioot trekt nu z'n mes tegen de politie. Overigs is het echt wel balen om stoned met politie te moeten omgaan.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Shaggattack » zo aug 12, 2012 6:01 pm

Drugs is slecht. :mad:
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Shiva_22 » zo aug 12, 2012 8:33 pm

Jaaa hoor, die politie agenten schieten 'm gewoon met zn allen kapot! Niet één agent die dan gewoon één schot lost, in zn schouder ofzo.. Pff, :shock:
'Creative thinking' may mean simply the realization that there's no particular virtue in doing things the way they have always been done.
Avatar gebruiker
Shiva_22
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 45
Geregistreerd: ma aug 06, 2012 4:13 am

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Oizo » zo aug 12, 2012 8:42 pm

Zwaar overdreven inderdaad, schandalig.

Hoewel het ook niet echt slim is om stoned met een mes over times square te lopen...
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Azy » zo aug 12, 2012 9:36 pm

Hebben jullie het artikel niet gelezen?

De verdachte trok de aandacht van de politie, omdat hij op straat cannabis rookte. Toen hij daarop werd aangesproken, trok hij een groot slagersmes en begon hij de agenten te bedreigen.


De man weigerde zijn wapen te laten vallen en was al meerdere keren met pepperspray bespoten. Toen hij met het mes uithaalde naar een agent, werd hij door meerdere kogels doorboord.


Dit lijkt me wel het punt waarop de politie zichzelf mag verdedigen. En in als politie schiet moeten ze ook meteen effectief schieten. Alle mensen die iets antwoorden van "je kan toch in z'n been schieten" moeten maar eens gaan navragen aan een agent waarom dat niet werkt. Als er anders nadien iets zou gebeuren met mede-politie of omstanders zijn zij verantwoordelijk. In een ledemaat gericht schieten is trouwens helemaal niet gemakkelijk, en in een stresssituatie waarvoor geschoten moet worden om anderen of zichzelf te beschermen moet zo snel mogelijk worden gehandeld, dus wordt er geschoten naar de romp, om de kans op missen te verkleinen. Ik ben absoluut tegen excessief politiegeweld, maar dit is niet zo'n geval als ik de feiten mag lezen. Een agent die moet vuren wordt trouwens streng opgevolgd en het feit word grondig nagekeken.

Bij iemand die actief met een mes uithaalt kan de men niet inschatten hoe ernstig het gevaar is, dus moet het uitgeschakeld worden. Als men dit niet had gedaan en er werden agenten verwond of gedood hadden ze veel meer kritiek gekregen.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Drefbon » ma aug 13, 2012 2:02 pm

Vaarwel iets minder streng wordend cannabisbeleid in de US...
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Shiva_22 » ma aug 13, 2012 2:24 pm

Azymuth schreef:Hebben jullie het artikel niet gelezen?

De verdachte trok de aandacht van de politie, omdat hij op straat cannabis rookte. Toen hij daarop werd aangesproken, trok hij een groot slagersmes en begon hij de agenten te bedreigen.


De man weigerde zijn wapen te laten vallen en was al meerdere keren met pepperspray bespoten. Toen hij met het mes uithaalde naar een agent, werd hij door meerdere kogels doorboord.


Dit lijkt me wel het punt waarop de politie zichzelf mag verdedigen. En in als politie schiet moeten ze ook meteen effectief schieten. Alle mensen die iets antwoorden van "je kan toch in z'n been schieten" moeten maar eens gaan navragen aan een agent waarom dat niet werkt. Als er anders nadien iets zou gebeuren met mede-politie of omstanders zijn zij verantwoordelijk. In een ledemaat gericht schieten is trouwens helemaal niet gemakkelijk, en in een stresssituatie waarvoor geschoten moet worden om anderen of zichzelf te beschermen moet zo snel mogelijk worden gehandeld, dus wordt er geschoten naar de romp, om de kans op missen te verkleinen. Ik ben absoluut tegen excessief politiegeweld, maar dit is niet zo'n geval als ik de feiten mag lezen. Een agent die moet vuren wordt trouwens streng opgevolgd en het feit word grondig nagekeken.

Bij iemand die actief met een mes uithaalt kan de men niet inschatten hoe ernstig het gevaar is, dus moet het uitgeschakeld worden. Als men dit niet had gedaan en er werden agenten verwond of gedood hadden ze veel meer kritiek gekregen.



Ik snap dat het niet gemakkelijk is om iemand in zn been te schieten, zeker niet tijdens een stresssituatie. Maar er bestaat ook nog zoiets als een taser, wat ook effectief is maar niet zo fataal.
'Creative thinking' may mean simply the realization that there's no particular virtue in doing things the way they have always been done.
Avatar gebruiker
Shiva_22
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 45
Geregistreerd: ma aug 06, 2012 4:13 am

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Azy » ma aug 13, 2012 2:42 pm

[quote]Ik snap dat het niet gemakkelijk is om iemand in zn been te schieten, zeker niet tijdens een stresssituatie. Maar er bestaat ook nog zoiets als een taser, wat ook effectief is maar niet zo fataal.
[/quote]
Niet alleen "niet gemakkelijk" maar zelfs ronduit gevaarlijk, als je mist kan dat een collega zijn dood betekenen.

Zelf ben ik zeker ook voor de vredevollere oplossing, en ik weet niet genoeg van tasers om te weten of ze dat kunnen zijn. Ik weet wel dat er een beperkte range is, dat ze niet door heel dikke kleding raken en een aanvaller daarna terug kan rechtkomen, en aangezien deze man na enkele peppersprays nog volop doorging zat de kans daar wel in.

Ik ben natuurlijk ook maar een beetje advocaat van de duivel aan het spelen omdat het hier wel duidelijk niet "neergeschoten omwille van blowen" is wat sommigen denken. Iedereen die in de VS met een wapen naar de politie gaat is een enorme idioot. Het is heel goed geweten dat ze dan niet twee keer nadenken.
Laatst bijgewerkt door Azy op ma aug 13, 2012 7:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Inhalicus » ma aug 13, 2012 2:54 pm

Een beetje stijlloos is het wel. Het lijkt me zeer sterk dat er geen andere manieren waren om dit op te lossen. Als men gewoon een beetje op afstand blijft is één persoon met een mes echt niet zo gevaarlijk met meerdere agenten er omheen.
Agenten zouden in dit soort situaties wel tegen stress moeten kunnen.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Einstein » ma aug 13, 2012 6:43 pm

Als een malloot met een slagersmes staat te wapperen zou mijn eerste reactie ook zijn om mijn dienstpistool erbij te pakken, maar ik ben dan ook geen agent :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Ivo » ma aug 13, 2012 6:57 pm

Ik ben het volledig eens met Azymuth. Als hij na een aantal keren peppersprayen nog steeds aanvalt, is hij echt een mongool.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Inhalicus » ma aug 13, 2012 6:58 pm

Een doorzetter is het in ieder geval wel. :beer:
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: VUURTJE?

Berichtdoor herejezus » ma aug 13, 2012 9:01 pm

Of gewoon insane in the brain. Als ik een agent was, had ik zijn been eraf gezaagd, en was ik op zijn open wond gaan plassen :)
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Dreuge » di aug 14, 2012 12:46 am

wil je met me snuiven
????

o-o-owow

WIL JE MET SNUIVEN
????

O-O-OWOW

PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE PCP SAVED MY LIFE
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 14, 2012 7:04 pm

:lol: Die dreuge, kom ik terug uit Slowakije is hij helemaal los gegaan 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: VUURTJE?

Berichtdoor Cropp » wo aug 15, 2012 12:34 pm

Avatar gebruiker
Cropp
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1517
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:48 pm


Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner