Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vvd

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

vvd

Berichtdoor pinnes » di jan 08, 2013 8:41 pm

Het is nog altijd veel te makkelijk om harddrugs naar binnen te smokkelen en te gebruiken op dancefeesten en in Amsterdamse clubs. Om slachtoffers van drugsgebruik te voorkomen, zijn extra maatregelen nodig.

Dat schrijft de VVD-gemeenteraadsfractie in een initiatiefvoorstel dat ze vandaag indient. Volgens raadslid Daniël van der Ree blijkt uit gesprekken met clubgangers dat het nog altijd een fluitje van een cent is om harddrugs naar binnen te smokkelen in ondergoed of tussen de tenen.

Eenmaal binnen is er, zo stelt de VVD, al helemaal geen controle meer op de handel in en het gebruik van middelen als xtc, cocaïne en GHB. In de praktijk gebruiken duizenden bezoekers van feesten en clubs in Amsterdam geregeld harddrugs, zegt de fractie.

Daarvan komt iets minder dan één procent op de EHBO terecht, vooral als gevolg van ghb-gebruik. En dat terwijl Amsterdam op papier een zerotolerancebeleid heeft ten aanzien van harddrugs.

Lees vandaag meer in Het Parool.
(Door: Jasper Karman)
Ik verlang terug naar de Bolk die was voor legaliseren.
Qua effect doet het nog het meest denken aan tramadol/O-desmethyltramadol en niet zo zeer aan morfine/hydrocodone-achtige opiaten.god=liefde Wat doe ik fout?
Avatar gebruiker
pinnes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 116
Geregistreerd: di dec 18, 2012 2:53 pm

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 9:20 pm

Jullie hollanders hebben wel test centra voor drugs , maar er is natuurlijk een zero tolerance.
Klinkt logisch..
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di jan 08, 2013 9:26 pm

endorr schreef:Jullie hollanders hebben wel test centra voor drugs , maar er is natuurlijk een zero tolerance.
Klinkt logisch..


:s
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: vvd

Berichtdoor Fenomeen » di jan 08, 2013 9:28 pm

endorr schreef:Jullie hollanders hebben wel test centra voor drugs , maar er is natuurlijk een zero tolerance.
Klinkt logisch..


Iets met gedoogbeleid enzo.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 9:33 pm

Hier in belgië is enkel een gedoogbeleid voor wiet.
Maar die is ook zeer vaag.

Je mag wiet roken in je eigen huis als er geen -18 jarigen in het huis zijn op dat moment.
Je mag wiet niet vervoeren , ook niet te voet.
Je mag wel een plant in bezit hebben maar maar 5 gram ervan opbrengen, ja want 1 plant produceerd absoluut niet meer dan 5 gram hoor. :roll2:
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di jan 08, 2013 9:35 pm

Godverdomme zeg, is Frog net eindelijk weg, komt er met endorrr gewoon een nieuwe biserksuele brulkikker tevoorschijn :#:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 9:37 pm

Dik Tromsn0r schreef:Godverdomme zeg, is Frog net eindelijk weg, komt er met endorrr gewoon een nieuwe biserksuele brulkikker tevoorschijn :#:

Wie is endorrr? :conf:
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Eko » di jan 08, 2013 10:12 pm

Als je hier gebruikershoeveelheden bij hebt wordt dat ook gedoogd, of hoogstens afgenomen (behalve in Antwerpen, nu Bart De Wever burgemeester is, aangezien hij vindt dat "gebruikers die geen overlast bezorgen ook allemaal gestraft moeten worden")
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 10:14 pm

Eko schreef:Als je hier gebruikershoeveelheden bij hebt wordt dat ook gedoogd, of hoogstens afgenomen (behalve in Antwerpen, nu Bart De Wever burgemeester is, aangezien hij vindt dat "gebruikers die geen overlast bezorgen ook allemaal gestraft moeten worden")

Ken je 1 flik die die regels toepast?
Ik allesinds niet.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Ivo » di jan 08, 2013 10:25 pm

endorr schreef:
Eko schreef:Als je hier gebruikershoeveelheden bij hebt wordt dat ook gedoogd, of hoogstens afgenomen (behalve in Antwerpen, nu Bart De Wever burgemeester is, aangezien hij vindt dat "gebruikers die geen overlast bezorgen ook allemaal gestraft moeten worden")

Ken je 1 flik die die regels toepast?
Ik allesinds niet.

Genoeg agenten hier die het gedogen, genoeg agenten in Antwerpen die het graag willen afpakken. Wat bedoel je precies?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: vvd

Berichtdoor Eko » di jan 08, 2013 10:27 pm

Ooit eens op een illegale Goa in een bos geweest, waar de politie langskwam. de wietgeur was zeer sterk, mensen waren redelijk open aan het roken en anderen duidelijk onder invloed van andere dingen. De agenten vroegen gewoon om het wat stiller te zetten en waren terug weg.
De gedoging hier zit niet in regels, maar in de praktijk is er een grijze zone, als er geen overlast is, gaan de flikken niks doen, tenzij ze zelf een slecht humeur hebben of slecht karakter.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 10:50 pm

Eko schreef:Ooit eens op een illegale Goa in een bos geweest, waar de politie langskwam. de wietgeur was zeer sterk, mensen waren redelijk open aan het roken en anderen duidelijk onder invloed van andere dingen. De agenten vroegen gewoon om het wat stiller te zetten en waren terug weg.
De gedoging hier zit niet in regels, maar in de praktijk is er een grijze zone, als er geen overlast is, gaan de flikken niks doen, tenzij ze zelf een slecht humeur hebben of slecht karakter.

Lol als belg mag je absoluut niet buiten smoren.
Vreemde flik dan
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Eko » di jan 08, 2013 10:54 pm

Dan moet ge in de zomer maar eens de Graslei passeren en door je neus ademhalen. :p
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vvd

Berichtdoor endorr » di jan 08, 2013 10:58 pm

Eko schreef:Dan moet ge in de zomer maar eens de Graslei passeren en door je neus ademhalen. :p

Haha ja dat weet ik wel hoor , heb zelf jaren vertoefd aan de graslei , alleja eigelijk eerder de korelei , daar was er iets minder volk altijd , en ook altijd alternatiever volk , mij zag je dan ook altijd bij de dreadheads met speakers die breakcore over de korelei voortbrengt

Als je je enkele jaren het grote gevecht nog weet , dat ware turken die moeilijk deden tegen een vriend , blijkbaar is die shit erg diep gegaan , staan ze daar plots met 100 man met knuppels etc.
It was not a good day..
Uiteindelijk nog 1 turk te pakke gekregen en hem voor gans de korelei zijn broek hebbe late uitdoen , in 't water gegooid en hem zo naar huis late gaan.

Ik ben geen racist , maar als ze 10 man van ons in het ziekenhuis slaan gaat het te ver.
Vechten is nooit een oplossing, maar de keuze konden we niet maken.
Laatst bijgewerkt door endorr op di jan 08, 2013 11:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Oizo » di jan 08, 2013 10:58 pm

Gent is in het algemeen sowieso al veel toleranter tegenover drugs dan bv Antwerpen.

En het gaat er enkel op verslechteren, na vorige verkiezingen :#:
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: vvd

Berichtdoor Eko » wo jan 09, 2013 2:33 am

Gentse Turken zijn over't algemeen thans chill.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vvd

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jan 09, 2013 2:38 am

endorr schreef:
Eko schreef:Als je hier gebruikershoeveelheden bij hebt wordt dat ook gedoogd, of hoogstens afgenomen (behalve in Antwerpen, nu Bart De Wever burgemeester is, aangezien hij vindt dat "gebruikers die geen overlast bezorgen ook allemaal gestraft moeten worden")

Ken je 1 flik die die regels toepast?
Ik allesinds niet.


:|
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: vvd

Berichtdoor san am » wo jan 09, 2013 3:57 am

endorr schreef:
Dik Tromsn0r schreef:Godverdomme zeg, is Frog net eindelijk weg, komt er met endorrr gewoon een nieuwe biserksuele brulkikker tevoorschijn :#:

Wie is endorrr? :conf:


Hahaha, echt KANKERLACHEN dat je net doet alsof je niet weet over wie hij het heeft omdat hij een r te veel typte !!! :hulde: :hulde:
san am
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: do feb 24, 2011 9:47 am

Re: vvd

Berichtdoor pinnes » wo jan 09, 2013 4:27 am

De Jongerenorganisatie Vrijheid en Democratie (JOVD) is verbaast over het plan van de VVD Amsterdam om strengere drugscontroles uit te voeren op festivals. Dit meldt bestuurslid Robin Niels van Maris tegenover Metro.

De jongeren willen juist alle drugs legaliseren. Zij pleiten al jaren voor legalisering van alle drugs: 'De verslavende werking van drugs is niet groter of kleiner dan bij andere genotsmiddelen zoals alcohol en koffie.'

De VVD-jongeren vinden dat Amsterdam een voortrekkersrol moet hebben in het drugsdebat en volgens hen past strengere controle daar nauwelijks bij. Met dit standpunt neemt de 'kleine VVD' afstand van de echte VVD. Raadslid Van Ree ziet dit echter niet zo: 'De JOVD heeft mij hierover niet benaderd. Als ze het plan echt lezen, zien ze dat het een goed verhaal is', meldt hij aan Metro.
bron: het parool.
Qua effect doet het nog het meest denken aan tramadol/O-desmethyltramadol en niet zo zeer aan morfine/hydrocodone-achtige opiaten.god=liefde Wat doe ik fout?
Avatar gebruiker
pinnes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 116
Geregistreerd: di dec 18, 2012 2:53 pm

Re: vvd

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jan 09, 2013 4:43 am

Die JOVD is het ergste van het ergste. Als je als 40 jarige bij de VVD politiek gaat doen ok, maar die 20 jarige Roderiks die daar zitten daar word ik echt misselijk van :#: Als ik kinderen krijg vind ik alles prima, gothic met paardestaart, down syndroom of homo allemaal prima als ze maar gelukkig zijn. Maar als ze bij de JOVD gaan dan is het echt klaar. Dan moet ik wel zelf mijn hand ook in eigen boezem steken want dan heb ik iets enorm verkeerd gedaan. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: vvd

Berichtdoor endorr » wo jan 09, 2013 12:06 pm

Eko schreef:Gentse Turken zijn over't algemeen thans chill.

gohja , turken marrokanen , maakt mij al niet uit wat de herkomst is , ik ken nogal chille buitenlanders of illegalen, maar zoals in elk ras zitten er rotte appels tussen, ik ben geen racist.
Maar als een jongentje van 15 jaar van buitenlandse afkomt , op de bus uit het niets vraagt : zij gy racist? ik antwoord daarop neen. Zegt ie aaah gy vuile belg ! wie is dan de racsist? zeer duidelijk.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor FranX » wo jan 09, 2013 12:31 pm

Electoraal geblaat van de VVD en haar trawanten. Net als die stoere praat om in Antwerpen opnieuw een 'War on drugs' te beginnen.

(zie: actualiteiten/antwerpen-start-oorlog-tegen-drugs-t6219.html)

Het is in de gehele historie van de mensheid machthebbers nog nooit gelukt om substanties uit te bannen. Integendeel.

Herinneren jullie deze nog:

Cocaïnesporen in 90 procent van toiletten europarlement
De toiletten van het Europees Parlement in Brussel worden niet alleen benut voor sanitaire stops. In 41 van 46 monsters genomen op wc’s, werden sporen van cocaïne aangetroffen....

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/685920/2005/07/15/Coca-iuml-nesporen-in-90-procent-van-toiletten-europarlement.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&utm_campaign=Cookiecheck
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: vvd

Berichtdoor Ivo » wo jan 09, 2013 1:18 pm

endorr schreef:
Eko schreef:Gentse Turken zijn over't algemeen thans chill.

gohja , turken marrokanen , maakt mij al niet uit wat de herkomst is , ik ken nogal chille buitenlanders of illegalen, maar zoals in elk ras zitten er rotte appels tussen, ik ben geen racist.
Maar als een jongentje van 15 jaar van buitenlandse afkomt , op de bus uit het niets vraagt : zij gy racist? ik antwoord daarop neen. Zegt ie aaah gy vuile belg ! wie is dan de racsist? zeer duidelijk.

Ik zie de link met dit topic niet direct, maar dat ligt waarschijnlijk wel aan mij.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: vvd

Berichtdoor endorr » wo jan 09, 2013 1:38 pm

Ivo schreef:
endorr schreef:
Eko schreef:Gentse Turken zijn over't algemeen thans chill.

gohja , turken marrokanen , maakt mij al niet uit wat de herkomst is , ik ken nogal chille buitenlanders of illegalen, maar zoals in elk ras zitten er rotte appels tussen, ik ben geen racist.
Maar als een jongentje van 15 jaar van buitenlandse afkomt , op de bus uit het niets vraagt : zij gy racist? ik antwoord daarop neen. Zegt ie aaah gy vuile belg ! wie is dan de racsist? zeer duidelijk.

Ik zie de link met dit topic niet direct, maar dat ligt waarschijnlijk wel aan mij.

Ja sorry daarvoor , ik heb de laatste tijd constant babbelkicks , mijn zus zegt ook gewoon dat ik soms mn bek moet houden.
Dus ik begin in mijn teksten vaak van onderwerpen te veranderen omdat ik vaak verbanden begin te leggen.
Sorry daarvoor.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: vvd

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jan 09, 2013 2:35 pm

:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: vvd

Berichtdoor supergabbur » wo jan 09, 2013 3:22 pm

Ik vind het ook wel een leuk topic zo :)
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: vvd

Berichtdoor Eko » wo jan 09, 2013 3:39 pm

door het reageren op vorige posts waren we wat weggegaan van het oorspronkelijke onderwerp.
drugs & politiek -> situatie België -> smoren op de Graslei -> Gentse Turken -> racisme
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vvd

Berichtdoor Vinnie » wo jan 09, 2013 5:57 pm

FranX schreef:Electoraal geblaat van de VVD en haar trawanten. Net als die stoere praat om in Antwerpen opnieuw een 'War on drugs' te beginnen.

(zie: actualiteiten/antwerpen-start-oorlog-tegen-drugs-t6219.html)

Het is in de gehele historie van de mensheid machthebbers nog nooit gelukt om substanties uit te bannen. Integendeel.

Herinneren jullie deze nog:

Cocaïnesporen in 90 procent van toiletten europarlement
De toiletten van het Europees Parlement in Brussel worden niet alleen benut voor sanitaire stops. In 41 van 46 monsters genomen op wc’s, werden sporen van cocaïne aangetroffen....

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/685920/2005/07/15/Coca-iuml-nesporen-in-90-procent-van-toiletten-europarlement.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&utm_campaign=Cookiecheck


hahahah mooi hoor :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: vvd

Berichtdoor Zazuu. » wo jan 09, 2013 10:19 pm

pinnes schreef:Om slachtoffers van drugsgebruik te voorkomen, zijn extra maatregelen nodig.


Daarom gaan we gratis water verstrekken, opnieuw invoeren van testcentra op feesten en wat aan de airconditioning doen zodat niet iedereen als een gek loopt te zweten.
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: vvd

Berichtdoor Eko » wo jan 09, 2013 10:23 pm

Op Goa's altijd wel leuk, random mensen met flessen water die je aanspreken en vragen of je wat wilt drinken :grin:
Wat hou ik toch van die sfeer.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Volgende

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner