Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Jmths » wo feb 23, 2022 3:18 pm

“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Zwerver » wo feb 23, 2022 6:18 pm

...
Laatst bijgewerkt door Zwerver op do maart 17, 2022 8:36 am, in totaal 1 keer bewerkt.
geen coffeeshop, geen redligth district, en geen mcdonalds
Avatar gebruiker
Zwerver
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: di nov 09, 2021 4:20 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Jmths » wo feb 23, 2022 8:18 pm

geileAnja schreef:ik wil mijn 56.7miljoen euro. is belooft door twee rechters, de rabobank, de europese bank, nicolette, winston, chantal.... het leven is zo zeer kut.


Ik kwam Tokkel regelmatig tegen in Assen rondom het Koopmansplein. Er kwam nog een moment voorbij dat hij zijn beruchte slogan repte naar mijn moeder: “Hej’n guld’n voor mij?”

Mijn moeder reageerde lekker neurotisch en netjes: "Nee, ik heb geen gulden voor je."

Waarop Tokkel vervolgens reageerde: "Nauwwwwww.... Je hep woal lékkéré téttén!

Toen Tokkel overleed ging het verhaal rond dat hij een miljonair was en dat hij zijn zwerversact van 20+ jaar één grote grap was.

Misschien op een dag... Dat jij even hard mag stinken als zwerver Tokkel, want godverdomme wat stonk die gast hard. :beer: :hulde: :lol:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Zwerver » do maart 10, 2022 1:09 pm

....
Laatst bijgewerkt door Zwerver op do maart 17, 2022 8:36 am, in totaal 1 keer bewerkt.
geen coffeeshop, geen redligth district, en geen mcdonalds
Avatar gebruiker
Zwerver
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: di nov 09, 2021 4:20 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Zwerver » do maart 10, 2022 5:19 pm

Hitler was er neergezet door een paar kut argertijnen die af en toe zijn reflexen bogen.

....

Hitler is geen slecht mens, want die bestaan niet. Slechte mensen bestaan niet. Ze zijn hooguit verkloot.

God bestaat niet. Collectieve bewustzijn mogelijk wel. Het is evolutie & natuurkunde. Profeten zijn mensen die door andere mensen worden gebruikt om van hun problemen af te komen. Heil Telepathie :stoned:
Laatst bijgewerkt door Zwerver op ma maart 14, 2022 5:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
geen coffeeshop, geen redligth district, en geen mcdonalds
Avatar gebruiker
Zwerver
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: di nov 09, 2021 4:20 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Wietsmoker » di jun 21, 2022 6:59 am

Was Hitler een profeet?
Daar zijn we verdeeld.
Was de 2e wereldoorlog een profetische oorlog?

Huidig Israël is niet meer dan een joodse kolonie der USA, heeft weinig meer met het volk Israël te maken (dat door God werd uitverkoren tot een volk van vorsten en profeten), de moderne landsgrenzen van Israël hebben niets met de heiligheid van bijvoorbeeld koning Salomon of koning David te maken.
Bovendien voel ik niet echt dat God nu dichterbij is en/of aan 'onze' kant staat.

De Palestijnse kinderen gooien met stenen naar Israël.
In werkelijkheid komt dit doordat zij hun vader, broer of oom (misschien een tante) aan de oorlog zijn kwijtgeraakt, misschien wel allemaal.
Natuurlijk moet Israël met gepaste agressie en haat reageren, dat Palestijnse kinderen met stokken slaan en stenen gooien naar Israëlische tanks is iets dat zeer onrechtvaardig is voor Israël.

Het is tegenwoordig niet eenvoudig meer om jood te zijn. Althans, daar lijkt het op.


Ik ga net zoals Hitler gebedsmolentjes draaien in de Alpen.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Jmths » di jun 21, 2022 8:49 pm

Wietsmoker schreef:Was Hitler een profeet?
Daar zijn we verdeeld.
Was de 2e wereldoorlog een profetische oorlog?

Huidig Israël is niet meer dan een joodse kolonie der USA, heeft weinig meer met het volk Israël te maken (dat door God werd uitverkoren tot een volk van vorsten en profeten), de moderne landsgrenzen van Israël hebben niets met de heiligheid van bijvoorbeeld koning Salomon of koning David te maken.
Bovendien voel ik niet echt dat God nu dichterbij is en/of aan 'onze' kant staat.

De Palestijnse kinderen gooien met stenen naar Israël.
In werkelijkheid komt dit doordat zij hun vader, broer of oom (misschien een tante) aan de oorlog zijn kwijtgeraakt, misschien wel allemaal.
Natuurlijk moet Israël met gepaste agressie en haat reageren, dat Palestijnse kinderen met stokken slaan en stenen gooien naar Israëlische tanks is iets dat zeer onrechtvaardig is voor Israël.

Het is tegenwoordig niet eenvoudig meer om jood te zijn. Althans, daar lijkt het op.


Ik ga net zoals Hitler gebedsmolentjes draaien in de Alpen.

De Parthen hebben in het volledige Midden-Oosten genocide gepleegd en Babylon met de grond gelijk gemaakt.

Die zielige 'zandallochtonen' hebben vanuit historisch perspectief hun leed en verdriet volledig aan zichzelf te danken.

De Palestijnse kindjes worden bewust 'als mediaschild' gebruikt. Ik hoop stiekem dat er nog een paar met een sniper rifle door het hoofd worden geschoten en dat mensen zich eindelijk beginnen te realiseren dat genocide "NIET OKÉ IS".

Het is perfect vergelijkbaar met de Russen die momenteel Oekraïne binnen vallen.

SIEG HEIL MOTHERFUCKERS! o/
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor Zwerver » zo jun 26, 2022 5:14 pm

kan niet wachten totdat ik videos van mijzelf te zien krijg, waarop ik door een grote groep nazi's en rijke kutwijven, helemaal wordt kapot gemaakt en mensen mij wegduwen, tegen me schreeuwen, blackouts bezorgen en mij kikkergeluiden laten maken
geen coffeeshop, geen redligth district, en geen mcdonalds
Avatar gebruiker
Zwerver
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: di nov 09, 2021 4:20 pm

Re: 卍 Willen we MEER of MINDER Fascisme?! 卍

Berichtdoor verneukeratief » zo jun 26, 2022 9:15 pm

:wave:
Zwerver schreef:kan niet wachten totdat ik videos van mijzelf te zien krijg, waarop ik door een grote groep nazi's en rijke kutwijven, helemaal wordt kapot gemaakt en mensen mij wegduwen, tegen me schreeuwen, blackouts bezorgen en mij kikkergeluiden laten maken

En dat klinkt dan als muwuhahahaa
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner