"Erdogan biedt opnieuw aan om te bemiddelen"
geileAnja schreef:ik wil mijn 56.7miljoen euro. is belooft door twee rechters, de rabobank, de europese bank, nicolette, winston, chantal.... het leven is zo zeer kut.
Wietsmoker schreef:Was Hitler een profeet?
Daar zijn we verdeeld.
Was de 2e wereldoorlog een profetische oorlog?
Huidig Israël is niet meer dan een joodse kolonie der USA, heeft weinig meer met het volk Israël te maken (dat door God werd uitverkoren tot een volk van vorsten en profeten), de moderne landsgrenzen van Israël hebben niets met de heiligheid van bijvoorbeeld koning Salomon of koning David te maken.
Bovendien voel ik niet echt dat God nu dichterbij is en/of aan 'onze' kant staat.
De Palestijnse kinderen gooien met stenen naar Israël.
In werkelijkheid komt dit doordat zij hun vader, broer of oom (misschien een tante) aan de oorlog zijn kwijtgeraakt, misschien wel allemaal.
Natuurlijk moet Israël met gepaste agressie en haat reageren, dat Palestijnse kinderen met stokken slaan en stenen gooien naar Israëlische tanks is iets dat zeer onrechtvaardig is voor Israël.
Het is tegenwoordig niet eenvoudig meer om jood te zijn. Althans, daar lijkt het op.
Ik ga net zoals Hitler gebedsmolentjes draaien in de Alpen.
Zwerver schreef:kan niet wachten totdat ik videos van mijzelf te zien krijg, waarop ik door een grote groep nazi's en rijke kutwijven, helemaal wordt kapot gemaakt en mensen mij wegduwen, tegen me schreeuwen, blackouts bezorgen en mij kikkergeluiden laten maken
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten