Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Dreuge schreef:gewoon, genoeg om dronken te worden
MDMAmazing schreef:Ik wil binnenkort voor de grap een fles cannabis absinth halen
Tripkip schreef:Absint drink je niet in shotjes...
Dreuge schreef:Tripkip schreef:Absint drink je niet in shotjes...
hoe dan??
Inhale schreef:Dat spul ga ik echt nooit meer drinken
De werking is gewoon het zelfde als elke andere sterke drank.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Het suikerlepeltje krijg je meestal gratis bij een fles toch?NiandraLades schreef:Ik drink regelmatig een glaasje, 70% vol hier dus je wordt vrij snel aangeschoten. Soms in shotjes maar meestal met het bekende suikerlepeltje, suiker en ijswater. Kater is bij mij hetzelfde als bij andere sterke drank.
MDMAmazing schreef:Het suikerlepeltje krijg je meestal gratis bij een fles toch?NiandraLades schreef:Ik drink regelmatig een glaasje, 70% vol hier dus je wordt vrij snel aangeschoten. Soms in shotjes maar meestal met het bekende suikerlepeltje, suiker en ijswater. Kater is bij mij hetzelfde als bij andere sterke drank.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tripkip schreef:Inhale schreef:Dat spul ga ik echt nooit meer drinken
De werking is gewoon het zelfde als elke andere sterke drank.
Ja wat had je verwacht?
Ivo schreef:De laatste keer dat ik absinth gedronken heb, heb ik gewoon een fles in de supermarkt gekocht. Geen lepeltje erbij, gewoon de fles.
Poseidon schreef:Ivo schreef:De laatste keer dat ik absinth gedronken heb, heb ik gewoon een fles in de supermarkt gekocht. Geen lepeltje erbij, gewoon de fles.
Zo is het maar net. ECHTE MANNEN DRINKEn wodka & absinth uit de fles. OOk een stalen maag Ivo?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten