Exceptional Insight schreef:40 mg Diazepam, 25 mg Seroquel, 2 mg Flunitrazepam, 1 mg Lorazepam en een halve fles whisky.
Niet doen.
Chris Pontius schreef:Exceptional Insight schreef:40 mg Diazepam, 25 mg Seroquel, 2 mg Flunitrazepam, 1 mg Lorazepam en een halve fles whisky.
Niet doen.
Juist wél.. ik heb me kapot gelachen!
Exceptional Insight schreef:Chris Pontius schreef:Exceptional Insight schreef:40 mg Diazepam, 25 mg Seroquel, 2 mg Flunitrazepam, 1 mg Lorazepam en een halve fles whisky.
Niet doen.
Juist wél.. ik heb me kapot gelachen!
Fijn om te zien dat je vriend zo aftakelt, hm?
ikklaarjevies schreef:Hey mensen!
Momenteel 3 biertjes op 1 blow en 1 tenazepam op, gevolgd door nog 2 biertjes en 2 tenazepam (10mg). En rustig bezig aan nog een jointje en een biertje, ik hou jullie morgen op ge hoogte van deze combinatie!
Momenteel 3 biertjes op 1 blow en 1 tenazepam op, gevolgd door nog 2 biertjes en 2 tenazepam (10mg). En rustig bezig aan nog een jointje en een biertje, ik hou jullie morgen op ge hoogte van deze combinatie!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
FrancisStevens schreef:Nooit doen, alcohol drinken op benzodiazepinen. Levensgevaarlijk. Een giftige combinatie.
FrancisStevens schreef:Nooit doen, alcohol drinken op benzodiazepinen. Levensgevaarlijk. Een giftige combinatie.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Jcutter schreef:Ja, heerlijke combo. Alleen gevaarlijk omdat het je ademhaling kan onderdrukken. Vind de combo vooral lekker als je er ook een beetje hasj bij rookt
Albert Einstein schreef:
Poseidon schreef:Gewoon lekker chill en ontspannen als je niet teveel van beiden neemt.
Een professor van Psychiatry heeft me laatst na mijn OD in het ziekenhuis uitgelegd dat er serieuze risico's aan deze combo kleven. Was echter nog te veel bezig met het reconstrueren van mijn existentie om me te herinneren hoe of wat. Zal het binnenkort nog eens navragen. In ieder geval was de concentratie benzodiapiden in mijn bloed angstaanjagend hoog en zouden ze het op prijs stellen als ik me er voor laat behandelen.
Schijnbaar vonden ze dat ernstiger dan mijn cocagebruik. Geen woord daar over.van hun kant.
Albert Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten