Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Kan aan mij liggen, maar ik zie dit nergens staanTripkip schreef:Medicinale coke?
ed1972 schreef:@Bal0en : Ik heb cocaine een paar keren gebruikt, ook medicinale pure coke, maar ik werd alleen een beetje hyper en pijn in mijn neus. Verder geen kater en ook geen schuldgevoel.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Thax Ivo. Gaat oook voor geen meter, op PC aan proefschrift werken en de laptop op DF....Cocaine is van origine een medicijn. Wordt nog steeds gebruikt bij kaakchirurgie & de oogarts. Nog niet zo lang geleden werden vooral kinderen onder narcose gebracht met een combo van 3 substanties waar cocaine er eentje van was.Uit onderzoek met muizen is gebleken dat deze resistent werden tegen 60% van de griepvirus-varianten die ze ingespoten kregen na de toediening van cocaine.Tsja, ik kwam jaren geleden terug naar Nederland uit een mooi gebied dat in no time in de Hell transformeerde. Daarna was ik continu ziek. Bloedstolsels, gevaarlijke oogontstekingen, migraine....zal jullie de rest besparen. Hoewel ik vermoed dat ook mijn ernstige RSI-klachten er van weg gegaan zijn. Sinds ik het Godenpoeder dat Quetzalcoatl met zijn smaragdgroene veren rondstrooit ben gaan gebruiken, verdwenen al die kwalen als sneeuw in de zon. Nooit meer ziek. Zelf geen normale hoofdpijn meer. En griep: weet niet meer hoe dat voelde.Cocaine is een van de machtigste medicinen die er bestaan. Het probleem is alleen dat je sterk in je schoenen moet staan om het medicinaal te gebruiken. Voor je het door hebt, gaat het compleet met je aan de haal.Ivo schreef:ed1972 schreef:@Bal0en : Ik heb cocaine een paar keren gebruikt, ook medicinale pure coke, maar ik werd alleen een beetje hyper en pijn in mijn neus. Verder geen kater en ook geen schuldgevoel.
kevinoow schreef:nee.
voldie schreef:je moet of iets hebben van fuck it ik drink gewoon 2 of 3 halve liters per dag of er mee stoppen want drinken met een schuldgevoel is kut, dan kan je niet volledig ontspannen
Socrates schreef:Ik genereer dat gevoel ook, bij mij is de insteek en frequentie echter iets anders. Bij de hockey drink ik (tijdens de competitie) 3 dagen in de week aardig wat bier en daarnaast wil ik het ook nog wel nuttigen op een of twee andere dagen in de week waardoor ik soms op 4/5 dagen met bier kan zitten en dit heeft er voor gezorgd dat ik niet meer beschik over het lichaam wat ik 2 jaar geleden nog had. Voel me ook nuttelozer en luier omdat ik naast hockey gestopt ben met fitness, maar zoveel bier en fitness gaan gewoonweg niet samen. Afijn, het verneukt mijn gemoedstoestand wel aardig dus.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten