snuifduif schreef:Het is allemaal een conspiracy. Big bier betaald de artsen grof geld om baclofen tegen te houden. WE HEBBEN JE DOOR FREDDY HEINEKEN
@frog
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef::#: allemaal weer huilie huilie doen ...
Stoppen met drinken doe je hoe dan ook toch zelf. Dus laat die onzin achterwegen
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
someone schreef:Ik vind het moreel verwerpelijk als je als arts iemand een behandeling verzwijgt die zijn/haar leven kan redden c.q. aanzienlijk kan verbeteren
verneukeratief schreef:Dit. Zo moeilijk is het niet als je maar wil
zannypopper schreef:Blijven drinken is de oplossing voor alcohol verslaving, show me proof that I'm wrong..
packjam schreef:verneukeratief schreef:Dit. Zo moeilijk is het niet als je maar wil
Het is de hardste van alle drugs, "ethanol of alcahol", en jij zegt dat je het zo maar even op kunt geven, vertel dat in een afkickkliniek ze zullen je boodschap omarmen
verneukeratief schreef:Dit. Zo moeilijk is het niet als je maar wil
Baclofen heeft mogelijk naast spierverslappende eigenschappen ook op psychisch niveau een "verslappende" werking. Lopend onderzoek moet uitwijzen of baclofen om die reden ook een geschikt middel zou kunnen zijn om de symptomen van autisme te verlichten.[96][97] De eerste resultaten zijn bemoedigend.[98]
Recent onderzoek naar autisme en verslaving wijst uit dat het aantal verslaafden onder autisten ruim acht keer hoger ligt dan vanuit de algemene bevolking is te verwachten. In een andere studie bleek dat bij 70 volwassenen met autisme het profiel van de persoonlijkheid minder afweek van het profiel van de algemene populatie als er sprake was (geweest) van een verslaving, vergeleken bij mensen uit die groep die nooit verslaafd waren geweest.
Datzelfde fenomeen zag men bij de cijfers die mensen met autisme gaven over hun sociaal functioneren; er werden minder sociale problemen gerapporteerd als er sprake was (geweest) van een verslaving. Met het onderzoek naar baclofen bij autisme en het onderzoek naar baclofen bij verslaving hoopt men aan te tonen dat men op dit gebied twee vliegen in een klap kan slaan.
verneukeratief schreef:Baclofen is lekker spul voor een paar extra roesjes op de dag. Slik het al jaren, maar kan niet zeggen dat het trek wegneemt
Vinnie schreef:someone schreef:Ik vind het moreel verwerpelijk als je als arts iemand een behandeling verzwijgt die zijn/haar leven kan redden c.q. aanzienlijk kan verbeteren
ik snap wel wat je bedoelt maar ik denkt niet dat artsen het expres verzwijgen om de klinieken geld te laten verdienen
en een andere (slechte) reden zou ik ook niet kunnen bedenken
denk eerder dat ze gewoon voorzichtig willen zijn met verslaafde laten afkicken met behulp van andere middelen, Dat kan aangezien het vrijwel exact phenibut is, als de arts dit kent ten minste
bovendien is het waarschijnlijk ook gewoon een kwestie van tijd voordat het in Nederland meer gebruikt gaat worden (als het echt goed werkt) Wiki Phenibut en zie eens dat de laatste jaren verschillende EU landen dit op de opium lijst plaatsten, ongeveer rond dezelfde tijd Baclofen verkrijgbaar werd
er zij altijd landen die als eerst zijn en landen die later komen met bepaalde medicijnen, dat betekend niet dat in het ene land alle dokters onethisch zijn, erg kort door de bocht dit
Ohja, de beste grap: Phenibut verslaving word soms behandeld met Baclofen zegt wiki.
Das duidelijk ja
verneukeratief schreef:Baclofen is lekker spul voor een paar extra roesjes op de dag. Slik het al jaren, maar kan niet zeggen dat het trek wegneemt
packjam schreef:verneukeratief schreef:Baclofen is lekker spul voor een paar extra roesjes op de dag. Slik het al jaren, maar kan niet zeggen dat het trek wegneemt
Ik drink vanaf mijn 16e en crave het nu ook ben 54, ik bouwde Baclofen in een maand op en ik had geen trek meer, ik snapte er niks van toen zat ik op 50 mg en ben nog hoger gegaan, ik had geen trek ik vergat het gewoon mijn pilsjes ik zat achter mijn pc, keek op de klok en het was 16 uur, ik denk he? Normaal drink ik al om 13 of 14 uur, het werkt echt en phenibut er bij halen met chloor man, waarom makkelijk als het ook moeilijk kan nietwaar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten