Winehouse schreef:zoete troep
want een echte vent koopt altijd bier
TOK schreef:want een echte vent koopt altijd bier
niet alleen zitten er ook dames op dit forum, ik zou toch ook wel willen stellen dat je een hele schare mannelijke forumbezoekers buitensluit die wel vodka of whisky (of zelfs whiskey, maar ik zou niet weten wie dat zou willen )drinken....
Exceptional Insight schreef:Schoenmaker, blijf bij je leest.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
alcoholist schreef:TOK schreef:want een echte vent koopt altijd bier
niet alleen zitten er ook dames op dit forum, ik zou toch ook wel willen stellen dat je een hele schare mannelijke forumbezoekers buitensluit die wel vodka of whisky (of zelfs whiskey, maar ik zou niet weten wie dat zou willen )drinken....
kikkervissie
Flameon schreef:Winehouse schreef:zoete troep
Daar moet ik sowieso niks van hebben. Waar ik btw goed ziek van kan worden is van shotjes, jagermeister ofzo. Daar drink ik er zo een paar van weg en als je dan buiten komt dan is 't BAM
TOK schreef:want een echte vent koopt altijd bier
Oom Klaas schreef:Wat nu als je venijn plezierig vind?
Exceptional Insight schreef:Oom Klaas schreef:Wat nu als je venijn plezierig vind?
Daarom betekent het ook helemaal niets voor mij wanneer Drientje zegt dat ze voor iemand door het vuur zou gaan.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Exceptional Insight schreef:Oom Klaas schreef:Wat nu als je venijn plezierig vind?
Daarom betekent het ook helemaal niets voor mij wanneer Drientje zegt dat ze voor iemand door het vuur zou gaan.
Goedzo, dit is al de tweede leuke opmerking die ik van jou lees in 2 dagen. Ben je gestopt met drugs of zo?
Dione schreef:Dat gezegde heeft niets te maken met het slecht vallen van bier na wijn. Het komt al uit de middeleeuwen, waar de mensen op stand wijn dronken en de arbeiders bier. Als je dus van wijn naar bier ging, had je een stap terug gedaan op de sociale ladder en vandaar het hele "Bier na wijn geeft venijn" gezegde ^^
Cocainer schreef:Fuck wijn, doe mij maar een biertje met een dikke lijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten