voldie schreef:ik geloof best dat er in jou bierbuik meer liters passen als dan in mijn sixpack maar dat betekend niet dat je meer wasted bent, geloof mijn nou maar partypipo als jij echt heel dronken bent kan je niet meer (normaal) praten en je hoeft je er niet voor te schamen dat je dat als zelf bekroonde zuip koningin nog nooit hebt gehad
mag ik vragen of je ooit black outs hebt gehad van alcohol ?
http://www.alcoholenik.nl/alcohol/effecten/laveloos/ als je in deze staat verkeerd kan je niet meer normaal praten
Dude serieus,
Ik ging vorige week en de week ervoor nog bijna KO door de hoeveelheid alcohol. Bijna m'n bed niet gehaald. Toen ik er was direct licht uit, bots.
En ik heb regelmatig een teleportatie moment als ik dronken ben. Ik ga mijn jas halen om naar huis te gaan, ik word wakker in mijn bed, heel soms met kots in een emmer naast mij. Vaker wel gewoon die emmer naast mij just tot be sure, blijkbaar.
Of we gaan naar huis en ik zit achterin de auto hele verhalen te vertellen, schijnt nog fucking geniaal grappig te zijn ook en goed verstaanbaar en we moeten een uur terug rijden met de auto en ik weet alleen maar dat ik mijn jas pakte en in bed wakker werd.