Ik drink uit de fles
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaaddikke zonnebrilhoordf
Flameon schreef:Duvel in iedergeval noot drinken uit de fles, is me ooit gruwelijk slecht bekomen hahaha
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Flameon schreef:Duvel in iedergeval noot drinken uit de fles, is me ooit gruwelijk slecht bekomen hahaha
Duvel uit het flesje moet je leren drinken. Anders kom je de Gentse Feesten echt niet door
Ivo schreef:Flameon schreef:Duvel in iedergeval noot drinken uit de fles, is me ooit gruwelijk slecht bekomen hahaha
Duvel uit het flesje moet je leren drinken. Anders kom je de Gentse Feesten echt niet door
Dreuge schreef:uit een flesje (maar meestal uit blik)
Flameon schreef:Het valt me toch op dat veel mensen gewoon graag uit de fles drinken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten