Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
maattilo schreef:Is dit misschien omdat ik het fijner vind om onder de invloed te zijn van MDMA dan van alcohol?
iemandniemand schreef:Door xtc word je veel bewuster van alles om je heen en van alcohol juist niet, dan verlies je je zef controle.
Immo schreef:iemandniemand schreef:Door xtc word je veel bewuster van alles om je heen en van alcohol juist niet, dan verlies je je zef controle.
Bewuster van xtc?
LuchtiNgtoetje schreef:co sign. alcohol word je door grote reclame bureaus opgedrongen om te drinken, maar eigenlijk is de rest van de drugs beter.
maniac schreef:LuchtiNgtoetje schreef:co sign. alcohol word je door grote reclame bureaus opgedrongen om te drinken, maar eigenlijk is de rest van de drugs beter.
The truth.
Dreuge schreef:maniac schreef:LuchtiNgtoetje schreef:co sign. alcohol word je door grote reclame bureaus opgedrongen om te drinken, maar eigenlijk is de rest van de drugs beter.
The truth.
1, 2, nee
Elfquest schreef:Ik herken het ook. Na de geestverruimende effecten van X, gingen de geestvernauwende effecten van alcohol me meer tegenstaan.
Lex Talionis schreef:Ik ken dit verschijnsel ook wel een beetje alleen had ik het met wiet. Sinds ik begonnen ben te blowen kan ik het effect van alcohol echt veel minder waarderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten