Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gold Strike

Het subforum over alcoholische dranken. Hier gaat het over alles van bier en wijn tot absinth.

Re: Gold Strike

Berichtdoor Tisjeboy » zo apr 24, 2011 3:03 am

Oooh volgens mij heb ik ook wel es goldstrike gemengt, dat was volgens mij nog beter te doen, meestal vergeet ik flarden van de avond als er goldstrike aan te pas gekomen is. Daarom haal ik het nooit.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Dopey » zo apr 24, 2011 3:42 am

DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)

/DrMed

Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud. :lol:
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 4:35 am

Jules schreef:
DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)

/DrMed

Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud. :lol:

Laat 'm nou lekker in de waan dat hij 24 karaats goud opdrinkt. Op een dag zal hij goudstaven poepen waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 4:36 am

heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 4:52 am

Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over

Wat? Hij heeft een zilverstaaf. Ik wil gewoon dat hij blij kan zijn voor een ander wanneer die goudstaven kan poepen. Alles met de beste intenties hoor.

Pessimist.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 4:56 am

het is vakewr dat je he goed bedoeltm maar niet goed brengt. jij snapt sdubtiliteit niet, gewoon even wat vriendelijker zijn ook al is het niet gemeend en alles komt goel.d je bent een slimme jongen alleen dat soort dingen zijn \jammer, maar dat leer je wel :)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:06 am

Tomzeur schreef:het is vakewr dat je he goed bedoeltm maar niet goed brengt. jij snapt sdubtiliteit niet,

Ik snap subtiliteit prima. Ik kan er alleen niet mee omgaan. Dan ga ik om vanalles heen draaien en wordt het alleen nog maar moeilijker voor je. Direct zijn werkt beter voor mij.

Tomzeur schreef:gewoon even wat vriendelijker zijn ook al is het niet gemeend en alles komt goel.d

Waarom? Liegen is lelijk.

Tomzeur schreef:je bent een slimme jongen alleen dat soort dingen zijn \jammer, maar dat leer je wel :)

Maybe yes, maybe no. Het kan vriezen, het kan dooien.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 5:08 am

Ik vraag mij dit eerlijk af: Waarom voegen jullie elkaar niet toe op msn of iets dergelijks. Spam anders heel het forum onder.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:17 am

PoisonDrink schreef:Ik vraag mij dit eerlijk af: Waarom voegen jullie elkaar niet toe op msn of iets dergelijks. Spam anders heel het forum onder.

Vind je het niet leuk om al onze liefdesperikelen te lezen? Ik gebruik namelijk geen msn.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:19 am

Ik heb hier een goed voorbeeld van. Ik he b wel eens een kankeerlelijke wqollledn trui van mijn oma gehad. Maar ik zei dart hij mooi was, omdat ze hem met liefde had gemaakt. Maar jij lijkt me iemand die dan op dat moment gewoon zegt wat hij daenkt en dat kan je dan ecvht niet manek, vind ik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor PoisonDrink » zo apr 24, 2011 5:19 am

Exceptional Insight schreef:Vind je het niet leuk om al onze liefdesperikelen te lezen? Ik gebruik namelijk geen msn.


Nee.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:21 am

Tomzeur schreef:Ik heb hier een goed voorbeeld van. Ik he b wel eens een kankeerlelijke wqollledn trui van mijn oma gehad. Maar ik zei dart hij mooi was, omdat ze hem met liefde had gemaakt. Maar jij lijkt me iemand die dan op dat moment gewoon zegt wat hij daenkt en dat kan je dan ecvht niet manek, vind ik.

Kijk! Dan heb ik een goed voorbeeld van waarom je er waarde aan moet hechten wanneer mensen moeite voor je doen. Hoe lelijk die trui ook is, het feit dat je oma er moeite in heeft gestoken, waarschijnlijk omdat ze van je houdt, zou hem al mooi moeten maken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:22 am

Poisondrink wil allen over ayahuasca praten die huippie 8-)
Betje actie is te veel gevraagd 8-''
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:23 am

Exceptional Insight schreef:
Tomzeur schreef:Ik heb hier een goed voorbeeld van. Ik he b wel eens een kankeerlelijke wqollledn trui van mijn oma gehad. Maar ik zei dart hij mooi was, omdat ze hem met liefde had gemaakt. Maar jij lijkt me iemand die dan op dat moment gewoon zegt wat hij daenkt en dat kan je dan ecvht niet manek, vind ik.

Kijk! Dan heb ik een goed voorbeeld van waarom je er waarde aan moet hechten wanneer mensen moeite voor je doen. Hoe lelijk die trui ook is, het feit dat je oma er moeite in heeft gestoken, waarschijnlijk omdat ze van je houdt, zou hem al mooi moeten maken.


En wat zou je zeggen als drientje die <trui voor je zou mzke? ik weet zekeer dat je niet blij zou zijn


ok. geen goed voorbeed, een touw nvan vieze bondagewol is gewoon vies. laat maar 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:34 am

Tomzeur schreef:En wat zou je zeggen als drientje die <trui voor je zou mzke? ik weet zekeer dat je niet blij zou zijn

Als zij die met liefde voor mij gemaakt zou hebben, dan zou ik dat zeker waarderen. Alleen kan zij moeilijk houden van iemand die ze niet kent.

Tomzeur schreef:ok. geen goed voorbeed, een touw nvan vieze bondagewol is gewoon vies. laat maar 8-)

Doet jouw oma daar ook aan?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:36 am

drientje is een hippie na een herboren ayakusjhga trrip houdt ze van iedereen die zch afkeert van de maatschappij, dat weet je 8-)

en wat mijn oma doet hoef ik niet te weten, van drientje vind ik het al behoorlijk onfris en die nis 40 jzar jongen, moet je nagaan 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor duplicity » zo apr 24, 2011 5:41 am

Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over


Ben jij nou gewoon retarded of wil je de indruk geven dat je volledig van de kaart bent om stoer te doen ? Serieus, mijn ongeboren voorvocht zoontje kan het nog beter.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:41 am

Tomzeur schreef:drientje is een hippie na een herboren ayakusjhga trrip houdt ze van iedereen die zch afkeert van de maatschappij, dat weet je 8-)

Kun jij me dan vertellen hoe Deranged, zonder ayahuasca, binnen 2-3 jaar van misantroop is ontpopt tot iemand die van iedereen zegt te houden? Kan dat ook zonder die zooi?

Tomzeur schreef:en wat mijn oma doet hoef ik niet te weten, van drientje vind ik het al behoorlijk onfris en die nis 40 jzar jongen, moet je nagaan 8-)

Wordt het schoner naarmate de mishandelde persoon in kwestie jonger is?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:44 am

kom gewwoon een terrasje doen. dit quoten is leuk en aardig maar chiletn is beter 8)-
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:46 am

duplicity schreef:
Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over


Ben jij nou gewoon retarded of wil je de indruk geven dat je volledig van de kaart bent om stoer te doen ? Serieus, mijn ongeboren voorvocht zoontje kan het nog beter.


HAHAHHAAHAHAHAAHAHHAAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA

Ga jij maar serieus op een drugsforum ziten ik lach wel op alles 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:48 am

Tomzeur schreef:kom gewwoon een terrasje doen. dit quoten is leuk en aardig maar chiletn is beter 8)-

Je bent niet erg consequent hè? Wil je nou wel dat ik kom, of niet? Ik kan vandaag quoten wat ik wil, jij hebt toch één of andere kutsmoes met mensen die je 6 jaar niet gezien hebt. Wat moet je daar nou mee? Het is toch niet voor niets dat je die zo lang niet hebt gezien?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » zo apr 24, 2011 5:50 am

morgen kan chris ook niet daar gaatv het niet om jij begon gelijk over ,morgen 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 5:52 am

Tomzeur schreef:morgen kan chris ook niet daar gaatv het niet om jij begon gelijk over ,morgen 8-)

Omdat jij zegt dat ik mijn moeite moet steken in het langskomen bij jou, in plaats van in mijn quotes. Dus ik dacht dat je haast had. Blijkbaar heb ik meer dan genoeg tijd voor die quotes.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor duplicity » zo apr 24, 2011 6:06 am

Tomzeur schreef:HAHAHHAAHAHAHAAHAHHAAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA

Ga jij maar serieus op een drugsforum ziten ik lach wel op alles 8-)


FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Karhu » zo apr 24, 2011 10:14 am

Exceptional Insight schreef:
Jules schreef:
DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)

/DrMed

Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud. :lol:

Laat 'm nou lekker in de waan dat hij 24 karaats goud opdrinkt. Op een dag zal hij goudstaven poepen waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.


Gelukkig kan bladgoud ook geen 24 karaats zijn... :wave:
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Gold Strike

Berichtdoor Exceptional » zo apr 24, 2011 10:30 am

Xeloc schreef:Gelukkig kan bladgoud ook geen 24 karaats zijn... :wave:

Het is een legering van goud en titanium, zilver en/of koper met een dikte van 0,0001 mm. Verder heb ik geen verstand van karaten.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Einstein » zo apr 24, 2011 4:14 pm

Tomzeur was weer lekker bezig 8-) Vind het wel schattig altijd.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Gold Strike

Berichtdoor DrMed » zo apr 24, 2011 4:38 pm

Exceptional Insight schreef:
Jules schreef:
DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)

/DrMed

Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud. :lol:

Laat 'm nou lekker in de waan dat hij 24 karaats goud opdrinkt. Op een dag zal hij goudstaven poepen waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.


De eerste gouden drol die ik draai draag ik aan jou op! :grin:
DrMed
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 9:54 pm

Re: Gold Strike

Berichtdoor Casplantje. » ma apr 25, 2011 3:35 pm

Lekk0r! :grin:
Het is zowel een zoete als een scherpe sensatie op je tong. Je drinkt er alleen al wel snel te veel van, dat is het nadeel van Goldstrike..
Done: Alcohol, wiet, speed en XTC/MDMA
Avatar gebruiker
Casplantje.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 159
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:34 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Gold Strike

Berichtdoor TOK » ma apr 25, 2011 5:47 pm

waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.


juich niet te vroeg

BEWARE
Today: The Doctor
Tomorrow: You
TOK
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: za apr 02, 2011 9:02 pm
Woonplaats: ongeveer hier

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Alcohol

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron