DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)
/DrMed
Jules schreef:DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)
/DrMed
Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:het is vakewr dat je he goed bedoeltm maar niet goed brengt. jij snapt sdubtiliteit niet,
Tomzeur schreef:gewoon even wat vriendelijker zijn ook al is het niet gemeend en alles komt goel.d
Tomzeur schreef:je bent een slimme jongen alleen dat soort dingen zijn \jammer, maar dat leer je wel
PoisonDrink schreef:Ik vraag mij dit eerlijk af: Waarom voegen jullie elkaar niet toe op msn of iets dergelijks. Spam anders heel het forum onder.
Exceptional Insight schreef:Vind je het niet leuk om al onze liefdesperikelen te lezen? Ik gebruik namelijk geen msn.
Tomzeur schreef:Ik heb hier een goed voorbeeld van. Ik he b wel eens een kankeerlelijke wqollledn trui van mijn oma gehad. Maar ik zei dart hij mooi was, omdat ze hem met liefde had gemaakt. Maar jij lijkt me iemand die dan op dat moment gewoon zegt wat hij daenkt en dat kan je dan ecvht niet manek, vind ik.
Exceptional Insight schreef:Tomzeur schreef:Ik heb hier een goed voorbeeld van. Ik he b wel eens een kankeerlelijke wqollledn trui van mijn oma gehad. Maar ik zei dart hij mooi was, omdat ze hem met liefde had gemaakt. Maar jij lijkt me iemand die dan op dat moment gewoon zegt wat hij daenkt en dat kan je dan ecvht niet manek, vind ik.
Kijk! Dan heb ik een goed voorbeeld van waarom je er waarde aan moet hechten wanneer mensen moeite voor je doen. Hoe lelijk die trui ook is, het feit dat je oma er moeite in heeft gestoken, waarschijnlijk omdat ze van je houdt, zou hem al mooi moeten maken.
Tomzeur schreef:En wat zou je zeggen als drientje die <trui voor je zou mzke? ik weet zekeer dat je niet blij zou zijn
Tomzeur schreef:ok. geen goed voorbeed, een touw nvan vieze bondagewol is gewoon vies. laat maar
Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Tomzeur schreef:drientje is een hippie na een herboren ayakusjhga trrip houdt ze van iedereen die zch afkeert van de maatschappij, dat weet je
Tomzeur schreef:en wat mijn oma doet hoef ik niet te weten, van drientje vind ik het al behoorlijk onfris en die nis 40 jzar jongen, moet je nagaan
duplicity schreef:Tomzeur schreef:heb je rizeie met je mattie dat je zo doet? word het noi gewoon met elkaar eens net zoals altijd ipv dit gedoe slkaat nergen sop ei al sje zo doet hou je helemaal geen vrienden meer over
Ben jij nou gewoon retarded of wil je de indruk geven dat je volledig van de kaart bent om stoer te doen ? Serieus, mijn ongeboren voorvocht zoontje kan het nog beter.
Tomzeur schreef:kom gewwoon een terrasje doen. dit quoten is leuk en aardig maar chiletn is beter 8)-
Tomzeur schreef:morgen kan chris ook niet daar gaatv het niet om jij begon gelijk over ,morgen
Tomzeur schreef:HAHAHHAAHAHAHAAHAHHAAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA
Ga jij maar serieus op een drugsforum ziten ik lach wel op alles
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Exceptional Insight schreef:Jules schreef:DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)
/DrMed
Hahahahah ze stoppen er geen 24 karaats goud in natuurlijk, dat is gewoon bladgoud.
Laat 'm nou lekker in de waan dat hij 24 karaats goud opdrinkt. Op een dag zal hij goudstaven poepen waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.
Xeloc schreef:Gelukkig kan bladgoud ook geen 24 karaats zijn...
Exceptional Insight schreef:Jules schreef:DrMed schreef:Het is echt 24 karaats goud, het is alleen zo flinterdun dat er maar voor een paar euro in zit (dacht iets van 2 of 3 euro)
/DrMed
Laat 'm nou lekker in de waan dat hij 24 karaats goud opdrinkt. Op een dag zal hij goudstaven poepen waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.
waar jouw zilverstaaf nog een puntje aan kan zuigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten